lidt nyt - bare lige sådan så...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

lidt nyt - bare lige sådan så...

Indlæg af burrus » 15. aug 2008 20:17

I ikke alle går og bliver bekymret eller undrer jer :wink:  

Der er sket det at Amandas vicevært har fået en lidt sur sukkermad og bedt hende om at skære ned i antallet af dyr :?  

Derfor sælger jeg nu de to piger jeg havde - fifty og adria - og køber ikke flere hjem - der laves stadig kuld i efteråret og foråret på audrey og harry, med henblik på en beholder hun i foråret - MEN ellers vil der ikke komme mere guldhamster herfra...  :wink:  ikke før til efteråret næste år...

d. 23. august flytter Zita så hjem til benjamin igen - for at skære på dyrene.. heldigvis vil benjamin godt tage hende hjem igen :D  hun flytter i eget bur, så for hende er omvæltningen nok ikke så stor :wink:  :lol:  

I uge 42 kommer James og robo'erne til Thy og bo - ja de kommer jo nærmest hjem til mig - dog ikke helt... Mahonia/Charlotte har været en gudinde at lade mig have de to bure hos hende - så jeg kan følge James den sidste tid og stadig beholde mine robo'er - og så må jeg se hvad jeg må gøre med de unger der dukker op (det gør der jo ofte når de går han/hun :lol: )

Så eneste hamstere Amanda pludselig har af mine er Audrey og Harry - og så en lille pige til foråret..

Jeg må sige at det hele er gået meget stærkt - og lige nu trænger jeg bare til at puste ud og være lykkelig over at benjamin og Mahonia træder til nu hvor hr. vicevært kommer og brokker sig...

Jeg må indrømme at jeg har mistet overblikket over hvordan det liiiige er amanda gør med hendes egne dyr - men det kan hun sikkert selv forklare :lol:
jeg ved bare en del skal ud :(

Men en stor tak til benjamin og en endnu større til mahonia som hjælper mig nu, hvor min far er en gammel sur træls man og ikke vil lade mig have dem selv (før om et år når jeg flytter  :D )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

basil

Indlæg af basil » 15. aug 2008 20:23

ih nu er jeg da først ked af at handlen med Fifty gik i vasken..Håber det hele ordner sig..

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 15. aug 2008 20:23

er lidt nysgeri... men hvordan ved viseværten hvormange I har? hvad står de i lejekontrakten? Så vidt jeg ved kan de ikke sige at I ikke må holde dyr i bur? Har I snakket med LLO?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 15. aug 2008 20:25

AnetteFrost skrev:er lidt nysgeri... men hvordan ved viseværten hvormange I har? hvad står de i legekontrakten? Så vidt jeg ved kan de ikke sige at I ikke må holde dyr i bur? Har I snakket med LLO?
Jeg sad lidt og tænkte det samme faktisk... så længe dyrene ikke genere naboerne og ikke skader lejligheden (hvilket de jo aldrig ville kunne), kan det da være ligemeget om man har 1 eller 20 bure, skulle jeg mene...

burrus

Indlæg af burrus » 15. aug 2008 20:28

Tja legekontrakten siger at du må holde husdyr hvis naboerne på gangen giver lov - men der har åbenbart være lugtgener i følge nogle :?  som amanda er gjort opmærksom nu da hun flytter på større værelse på samme kollegie..
Derfor tar vi tyrene ved hornene nu og skærer ned nu - så vi ikke riskere at må haste-aflive alle dyr inden for 14 pga en klage, så amanda ikke ryger ud..  :wink:  
nu kan vi udfase dyrene på en ordentlig måde og give dem nye hjem og gøre hr- vicevært lidt gladere stemt over for amanda :wink:

Han er somend en flink mand - hvis man lige føjer ham lidt... han sku så åbenbart lige lade en dårlig dag gå ud over amanda og dyrene...  :?  

men nu må vi prøve at komme så langt ned i dyreholdet som overhovedet muligt og gøre ham en glad mand - så hører vi nemlig ikke mere fra ham :D  :wink:  (kender ham en del da han også kommer i roverdenen - i bagsværd :lol: så ved hvem han er :wink: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus

Indlæg af burrus » 15. aug 2008 20:32

Jeanette skrev:
AnetteFrost skrev:er lidt nysgeri... men hvordan ved viseværten hvormange I har? hvad står de i legekontrakten? Så vidt jeg ved kan de ikke sige at I ikke må holde dyr i bur? Har I snakket med LLO?
Jeg sad lidt og tænkte det samme faktisk... så længe dyrene ikke genere naboerne og ikke skader lejligheden (hvilket de jo aldrig ville kunne), kan det da være ligemeget om man har 1 eller 20 bure, skulle jeg mene...
tja kender du til lugtgener? hvis de virkelig mener de er der kan vi ikke stille så meget op :?

lige nu må vi please viceværten et par måneder - så slipper vi nemlig 100% for ham :wink:
Pia B

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 15. aug 2008 20:36

Det var så lidt Pia.  :)
Jeg kunne da ikke bære tanken om aflivning.  :wink:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 15. aug 2008 20:39

hm.... håber for jer at det bliver bedre....

Og så tor jeg bare det er nogen der har fået ondt i røven og bare ville ødelægge det for andre...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Ringling

Indlæg af Ringling » 15. aug 2008 20:41

Æv det er da rigtig kedeligt at høre!  :(
Men håber at det hele ordner sig. Synes trods alt det er dejligt at I kan finde hjem til de dejlige dyr.
Hilsen Lotte
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 15. aug 2008 20:49

ja det er noget øv - især fordi amanda jo havde været åben fra start og bedt folk om at sige til hvis de synes det lugtede - alligevel må man høre det fra viceværten som står med en reel klage, som kunne være undgået hvis folk da bare så ud over deres egne små grimme næser :(

men nu findes der heldigvis en løsning alle er tjent med og så går jeg bare og håber på at det næste går RIGTIG RIGTIG hurtig så jeg kan få de sidste dyr hentet fra amanda så hun i det mindste ikke hænger på mine dyr..

og så hun kan tillade sig at have de flere dyr selv

(føler mig liiidt skyldig her - hvis hun da bare ikke havde alle de dyr af mine :cry:  grrr ved ikke om jeg har sagt det før - men jeg kan IKKE lide min far! han sætter altid foden i jorden lige foran mig og spænder ben!)
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 15. aug 2008 21:21

undskyld jeg spørger burrus men hvor gammel er du?
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 15. aug 2008 22:18

darkangel87 skrev:undskyld jeg spørger burrus men hvor gammel er du?
20....  og ja det lyder muligvis latterligt jeg er underlagt mine forældre lige nu - men det er en længere historie...
den kan du få på pb hvis du spørger pænt...  :?
Pia B

Meddie

Indlæg af Meddie » 16. aug 2008 07:55

Hvor er det trist at høre at i må sælge ud i "bestanden" :(
Men er dog sikker på de kommer hen til gode nye hjem.. ;)

Dumme vicevært :roll:
~ Mvh. Mette og Clean

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 16. aug 2008 09:20

Det er da utroligt at naboerne mener at kunne lugte dyrene! Synes slet ikke at hamstere, eller deres bure lugter... men nu har jeg selvfølgelig også kun en enkelt selv, så jeg ved jo ikke hvordan det er når man har mange flere...

Men forstår helt klart godt, at I vælger at gøre som I gør, når nu naboerne har klaget. Men det er godt nok rigtig ærgeligt for jer!

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 16. aug 2008 09:46

burrus skrev:
darkangel87 skrev:undskyld jeg spørger burrus men hvor gammel er du?
20....  og ja det lyder muligvis latterligt jeg er underlagt mine forældre lige nu - men det er en længere historie...
den kan du få på pb hvis du spørger pænt...  :?
tro mig det er ikke underligt mine forældre prøver stadig at styre mig og jeg er 21 og deres metoder til det er simpelthen for grove derfor snakker jeg ikke med mine forældre mere og har ikke gjort det i snart 4 måneder, desvære mener mine søskende vist at jeg også har vendt dem ryggen.

Burrus skal vi ikke lave en klub for dem der hader deres far?  :hwink:
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Besvar