Hvem har hamster med til salg på udstillingen?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Lisette

Hvem har hamster med til salg på udstillingen?

Indlæg af Lisette » 31. okt 2008 15:58

Syntes det kunne være sjovt at se hvad der kunne være at vælge imellem som salgs dyr på udstillingen :hlaugh:
Så hvem har nogen skønne dyr med, man ikke kan leve uden? :wink:

Lisette

Indlæg af Lisette » 31. okt 2008 22:46

Øh slet ikke nogen der har dyr med til salg?  :scratch:
Jeg var ellers ret sikker på det var sådan et sted mange ville tage dem med...

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 31. okt 2008 23:07

Øhm, der er foreløbig kun 4 deltagere, så hvis ikke der kommer flere, vil det nok blive lidt tyndt med salgsdyr  :wink:  Jeg kan dog røbe, at der er tilmeldt 2 salgbure - så minimum 2 dyr vil der da være til salg  :lol:
Mange hilsner fra Jeanne.

kwo

Indlæg af kwo » 1. nov 2008 06:43

Jeg tager nok også nogle med, det finder jeg lige ud af til næste uge.

Men umiddelbart ser det ud til at der vil være en Danmarks-nyhed til salg derude!! (så se at få jer meldt til ;) ). Mine recessive dappled er nemlig endelig kommet rigtig godt i gang, så dem vil der sikkert være nogle stykker af. :)
Kenneth Worm

Lisette

Indlæg af Lisette » 1. nov 2008 07:24

Kun 4 der har tilmeldt sig??? :? jeg var sikker på folk herinde havde ventet på der skulle holdes udstilling og ville være helt vilde... :D
Ja og en Danmarks nyhed kan man da ikke gå glip af :wink:

kwo

Indlæg af kwo » 1. nov 2008 07:34

Lisette skrev:Kun 4 der har tilmeldt sig??? :? jeg var sikker på folk herinde havde ventet på der skulle holdes udstilling og ville være helt vilde... :D
Ja, det har da været kraftigt efterlyst, så det er lidt mærkeligt.
Kenneth Worm

contraria

Indlæg af contraria » 1. nov 2008 08:25

tja... jeg ville jo gerne med... men skal være til udstilling et andet sted.. så tror faktisk det har noget med datoen og det at de unge bruger som er under 18 ikke har fået penge til at deltage i nu. :wink:
de venligste hilsner amanda

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 1. nov 2008 09:01

kunne være at det var datoen og måske også at det er det aller østligste punk af dk ud over bornholm selvfølgelig måske hvis man kunne holde det lidt mere centralt i landet ville flere fra jylland også komme med
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 1. nov 2008 09:09

darkangel87 skrev:kunne være at det var datoen og måske også at det er det aller østligste punk af dk ud over bornholm selvfølgelig måske hvis man kunne holde det lidt mere centralt i landet ville flere fra jylland også komme med
Netop, det ligger alt for langt væk for os jyder, der er jo en helt dags rejse til sjælland, og dyrt er det også:( .

kwo

Indlæg af kwo » 1. nov 2008 09:38

malthesmor skrev:
darkangel87 skrev:kunne være at det var datoen og måske også at det er det aller østligste punk af dk ud over bornholm selvfølgelig måske hvis man kunne holde det lidt mere centralt i landet ville flere fra jylland også komme med
Netop, det ligger alt for langt væk for os jyder, der er jo en helt dags rejse til sjælland, og dyrt er det også:( .
Tja, forrige gang vi havde træf blev det holdt i Jylland. Nærmere bestemt i Fredericia, noget nær det mest centrale i Jylland. Og alligevel dukkede der kun 2 personer op, udover bestyrelsen. Og de to personer kom fra Fyn og Sjælland. :)

Så den undskyldning holder vist ikke helt. ;)

Selvfølgelig er det langt væk, og dyrt. Men det ville være lige så langt væk og lige så dyrt for andre, hvis vi holdt det i Jylland. ;)

Og med hensyn til datoen er vi jo bundet af at det skal være en dag hvor alle vi tre dommere kan. Hvis vi skulle tage hensyn til om der blev holdt andre udstillinger af andre dyrearter, så blev der vist ikke ret mange datoer tilbage. ;)
Kenneth Worm

contraria

Indlæg af contraria » 1. nov 2008 10:14

kwo skrev:Og med hensyn til datoen er vi jo bundet af at det skal være en dag hvor alle vi tre dommere kan. Hvis vi skulle tage hensyn til om der blev holdt andre udstillinger af andre dyrearter, så blev der vist ikke ret mange datoer tilbage. ;)
og det er skam også helt okay  :wink: jeg brokker mig ikke. lavede bare en konstatering af hvordan min ejen grund til det var.

og til jyderne.. inden for katte verden, der tager man altså afsted dagen før, og overnatter hos famillie, venner, vandrehjæm eller hotel'er..  :wink: ja gu det dyrt. men at udstille sine dyr er dyrt. og det er uanset art. :wink:
de venligste hilsner amanda

Siigne

Indlæg af Siigne » 1. nov 2008 10:38

Netop fordi at mange af brugerne herinde er unge, tror jeg de venter til sidste tilmeldingsfrist  :oops:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 1. nov 2008 11:55

Jammen så må vi hellere få deadlinen ind her.

Tilmelding skal ske på DHF´s blanketter, og sendes til kassereren senest d. 5 – 11 – 2008.
Udstillings-gebyr betales på kontonr : 7851 119823-2 senest d. 5 – 11 – 2008.

og det er så på onsdag
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

liv

Indlæg af liv » 1. nov 2008 11:58

er det herindejeg skal skrive at jeg skal melde et dyr fra??

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 1. nov 2008 12:08

liv skrev:er det herindejeg skal skrive at jeg skal melde et dyr fra??
Nej, det skal du skrive til mig  :wink: kasserer-dhf@mail.dk
Mange hilsner fra Jeanne.

Besvar