stamtavle? ..

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

stamtavle? ..

Indlæg af liv » 22. okt 2008 09:12

må man godt lave en lakering på sin stamtavle? så den holder bedre? :D

burrus

Re: stamtavle? ..

Indlæg af burrus » 22. okt 2008 09:26

liv skrev:må man godt lave en lakering på sin stamtavle? så den holder bedre? :D
mener du laminering?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Re: stamtavle? ..

Indlæg af liv » 22. okt 2008 09:26

burrus skrev:
liv skrev:må man godt lave en lakering på sin stamtavle? så den holder bedre? :D
mener du laminering?
hehe det var det det hed :oops:  :lol:

liv

Indlæg af liv » 22. okt 2008 09:30

og er det rigtigt den skal fylde et A4 ark?

burrus

Indlæg af burrus » 22. okt 2008 10:16

du får den i et word dokument som fylder helt præcist et A4 papir ja :wink:  
om den må lamineres - tja det ændrer vel ikke som sådan på stamtavlen, men der må jeanne nok hellere svare...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 22. okt 2008 10:18

burrus skrev:du får den i et word dokument som fylder helt præcist et A4 papir ja :wink:  
om den må lamineres - tja det ændrer vel ikke som sådan på stamtavlen, men der må jeanne nok hellere svare...
okay :D troede selv det var mindre men det er vel ok så kan jeg printe det ud og få svar på om jeg så må laminere det så det holder bedre :D

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 22. okt 2008 13:43

Der er ingen regler om, at man ikke må laminere stamtavlen - jeg har mine egne i plastik-lommer, og synes, det er det mest praktiske  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

liv

Indlæg af liv » 22. okt 2008 13:47

Jeanne skrev:Der er ingen regler om, at man ikke må laminere stamtavlen - jeg har mine egne i plastik-lommer, og synes, det er det mest praktiske  :D
okay min er i en plastissklomme ligenu men synes da det andet ville være lille smule bedre :wink:

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 22. okt 2008 14:34

Tja, nu har jeg jo godt nok ikke nogen stamtavle på min hamster, men mine marsvins stamtavler har jeg nu også bare i plastiklommer .. Men hvis man kun har én kan jeg måske godt se at det andet var sjovere, så man kan hænge den op i stedet
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

Besvar