Er det dyremishandling?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af burrus » 21. jan 2014 08:35

og nu sidder jeg så og overvejer at gøre det samme med en af mine ørkenrotter :oops: :lol:

dog ikke lige til en gæstebog nødvendigvis, men måske til noget andet grafisk sjovt :D

for nej - jeg synes bestemt ikke det er "mishandling" på nogen måde, så længe det er vandfarve :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Fyrsting » 21. jan 2014 09:07

Hvor er jeg glad for, at I ikke synes det er mishandling :) Er ikke helt sikker på hvad hamsterene synes om at få våde fødder dog :mosking: Men jeg er vild med de små fusser og der findes da ikke noget sødere, end små poteaftryk :wub:

De kan jo også bruges som dekoration hvor som helst på ens side, hvis man vil :tender: Billede

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af burrus » 21. jan 2014 09:19

hvilken farve har du brugt? :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Fyrsting » 21. jan 2014 11:39

Jeg brugte sort - kunne dog godt have tænkt mig at den fremstod mere sort, end den gør. Det ligner nærmest mere grå. Men sådan er det vel med vandfarve :)

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af burrus » 21. jan 2014 11:40

Fyrsting skrev:Jeg brugte sort - kunne dog godt have tænkt mig at den fremstod mere sort, end den gør. Det ligner nærmest mere grå. Men sådan er det vel med vandfarve :)
er det bare en vandfarve du har købt a la det til børn eller?

nej jeg har nul idé om hvor man anskaffer sig den slags i dag :oops:

(og mere sort kan det vel laves i photoshop bagefter :thumb: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Luna » 21. jan 2014 13:46

Pia, du kan købe ansigtsmaling i billigbillig (ved ikke hvordan man staver det) det må fungere lige så godt :)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Fyrsting » 21. jan 2014 14:46

burrus skrev:
Fyrsting skrev:Jeg brugte sort - kunne dog godt have tænkt mig at den fremstod mere sort, end den gør. Det ligner nærmest mere grå. Men sådan er det vel med vandfarve :)
er det bare en vandfarve du har købt a la det til børn eller?

nej jeg har nul idé om hvor man anskaffer sig den slags i dag :oops:

(og mere sort kan det vel laves i photoshop bagefter :thumb: )
Ja helt almindelig vandfarve :)
Billede
Jeg har sloges lidt med at få det mere sort i PhotoShop, men det driller lidt.

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Fyrsting » 21. jan 2014 14:48

Luna skrev:Pia, du kan købe ansigtsmaling i billigbillig (ved ikke hvordan man staver det) det må fungere lige så godt :)
Billigbillig :lol:

Simse
Indlæg: 268
Tilmeldt: 22. sep 2008 19:31

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Simse » 21. jan 2014 15:03

Smart tænkt :D
Mvh. Simone og de der hamstere ;-)
Billede
Facebook side: https://www.facebook.com/SimsesDyr

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Luna » 21. jan 2014 15:21

Respekt til dig Kirsten, jeg prøvede lige med tre forskellige, og der kom stort set intet brugbart ud af det, og jeg er helt smurt ind i vandfarve nu
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

LiseJuul
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. sep 2013 18:54

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af LiseJuul » 21. jan 2014 16:00

Luna skrev:Respekt til dig Kirsten, jeg prøvede lige med tre forskellige, og der kom stort set intet brugbart ud af det, og jeg er helt smurt ind i vandfarve nu
HAHHAHAHAH! Sorry, men jeg kan lige se det for mig :D
Billede

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af taysha » 21. jan 2014 16:32

haha :tunge2: ... ok først overskriften - jeg turde næsten ikke læse tråden... og så tanken om både hammyer og ejer helt indsmurt i vandfarve - det lyder som noget jeg kunne have gjort.
Bortset fra at jeg ville have brugt frugtfarve...
Eller nej.. må hellere lade være...
Jeg har et elelr andet farvetraume-ting - min mand har nedlagt veto mod farvet glasur og kager, og mod blå frugtfarve sådan generelt, bare fordi der var en lille bitte situation for et års tid siden med noget kage der skulle være blå og muligvis en lille smule endte med at give det indtryk at nogen havde blended smølfer ud over hele køkkenet... vi finder stadig blå farve de underligste steder... og så var der noget med hans hvide uldne langærmede undertrøje for et par vintre siden, som jeg have lånt og så kom jeg lige til at sætte albuen på dysen af sådan en farvespray man bruger til at farve på grise med.. og af en eller anden grund synes han ikke det er vildt maskulint med et lyserødt ærme .. :roll: .. så nu må jeg kun bruge hans tøj efter særlig bevillig, med betingelser for brugen og han ser meget træt ud bare jeg nævner ordet frugtfarve... hæhæ.. når han kommer hjem tror jeg at jeg vil fortælle om ideen med hamsterfodaftryk.. bare for at se ham i ansigtet...

godt man har fundet en tålmodig mand....
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af burrus » 21. jan 2014 17:59

ah ja - FRUGTFARVE! :D det har jeg jo i huset! :D :lol:


hmm jeg må hellere lade være med at bruge den ørkenrotte som har 8 dage små unger :lol: :oops: :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Fyrsting » 22. jan 2014 15:42

Luna skrev:Respekt til dig Kirsten, jeg prøvede lige med tre forskellige, og der kom stort set intet brugbart ud af det, og jeg er helt smurt ind i vandfarve nu
Hahaha altså tre forskellige hamstere? Ikke farver? :lol: Haha jeg ville også gerne se dig.
Heldigt det kan vaskes af nemt, hva'? :P

Har ikke fået afprøvet med Blondie endnu, men har på fornemmelsen at jeg skal sætte en stor fed steg foran hende, for at få hende til at løbe den rigtige vej ind over papiret. Og det gør jeg ikke, så der kommer nok aftryk alle andre steder END på papiret :lol2:

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Er det dyremishandling?

Indlæg af Fyrsting » 22. jan 2014 15:44

taysha skrev:haha :tunge2: ... ok først overskriften - jeg turde næsten ikke læse tråden... og så tanken om både hammyer og ejer helt indsmurt i vandfarve - det lyder som noget jeg kunne have gjort.
Bortset fra at jeg ville have brugt frugtfarve...
Eller nej.. må hellere lade være...
Jeg har et elelr andet farvetraume-ting - min mand har nedlagt veto mod farvet glasur og kager, og mod blå frugtfarve sådan generelt, bare fordi der var en lille bitte situation for et års tid siden med noget kage der skulle være blå og muligvis en lille smule endte med at give det indtryk at nogen havde blended smølfer ud over hele køkkenet... vi finder stadig blå farve de underligste steder... og så var der noget med hans hvide uldne langærmede undertrøje for et par vintre siden, som jeg have lånt og så kom jeg lige til at sætte albuen på dysen af sådan en farvespray man bruger til at farve på grise med.. og af en eller anden grund synes han ikke det er vildt maskulint med et lyserødt ærme .. :roll: .. så nu må jeg kun bruge hans tøj efter særlig bevillig, med betingelser for brugen og han ser meget træt ud bare jeg nævner ordet frugtfarve... hæhæ.. når han kommer hjem tror jeg at jeg vil fortælle om ideen med hamsterfodaftryk.. bare for at se ham i ansigtet...

godt man har fundet en tålmodig mand....
HAHAHA tak for dagens grin :lol: :lol2: :lol3: :mosking: :juble:

Besvar