Søde hamsterklips!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Jeanette

Søde hamsterklips!

Indlæg af Jeanette » 21. jun 2007 15:01

Sad lige og kiggede på søde og sjove hamsterklips på youtube.com, og synes lige at jeg ville dele dem med jer :D

En hamster der kæmper for sin småkage:
http://youtube.com/watch?v=afQ6dfiLc_I

En kær lille dværg, der desperat prøver at klemme sig under en dør:
http://www.youtube.com/watch?v=3VNMaP9i82w&NR=1

En lille unge, der tager en lur i ejerens hånd:
http://www.youtube.com/watch?v=9lfacGhBqzg&NR=1


Bare prøv at søg på hamster, og se hvor mange fantastiske små klip der kommer :)

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 29. jun 2007 12:03

http://blog.tv2.dk/preacher/entry117525.html

Tilføjer lige denne her. Det er bare for sødt! Den hamster finder sig bare i alt, bare den har sin popcorn :lol:

Pipvig
Indlæg: 370
Tilmeldt: 25. jan 2007 19:12

Indlæg af Pipvig » 29. jun 2007 14:39

:lol: åh nej dog... hvor er den kær... :lol:
Har opgivet at holde tal på mine hamser :lol:

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 29. jun 2007 16:12

de er allesammen søde :D

hvis man bare i det hele taget søger på hamster på youtube kommer der rigtig mange hits med en masse søde og sjove videoer frem :)
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 30. jun 2007 11:37

Ja, det er helt vildt så mange hamster-klips der er. Men man skal også passe på, hvis man er "sart". Jeg faldt f.eks. over et klip, hvor der var en person der lavede et "eksperiment" med guldhamstere. Han satte simpelthen to hamstere sammen, for at se om de kunne enes eller om de ville gå i kødet på hinanden. Flot tumpe!! Selvfølgelige kan de ikke enes! Så det var i bund og grund en video med en der sørgede for, at to hamstere blev stressede og skadet fordi de blev sat sammen.
Den video meldte jeg til youtube, fordi det i følge youtubes regler ikke er okay at oploade videoer med f.eks. dyremishandling. Om den så er blevet fjernet, ved jeg ikke.

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 30. jun 2007 16:51

kan så fortælle at jeg da lige har opdaget endnu en video der ikke burde være der med en der bare filmer løs mens hans 2 dværghamstere flår hinanden... ville se efter om den med guldlokkerne stadig var der eller ej... kan så sige at det er den ikke.. og der er indtil videre på listen af hits med hamster 4 hamsterfight videoer...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Patrick

Indlæg af Patrick » 30. jun 2007 17:31

Årh. :(

Har også set en hvor personen havde sin hamster ude i en hamsterbold og så snurrer han den bare rundt helt vildt. Man kan bare se hvor forfjamsket det lille kræ bliver. SÅ synd. :(

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 30. jun 2007 17:49

ja der er desværre MANGE vidoer med hamstere der slåsser eller på anden vis kommer til skade lagt ud.. og kan da godt se at hvis de skulle tjekke alle dem der kommer pr. dag ville de ikke have råd til at det var gratis adgang... men de burde dog så til gengæld kigge efter de der flag man kan sætte og så kigge de videoer igennem der har fået et flag og så få fjernet/bannet den bruger der har lagt det ud eller i det mindste fjerne videoen...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 30. jun 2007 19:18

Det tror jeg også at de gør. Men der bliver jo oploaded en svimlende mængde videoer hver eneste dag. Så det kan nok godt være svært at få ryddet ordentlig ud i det.

Det er jo også "ulovligt" i følge deres regler at lægge musik-videoer ud. Men det bugner også med dem derinde. Så det er nok bare en lidt uoverskuelig opgave at holde helt styr på det.

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 30. jun 2007 19:25

Var lige inde og kigge på hvor mange af de hamster klips hvor de slåsser der var. Og der er rigtig mange. Det jeg omtalte før, er der desværre også stadig..

Besvar