gratis hjemmesider?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
katti20

gratis hjemmesider?

Indlæg af katti20 » 30. sep 2008 21:56

Hej jeg ville hører om der er nogen der kender nogen gode sider, hvor man kan oprette sin ejen internet side gratis (mere end 30 dage)  :D

Lykke

Re: gratis hjemmesider?

Indlæg af Lykke » 1. okt 2008 05:34

katti20 skrev:Hej jeg ville hører om der er nogen der kender nogen gode sider, hvor man kan oprette sin ejen internet side gratis (mere end 30 dage)  :D
Jeg bruger www.freewebs.com

Det er ret nemt.

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 1. okt 2008 13:44

Jeg bruger også Freewebs, ligesom Lykke, og den side kan jeg varmt anbefale.

Den er 100% GRATIS :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Wampi

Indlæg af Wampi » 1. okt 2008 13:57

jeg sys ikke der er plads nok på freewebs.. og læste lige de der regler igennem.. der er også en masse ting der ikke er tilgængelige når man vælger gratis versionen.. og så har freewebs sørget for at hvis de ikke kan lide udseendet på din hjemmeside kan de bare slette den uden varsel og uden at give dig en grund for det..

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 1. okt 2008 15:49

Det var da alligevel en smule vanvittigt!

Er freewebs på dansk, og findes der overhoved et sådan sted hvor det er gratis og på dansk??

Lykke

Indlæg af Lykke » 1. okt 2008 16:03

nej, freewebs er ikke på dansk.

Det der med regler har alle hjemmesider er jeg sikker på - for der må jo ikke stå noget der er imod lovgivning eller uetisk osv. Det ville jeg ikke tage så tungt.

Jeg er enig i, at der ikke er så meget plads. Der er vist max. 20 sider og jeg er da ved at ramme det max. Men man kan oprette mere end én hjemmeside og så kan man henvise, så istedet for at folk kan klikke sig videre til en underside for at se kuld eller hjul, så vil klikket føre til en anden hjemmeside.
Ved ikke om det var helt forståeligt...

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 1. okt 2008 16:30

Min hjemmeside er godt nok ikke gratis, men koster 9 kr/mdr, hvilket jo ikke er en større formue. ;) Der vælger man også selv et domæne på siden, hvilket jo gør det nemmere for folk at huske. :) Men hvis du ikke ligefrem er avler og sælger dyr er det vel heller ikke så vigtigt igen. :)
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 1. okt 2008 16:31

Jeg er egentlig bare interesseret i at lægge billeder og videos ud på nettet. Min svoger har et rigtig sejt webalbum, men kan ikke finde ud af hvad det hedder.

Måske Burrus kan hjælpe for jeg tror det er det samme som hendes??

Nu prøver jeg i hvert fald googles webalbum... Har mail der alligevel...

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 1. okt 2008 16:44

^ Jeg tror du snakker om Photobucket! ;)
Har selv én, men bruger den aldrig. Men jeg tror da på at det er rigtig godt :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 1. okt 2008 16:52

nej det er ikke photobucket :wink:  

det album jeg burger på min hjemmeside hedder simple viewer :wink:  og det ER simpelt at lære at opstille photos i når lige man har prøvet sig lidt frem :lol:

jeg betaler for mit domæne hvert år - webhotellet er gratis hos domain direct (1 pr hustand)...
Men så skal man jo lige selv kunne lave sin hjemmeside...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 1. okt 2008 17:05

Det med at lave hjemmesiden er jo heller ikke såå slemt igen. Bare man har Frontpage kan man lave en hjemmeside - der ligger flere forskellige skabeloner osv. :)
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 1. okt 2008 18:00

burrus skrev:det album jeg burger på min hjemmeside hedder simple viewer :wink:  og det ER simpelt at lære at opstille photos i når lige man har prøvet sig lidt frem :lol:
Jeg bruger også photobucket, men synes der er så meget på siderne, fuld af reklamer. Så bruger det kun til når jeg skal ligge billeder herind.

Men jeg skal have en hjemmeside for at bruge simple viewer...

Wampi

Indlæg af Wampi » 1. okt 2008 18:12

gratis og på dansk?

hvis du har en MSN så er det der hedder Space derindefra gratis og med meget mere plads man ellers finder gratis steder.. og man kan selv vælge om det skal være alle på nettet eller kun dem på ens MSNliste der kan se det der derinde..

bruger det selv som hjemmeside.. det var det bedste jeg kunne finde uden reklamer osv..

http://home.services.spaces.live.com/
herfra logger man sig og laver den som man nu gerne vil.. der er en del forskellige modeller at vælge imellem..
det er længe siden jeg lavede min den første her og det har ændret sig meget siden men kun til det bedre... det er blevet mere stabilt og hurtigere osv..

Besvar