Savner hamsterlivet

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Savner hamsterlivet

Indlæg af Wampi » 29. sep 2015 19:51

Ja..
Savner at have de små væsner i hjemmet...
Specielt når sønnen gerne vil se hamsterbilleder og film en gang imellem og jeg så sidder og ser de gamle film og billeder af alle dem de har været igennem vores hjem...
Hver og en helt sin egen...
Hver og en satte sit helt eget poteaftryk i vores hjerter og minder....
Smukke, Mugge, Vralte, Rose, Gizmo, Tot, Line, Tulle, Julehamster og Issi, I er alle borte men aldrig glemt..
Jeg ved at der er efterkommere fra Tulle og hendes unger derude et sted og det glæder mig at vide at de fantastiske gener er videre... Hun var så sød og dejlig et hamster...
Der burde også stadig være gener fra Rose og Gizmos kærlighedsaffære... Gizmo var rigtig dejlig stor basse der elskede at hygge og nusse i hånden...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Savner hamsterlivet

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 30. sep 2015 15:07

Forstår godt du savner at have hamstere. Hvor er det dejligt der stadig er efterkommere efter nogen af dine hamstere :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Catta
Indlæg: 260
Tilmeldt: 7. maj 2015 10:20

Re: Savner hamsterlivet

Indlæg af Catta » 3. okt 2015 11:17

Åh, det forstår jeg godt at du gjør :) De er jo bare noen helt herlige dyr. Koselig å høre at du har filmer og bilder som du og sønnen koser dere med :) Hamstere er jo så små, men gjør så stort inntrykk!
Med vennlig hilsen
Cathrine
www.vinterhiet.weebly.com

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Savner hamsterlivet

Indlæg af JaneSørensen » 17. okt 2015 23:18

Det og have hamstere i sit liv betyder noget helt særligt, så jeg kan godt forstå, du savner det :cry:
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

Besvar