Der er sket det at Amandas vicevært har fået en lidt sur sukkermad og bedt hende om at skære ned i antallet af dyr

Derfor sælger jeg nu de to piger jeg havde - fifty og adria - og køber ikke flere hjem - der laves stadig kuld i efteråret og foråret på audrey og harry, med henblik på en beholder hun i foråret - MEN ellers vil der ikke komme mere guldhamster herfra...

d. 23. august flytter Zita så hjem til benjamin igen - for at skære på dyrene.. heldigvis vil benjamin godt tage hende hjem igen

I uge 42 kommer James og robo'erne til Thy og bo - ja de kommer jo nærmest hjem til mig - dog ikke helt... Mahonia/Charlotte har været en gudinde at lade mig have de to bure hos hende - så jeg kan følge James den sidste tid og stadig beholde mine robo'er - og så må jeg se hvad jeg må gøre med de unger der dukker op (det gør der jo ofte når de går han/hun

Så eneste hamstere Amanda pludselig har af mine er Audrey og Harry - og så en lille pige til foråret..
Jeg må sige at det hele er gået meget stærkt - og lige nu trænger jeg bare til at puste ud og være lykkelig over at benjamin og Mahonia træder til nu hvor hr. vicevært kommer og brokker sig...
Jeg må indrømme at jeg har mistet overblikket over hvordan det liiiige er amanda gør med hendes egne dyr - men det kan hun sikkert selv forklare

jeg ved bare en del skal ud

Men en stor tak til benjamin og en endnu større til mahonia som hjælper mig nu, hvor min far er en gammel sur træls man og ikke vil lade mig have dem selv (før om et år når jeg flytter :D )