Tiger og Molly

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
bubbel
Indlæg: 49
Tilmeldt: 5. okt 2013 12:14

Tiger og Molly

Indlæg af bubbel » 8. okt 2013 07:54

Vil da lige skrive om huset 2 andre beboere. :-)

Vi har 2 katte og de er en stor del af vores hverdag og er vores små basser.

Molly fylder snart 6 år og er min kat fra min tid sammen med min eksmand, hun er en meget sart lille en, hun har igennem det sidste år fået zylkene fast og det har ændret hende totalt, hun leger meget mere og er meget social og man er ikke i tvivl om hun har et langt større overskud. Hun er en rigtig sød kat, hun tror på det bedste i alle katte hvilket ikke altid er en fordel, da hun så ikke siger fra. Mig og Molly har et aften ritual når jeg går tidligere i seng end min kæreste og det er at jeg ligger kærestens dyne ud fladt og så henter jeg Molly, nogle gange kommer hun selv og så nusser vi og holder i pote eller hun ligger sit hoved på min hånd og så falder vi i søvn og så går hun ud når flemming går i seng. Molly fanger tit insekter til os men aldirg mus eller fugle.

Tiger fik vi får 3 år siden og hun er meget anderledes end Molly, hun er en meget aktiv kat og nok også ret forkælet. Hun fanger en masse til os og det skal helst være levende. Tiger er sådan en kat du kan gøre alt med, hun er meget rolig og omgængelig. Men hun er HUNDERÆD for små børn, vi har prøvet alt men hun kan bare ikke lide dem. Så når der er børn i huset eller vi holder fødselsdage eller lignende så passer vi ekstra på hende. Hun er rigtig sød men også en bølle, hun er efter Molly nogle gange og vi har måtte have 2 adfærdsspykologer på dem, men vi kæmper med dem og i lange perioder går det godt.

Nå det var lidt om huset 2 beboere! :-) Vi håber på at huset næste beboer kommer inden for nærmeste fremtid.

Besvar