Ny dansk hamsterbog

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 27. sep 2005 23:17

Del 2 af sidste indlæg.

Min kollega gik lidt videre med testen og prøvede med fladskærme og den bærbare. Men ingen af disse ser ud til at afgive de samme hyletoner som almindelige computerskærme og tv-apparater.
Kenneth Worm

sabkoch
Indlæg: 1704
Tilmeldt: 2. aug 2005 11:52

Indlæg af sabkoch » 28. sep 2005 17:24

Det er bare alle tiders oplysning, så kan vi godt udvide bur-parken / hamster-imperiet i stuen til også at have et par bure i vores lille hjemme-computer-cafe.
Og det får mig så straks til at gerne vil skrives op til et par - nej ikke et par - men til 2 af dine roboer og de behøver ikke være hvidhovedet.

Uha Uha hvad har jeg gang i - det er jo slet ikke mig, men min datter der holder hamstre.
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Siigne
Indlæg: 362
Tilmeldt: 23. mar 2005 18:19

Indlæg af Siigne » 28. sep 2005 17:55

sabkoch skrev:
Uha Uha hvad har jeg gang i - det er jo slet ikke mig, men min datter der holder hamstre.
Det er vidst ved at være en familie hobby :D

Hvor er hun heldig, at hendes mor interessere sig for det samme :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Manuela

Indlæg af Manuela » 28. sep 2005 18:28

He he Signe, sig til din mor du har fundet en god veninde til hende :lol:

Mvh. Manuela.

AJ og Kuglerne
Indlæg: 418
Tilmeldt: 15. sep 2004 22:37

Indlæg af AJ og Kuglerne » 28. sep 2005 21:05

sabkoch skrev: Uha Uha hvad har jeg gang i - det er jo slet ikke mig, men min datter der holder hamstre.
Ja ja, den er god med dig :lol: :wink:
Stor hilsen AJ og Kuglerne

sabkoch
Indlæg: 1704
Tilmeldt: 2. aug 2005 11:52

Indlæg af sabkoch » 28. sep 2005 22:33

Spørg du bare datteren hvis dværgene er - men ja ja okay, men jeg holdt da i 2 år, hvor de ikke havde unger og hvor datteren bare havde 2 stk hver for sig, og så herefter i små 4 måneder efter det første kuld unger kom. Det er jo her det begynder at blive rigtig spændende - at følge ungerne.
Men nu er det jo blevet en epidemi, selvom det stadig er et lille hold på 15 vinterhvide, set i.f.t. mange af jer andre.
De er ellers godt nok svære at sælge videre og når man så gerne vil udvide bestanden med andre racer, så er der vel ikke meget andet og gøre end at skille parene ad, så der bliver pause i fødslerne.
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Lina

Indlæg af Lina » 1. nov 2005 19:02

Faldt lige over bogen i Zoo Zity, og den ser dælme god ud - og hammerflotte billeder!

Til gengæld topper prisen så med hele 279kr :?

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 1. nov 2005 19:09

Lina skrev:Til gengæld topper prisen så med hele 279kr :?
:shock: :shock: :shock:

Wow, dem får de da vist ikke solgt mange af til den pris. Kan ikke finde den på deres hjemmeside, men de andre bøger i serien sælger de da ellers til normalprisen.
Kenneth Worm

Lina

Indlæg af Lina » 1. nov 2005 19:18

Jeg fik osse helt hjertekvabbabbelse da jeg så prisen, så derfor måtte jeg lige se hvad normalprisen lå på - for den er nemlig på min ønskeseddel til jul ;-)

Cecilia

Indlæg af Cecilia » 1. nov 2005 21:41

Det är ingenting mot vad jag betalade för den via nätet. Nästan 400 sek för å få den skickad från Danmark till Sverige. Fast, jag måste erkänna att saker som faller under hamsterkategorin aldrig verkar kännas speciellt mycket i plånboken, medan en tröja för samma pris känns som rena rånet...hmmm.. :D

/ Cecilia

Lina

Indlæg af Lina » 1. nov 2005 21:47

Cecilia skrev:Det är ingenting mot vad jag betalade för den via nätet. Nästan 400 sek för å få den skickad från Danmark till Sverige. Fast, jag måste erkänna att saker som faller under hamsterkategorin aldrig verkar kännas speciellt mycket i plånboken, medan en tröja för samma pris känns som rena rånet...hmmm.. :D

/ Cecilia
Fnis.. det kender jeg godt. Da jeg red, der betalte jeg uden at blinke 1200 kr for en vinterridejakke, men jeg nænner ikke at give mere end en 50'er for en tshirt til 'mig selv' :roll:

Basserne

Indlæg af Basserne » 17. aug 2006 10:56

Ved godt det er et "gammelt" indlæg - men nu har jeg også købt Kenneth´s bog og ville lige skrive, at den er rigtig god. Der er også en masse dejlige billeder :D Ja jeg skal lige nærlæse den, men indtil vidre er der rigtig meget godt at læse. :D

Lindberg4220

Indlæg af Lindberg4220 » 28. jun 2007 09:14

Lyder til at være en god bog, tror jeg vil låne den på biblioteket snarest :D

Og så skal jeg da liiiige høre hvordan det går med den der ørkerottebog :lol:

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 28. jun 2007 12:44

Lindberg4220 skrev:Og så skal jeg da liiiige høre hvordan det går med den der ørkerottebog :lol:
Den er desværre droppet.

Idioten gad ikke vente, så han har bare fundet en tysk billigbog og fået den oversat i stedet. UDEN at fortælle mig at jeg ikke skulle skrive bogen alligevel. :evil: :evil:

Det var helt tilfældigt jeg opdagede en ny bog på biblioteket, og blev noget overrasket over at det var fra samme forlag.
Så nu har jeg hamstret ørkenrotter fra hele landet, og har nu over 60 ørkenrotter i alverdens farver og arter, som skulle bruges til billederne. Spild af tid og penge. :-(
Kenneth Worm

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 28. jun 2007 14:39

Har lige kigget på saxo.com, og der kan man få den for 69,95 kr nu.
Tror også jeg vil købe den så.

Besvar