Min hjemmeside om vinterhvide

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Hamsterhjulet
Indlæg: 603
Tilmeldt: 2. okt 2007 15:00

Min hjemmeside om vinterhvide

Indlæg af Hamsterhjulet » 11. okt 2007 18:09

Hej Hamstervenner!

Jeg har min egen hjemmeside om vinterhvide dværghamstere, og bor i Herlev (Storkøbenhavn).
Jeg har også unger til salg (se side).
Prøv at klikke derind - det vil jeg sætte pris på.  :D

P.S.
Husk også at skrive en lille besked eller hilsen i min gæstebog!  :D

www.123hjemmeside.dk/Hamsterhjulet
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Lille-Line

Indlæg af Lille-Line » 11. okt 2007 20:41

Jeg kigger lige forb en dag hvor jeg har tid :P

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 12. okt 2007 17:24

Jeg har lige en kommentar til din hjemmeside som ellers super flot og gode info's..
hvis man sætter sin finger ned til en ny hamster med vand på fingeren eller med hånden duftende af foder er der faktisk større risiko for at den bider dig end at den hopper op i hånden.. (en erfaring af at have haft 8 hamstere i alt og 3 kuld..)

jeg ville nok skrive at man bør give den godbidder gennem tremmerne de første par gange mens man taler stille og roligt til den.. så sætte hånden ned og holde godbiden mellem 2 fingre og lade den tage den derfra og så derfra gå skridtet til at det ligger i hånden på en..

det er selvfølgelig meget forskelligt hvordan hamsterne reagerer på hænderne netop fordi det er meget forskelligt hvor meget (eller lidt) de er blevet håndteret fra unger af og om de har haft gode eller dårlige oplevelser med hænder.. det er mere for at oplyse dig end at kritisere dig.. håber ikke du tager det ilde op..

for mig lyder sætningen med at den hopper i hånden meget eventyragtigt.. lidt alla prinsessen og det halve kongerige...

det er min mening om det.. der er nok der har et andet syn på det..

og lige en ting til :P husk at præcisere at det er vinterhvide dværghamstere du taler om med at hannen kan være med.. :) bare til dem der måske ikke har fået din forside med og har kun den side at læse.. :) og hunne rydder altså selv op hvis der er døde elelr syge unger.. så man behøver ikke være bange for at der ligger døde unger i reden for dem spiser hun..

men som sagt ellers SUPER flot hjemmeside med gode forstående forklaringer og gode råd der er korrekte.. :)

og en lille ting til :P (tihi jeg bliver ved :D) måske en forklaring udfra linksne om hvad de leder hen til.. f.eks. at Hamsterland er Dansk hamsterforenings hjemmeside.. :)
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Hamsterhjulet
Indlæg: 603
Tilmeldt: 2. okt 2007 15:00

Indlæg af Hamsterhjulet » 13. okt 2007 11:26

Hej Wampi

Tusind tak for dine råd!
Jeg laver det om med det samme!   :D
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 14. okt 2007 08:33

:wink:  glad for du ikke blev sur over det :)
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Besvar