Så hvem har nogen skønne dyr med, man ikke kan leve uden?
Hvem har hamster med til salg på udstillingen?
-
Lisette
Hvem har hamster med til salg på udstillingen?
Syntes det kunne være sjovt at se hvad der kunne være at vælge imellem som salgs dyr på udstillingen
-
Lisette
Jeg tager nok også nogle med, det finder jeg lige ud af til næste uge.
Men umiddelbart ser det ud til at der vil være en Danmarks-nyhed til salg derude!! (så se at få jer meldt til
). Mine recessive dappled er nemlig endelig kommet rigtig godt i gang, så dem vil der sikkert være nogle stykker af. 
Men umiddelbart ser det ud til at der vil være en Danmarks-nyhed til salg derude!! (så se at få jer meldt til
Kenneth Worm
-
Lisette
-
darkangel87
kunne være at det var datoen og måske også at det er det aller østligste punk af dk ud over bornholm selvfølgelig måske hvis man kunne holde det lidt mere centralt i landet ville flere fra jylland også komme med

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
malthesmor
Netop, det ligger alt for langt væk for os jyder, der er jo en helt dags rejse til sjælland, og dyrt er det også:( .darkangel87 skrev:kunne være at det var datoen og måske også at det er det aller østligste punk af dk ud over bornholm selvfølgelig måske hvis man kunne holde det lidt mere centralt i landet ville flere fra jylland også komme med
Tja, forrige gang vi havde træf blev det holdt i Jylland. Nærmere bestemt i Fredericia, noget nær det mest centrale i Jylland. Og alligevel dukkede der kun 2 personer op, udover bestyrelsen. Og de to personer kom fra Fyn og Sjælland.malthesmor skrev:Netop, det ligger alt for langt væk for os jyder, der er jo en helt dags rejse til sjælland, og dyrt er det også:( .darkangel87 skrev:kunne være at det var datoen og måske også at det er det aller østligste punk af dk ud over bornholm selvfølgelig måske hvis man kunne holde det lidt mere centralt i landet ville flere fra jylland også komme med
Så den undskyldning holder vist ikke helt.
Selvfølgelig er det langt væk, og dyrt. Men det ville være lige så langt væk og lige så dyrt for andre, hvis vi holdt det i Jylland.
Og med hensyn til datoen er vi jo bundet af at det skal være en dag hvor alle vi tre dommere kan. Hvis vi skulle tage hensyn til om der blev holdt andre udstillinger af andre dyrearter, så blev der vist ikke ret mange datoer tilbage.
Kenneth Worm
og det er skam også helt okaykwo skrev:Og med hensyn til datoen er vi jo bundet af at det skal være en dag hvor alle vi tre dommere kan. Hvis vi skulle tage hensyn til om der blev holdt andre udstillinger af andre dyrearter, så blev der vist ikke ret mange datoer tilbage.
jeg brokker mig ikke. lavede bare en konstatering af hvordan min ejen grund til det var.og til jyderne.. inden for katte verden, der tager man altså afsted dagen før, og overnatter hos famillie, venner, vandrehjæm eller hotel'er..
ja gu det dyrt. men at udstille sine dyr er dyrt. og det er uanset art. de venligste hilsner amanda
Jammen så må vi hellere få deadlinen ind her.
Tilmelding skal ske på DHF´s blanketter, og sendes til kassereren senest d. 5 – 11 – 2008.
Udstillings-gebyr betales på kontonr : 7851 119823-2 senest d. 5 – 11 – 2008.
og det er så på onsdag
Tilmelding skal ske på DHF´s blanketter, og sendes til kassereren senest d. 5 – 11 – 2008.
Udstillings-gebyr betales på kontonr : 7851 119823-2 senest d. 5 – 11 – 2008.
og det er så på onsdag
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Nej, det skal du skrive til migliv skrev:er det herindejeg skal skrive at jeg skal melde et dyr fra??
kasserer-dhf@mail.dkMange hilsner fra Jeanne.