billeder?!
billeder?!
altså jeg har lagt mærke til at man max kan have 5 billede filer når man sætter billeder ind. men der er altså nogen som sætter 8 ind osv hvordan gør man det??
Jo det er links.liv skrev: nej det er ikke links man kan se billederne i indlæggene.
fx i inlægget vil have et overblik!VIS JERES HAMSTERE!!! hvor hopiw viser sine hamstere og der er mange billeder i et indlæg!
Man sætter bare en billedkode på, så viser den billedet man linker til :D
[ img ]*Billedets URL*[ /img ]
Fjern mellemrum og *'er

præcis.. bare mig der glemmer at ikke alle er lige så store compnørder som mig og ikke udtrykker mig klart nok..Hopiw skrev:Jo det er links.liv skrev: nej det er ikke links man kan se billederne i indlæggene.
fx i inlægget vil have et overblik!VIS JERES HAMSTERE!!! hvor hopiw viser sine hamstere og der er mange billeder i et indlæg!
Man sætter bare en billedkode på, så viser den billedet man linker til :D
[ img ]*Billedets URL*[ /img ]
Fjern mellemrum og *'er
et billede har kun en url hvis den liger på nettet - da det er dens "adresse" på nettet
hvis du vil have dine cam-billeder på nettet - så prøv photobucket.com
og brug [img]-koden 

hvis du vil have dine cam-billeder på nettet - så prøv photobucket.com

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jo, men et billede har ikke en URL før det ligger på internettet.ZannDra skrev:Skal det så ikke være et billede fra internettet? Jeg kan ikke finde det i mine almindelige billede filer fra kameraet...

URL er billedets adresse på internettet, så andre også kan finde det.
Billedet har en placering på din computer, typisk noget i stil med C:\Documents and settings\dit navn\Dokumenter\Billeder
Derfra skal du lægge det ud på nettet, enten til din hjemmeside (hvis du har en sådan) eller til Photobucket (eller et lignende program). Når det er gjort, så har billedet fået en URL.
Kenneth Worm