Den første sne

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Den første sne

Indlæg af PiaH » 5. dec 2013 22:40

Sådan ser vores gård over til garagerne ud lige nu.

Billede
Fra mig og Zoo

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Den første sne

Indlæg af Fyrsting » 7. dec 2013 10:38

Hvor har I fået meget i forhold til os. Der kom kun en smule på græsplænen og kun på noget af den. Det er allerede væk igen og solen skinner fra en blå himmel. Man kan næsten ikke fatte, at det lige har været sådan et uvejr.

Sneen er vel også væk ved dig?

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: Den første sne

Indlæg af Rasholm » 7. dec 2013 10:53

Vi har slet ingen sne fået her i Jyllinge, til gengæld står vandet højt ude i den nordlige del af byen, så mange har måtte evakueres op i vores idrætshal :cry:
Vi bor heldigvis temmelig højt, så det når aldrig hertil, men trist for dem der er udsat.
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Den første sne

Indlæg af PiaH » 7. dec 2013 11:00

Fyrsting skrev:Hvor har I fået meget i forhold til os. Der kom kun en smule på græsplænen og kun på noget af den. Det er allerede væk igen og solen skinner fra en blå himmel. Man kan næsten ikke fatte, at det lige har været sådan et uvejr.

Sneen er vel også væk ved dig?
Det er nu kun lige så dækker på dette foto.
Det meste er væk i gården, men i parken og er der stadig rigtig fint dækket med sne og en flot dag i dag med sol og helt vindstille, lige et vejrer jeg bliver glad af :-)
Fra mig og Zoo

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Den første sne

Indlæg af PiaH » 7. dec 2013 11:03

Rasholm skrev:Vi har slet ingen sne fået her i Jyllinge, til gengæld står vandet højt ude i den nordlige del af byen, så mange har måtte evakueres op i vores idrætshal :cry:
Vi bor heldigvis temmelig højt, så det når aldrig hertil, men trist for dem der er udsat.
Jeg syntes det er frygtelig med alle dem der er berørt af alt det vand, så dog hellere sne.
Dejligt for jer I ikke skulle evakueres.
Fra mig og Zoo

Besvar