Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Hopiw
Hej.
Skal til oktober sende to hamstere over med Burrus til Nordjylland.
De vil komme til at gå i en kasse hver, men hvad med vand? har ikke rigtig penge til at købe vandflasker de kan få med.
ville det være okay bare at give dem et meget stort stykke agurk til at få med på rejsen? ved ikke hvor lang tid de skal være i kasserne, vel 5-6timer?
Hilfe

-
sabkoch
ja det er helt ok.
Næstformand i Dansk Hamster Forening -
www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
Hopiw
Fantastisk, taaak :D
-
burrus
Hopiw skrev:Hej.
De vil komme til at gå i en kasse hver, men hvad med vand? har ikke rigtig penge til at købe vandflasker de kan få med.
ville det være okay bare at give dem et meget stort stykke agurk til at få med på rejsen? ved ikke hvor lang tid de skal være i kasserne, vel 5-6timer?
Hilfe

den ene vil få ca 3 timer i kassen - den skal jo "kun" til midtjylland

, men den op til mahonia får en lidt længere tur den skal jo med helt op

...
men lidt foder og agurk/æble burde virke fint

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
kwo
Hopiw skrev:Hej.
Hilfe

Agurk/æble er det optimale til sådanne transporter. En vandflaske vil bare stå og dryppe pga. rystelserne, så når dyrene kommer frem vil buret sejle i vand.

Kenneth Worm
-
Hopiw
kwo skrev:Agurk/æble er det optimale til sådanne transporter. En vandflaske vil bare stå og dryppe pga. rystelserne, så når dyrene kommer frem vil buret sejle i vand.

Ha, så er det jo bare endnu bedre :D
-
AnetteFrost
de fleste hamstere vil også bare ligge sig til at sove... Men den ene skal jo så med mig op til nordjylland... og det tager en halvanden time til 2 inden jeg når fra herning til aars... vil det så ikke være en god ide at tilbyden den noget frisk vand inden jeg kører hjemad?
-
Hopiw
AnetteFrost skrev:de fleste hamstere vil også bare ligge sig til at sove... Men den ene skal jo så med mig op til nordjylland... og det tager en halvanden time til 2 inden jeg når fra herning til aars... vil det så ikke være en god ide at tilbyden den noget frisk vand inden jeg kører hjemad?
Tror jeg ikke du behøver. De er trods alt ørkendyr, de gå længe uden vand. Og jeg giver hende en masse agurk med på vejen.
Hun vil nok drikke når du får hende ned i hendes nye bur (:
-
AnetteFrost
heh vil hun nok.... skal ud og hente akvarie til hende og Skimmie her til den første når jeg får penge... og har jo god tid til aat indrette det i også... :D ej hvor jeg glæder mig