Lidt nyt fra mig

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Lidt nyt fra mig

Indlæg af Fyrsting » 4. jul 2014 07:36

Hej med jer

Jeg har bestemt mig for at nedlægge mit hamsteropdræt; Fyrstings. Jeg har nogle ting, jeg slås med psykisk, hvilket er årsagen til at jeg ikke er aktiv herinde eller på DHF's facebook mere. Jeg har forsøgt at komme tilbage nogle gange, desværre uden held. Det har absolut intet med DHF eller nogle af DHF's medlemmer at gøre; I har alle altid været meget søde og rare og hjælpsomme. Det handler udelukkende om nogle ting indeni mig som jeg ikke helt forstår :(

Jeg har forsøgt at få parret mine to vinterhvide, Bork's Bellis og kwo's Bowie. De går pt. sammen for anden gang, m.h.p. at få unger, og de trives fint sammen. Jeg ville gerne have indfriet de ønsker der er fra folk på ventelisten, men har desværre mistet gejsten, og brænder ikke længere for det som før. Jeg ved ikke hvad der er sket eller hvorfor - luften er simpelthen bare gået ud af ballonen.

Jeg har overvejet at skille de to ad og lade dem gå hver for sig indtil de skulle videre til de evige græsmarker, men da mit overskud er blevet så dårligt som det er, synes jeg at det er bedre at de kommer et sted hen hvor de får samme opmærksomhed og interesse som før. Derfor har jeg bestemt mig for at søge nyt hjem til dem - evt. for en opdrætter som har lyst til at avle på dem, men ikke et krav og ikke nødvendigvis samme sted hen.

De har begge et rigtig dejligt temperament, men er desværre blevet svigtet noget den sidste tid :(

Bork's Bellis (Pearl agouti hun) er født: 10-01-2014
kwo's Bowie (safir han) er født: 02-10-2013

Jeg vil jo helst at de kommer et sted hen hvor de får lov at blive resten af deres dage - et sted hvor de kan blive elsket, hos nogen der går op i hamstere og sætter deres trivsel højt, derfor ønsker jeg ikke at lave opslag på G&G eller dba og lign.

Jeg håber at der er nogen herinde der har lyst til at tage imod de to små.. Måske nogen mangler et par, eller blot en han eller hun?

Kh Kirsten

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Lidt nyt fra mig

Indlæg af Fyrsting » 4. jul 2014 10:01

Jeg har talt med Maria, og vi har aftalt at Bellis og Bowie kommer op til hende. Hun vil selv beholde Bowie, og evt. aftaler vedr. Bellis må ordnes med Maria.

Tak Maria :heart:

God vind fremover alle sammen

Lotte
Indlæg: 163
Tilmeldt: 24. apr 2011 18:23

Re: Lidt nyt fra mig

Indlæg af Lotte » 4. jul 2014 12:15

Kære Kirsten

Det er dejligt at høre, at fremtiden for de to små nu er klaret.
Men hvor jeg føler med dig. Jeg håber, du snart kommer ovenpå igen. Rigtig god bedring.

Colour Point
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 24. mar 2014 20:15

Re: Lidt nyt fra mig

Indlæg af Colour Point » 4. jul 2014 12:48

Rigtig god bedring Kirsten.

Vi har ikke skrevet sammen, men jeg har brugt godt af din skønne side, og er glad for at alle opskifterne på de dejlige godbidder kommer med over! :)

God vind til dig også!

Mvh Trine
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Lidt nyt fra mig

Indlæg af PiaH » 4. jul 2014 13:21

Rigtig god bedring til dig, og hatten af for dit valg :thumb:
Fra mig og Zoo

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: Lidt nyt fra mig

Indlæg af Rasholm » 4. jul 2014 17:10

Nogen gange så spiller livet en et puds og at tingene ikke går i den retning som man gerne ville.
Men så er det rigtig godt, at du tænker på de små og finder et godt hjem til dem og at Maria så har mulighed for at tage dem hjem.
Håber at du finder ud af hvad der driller dig og du kan styr på dit liv igen :)
Rigtig god bedring
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Lidt nyt fra mig

Indlæg af Fyrsting » 4. jul 2014 21:58

Tak skal I have alle sammen :heart:

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Lidt nyt fra mig

Indlæg af Luna » 5. jul 2014 10:50

:heart:
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Taria
Indlæg: 34
Tilmeldt: 11. apr 2014 23:19

Re: Lidt nyt fra mig

Indlæg af Taria » 5. jul 2014 12:21

Hej :)

Jeg ville bare lige sige at jeg synes det er super at du lytter til digselv og finder ud af hvad du kan klare eller ej. Jeg kender selv til det at have det hårdt psykisk, og jeg ved det kan være rigtig svært at lytte til sig selv og sætte grænser for hvad man kan klare :)

Det er selvfølgelig ærgeligt at du bliver nødt til at lukke dit opdræt, men dit helbred er vigtigere :)

Sanne
Ejer af Daenerys (Hybrid) og Tut-Zoo's Fudge (Hårløs guldhamster) og Leeloo (Langhåret Guldhamster)

Besvar