Faunabokse - INGEN TILBAGE

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Faunabokse - INGEN TILBAGE

Indlæg af Maria1997 » 6. feb 2014 20:37

DER ER IKKE FLERE TILBAGE :D

Hej alle sammen :)

Vidste ikke lige, hvor jeg skulle placere det :(

Lørdag i uge 7 køre min far og jeg til Rødekro og henter 15 faunabokse (udstillings størrelse), hvoraf to er til mig selv.

Derfor har jeg 13 faunabokse tilbage (i forskellige farver). Jeg køber dem ved denne person:
http://www.guloggratis.dk/dyr/tilbehor/ ... auna-bokse

De koster 35 kr. pr. stk. og skal afhentes ved næste udstilling i april, eller før denne tid på min adresse i Haderslev.

Der er først til mølle :) (Ikke mulighed for farvevalg)

Skriv en pb til mig på dette forum, hvis du ønsker at reservere nogle bokse og om de bliver hentet på udstillingen :D

Liste over personer, som har reserveret:
Luna - 2 stks. - 70 kr.
Simse - 2 stks. - 70 kr.
gnaverhuset - 4 stks. - 140 kr.
LiseJuul - 1 stk. - 35 kr.
annette gregersen - 4 stks. - 140 kr.
Cilia - 3 stk.
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: Faunabokse - INGEN TILBAGE

Indlæg af Maria1997 » 22. mar 2014 19:48

Nu er det en del tid siden jeg faktisk hentede faunaboksene, så undskyld for at der først kommer en tilbagemelding nu :oops:

Jeg har kigget alle faunaboksene grundigt igennem, og kan se at der er nogle små skrammer (ridser), da de åbenbart har stået ude i en garage. Det er som sagt kun små skrammer, og i hvertfald ikke noget, som ville irriterer mig - men der er selvfølgelig altid mulighed for at hoppe fra. Inden for de næste par dage, vil jeg lige vaske dem alle sammen for at få noget af snavset væk.

Jeg er allerede tilmeldt til udstillingen, og jeg kan forstå på folk, at alle skal med og samtidig vil have faunaboksene. Derfor vil jeg først og fremmest minde jer om at medbringe penge (har skrevet i første indlæg prisen - regn meget gerne lige efter), men ikke mindst huske jer på at have nok plads (især henvendt til jer, som kører med andre og skal have mange faunabokse). Skriv en pb til mig, hvis der ellers er noget :)

Jeg glæder mig til at se jer alle sammen :)
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

Besvar