takker takker folkens... som i kan se er klokken blevet alt for mange til billeder.. jeg ser sempelhent dobbelt lige nu... Cantal og Parmesan skal os lige ha lov at falde til i burene... det har været en laaaaannnnng dag for os alle 3.
Åsa roste min lille pige Mezti for et perfekt bånd, både i braden og ubrudt og det hele.. på tros af at hun havde to bånded forældre...
typen ku hun også godt lide.. snuden var ledt spis... men det hørte med til hendes alder.. jeg sporte åsa om hvordan Mezti ville ku klare sig på en svensk udstilling i standart klassen... og Åsa var meget positiv for hendes fremtidige udstillings kariare...
nomalt er tortie ikke Åsa's farve.. men hun var altså ved et pargange at nuppe Mezti med ned i hendes taske

var hun i min dejlige unge...
Helena fik dov sin Mezti, og jeg fik mine to svenskere...
Spot.. nej du har ikke oversert en tråd... jeg skære ned så jeg kun har 4 og en pensionist... de to af de fire er så de to svenskere. da jeg altid vil ku finde efterkommer af de andre linier jeg ellers har i mit hjem. så jeg behålder kun Cleo og Kariboh, og så de to svenskere som er total nyt blod til hvoreset meget lille chokolade(rust) avl har hjemme.
alle mine beholder er langhåret, chokolade, sølvgrå, sølvgrå split rust, brun øret sølvgrå. min pensionist er min dejlige dreng Orca.. ham kan jeg ikke få mig selv til at gå af med...
jeg er total smeltet over mine to nye hamstre, og glæder mig så meget til at lære dem bedre at kænde.
jeg er så småt ved at vende mig til navnet Parmesan. men han vil nok med tiden få et kæle navne