Legegården...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Lisette

Legegården...

Indlæg af Lisette » 26. nov 2008 19:04

Vi har været ude og købe en af de her meget smarte "leggegårde" til vores hamster, det er i gitter man sætter sammen, nemt smart og god plads til at have sjov på....MEN vores ene hamster Emma havde max været i den i 5 min så havde hun fundet ud af hvordan man kunne komme ud.... ØV :violent1: Ej altså hvor smart er det lige??? :?
Er der andre der har hamster der kan komme ud?
Hun kravler bare over så let som ingenting, kan man få dem i forskellige højde? :roll:

Spot

Indlæg af Spot » 26. nov 2008 19:11

tror at 99% af alle guldhamstere stikker af fra de løbegårde ! ;)
Min dværg kan dog ikke
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Lisette

Indlæg af Lisette » 26. nov 2008 19:12

Øh det er godt nok mange!...vil lige sige at vores 3 andre ikke gør det.....endnu  :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 26. nov 2008 19:27

Alle mine stak af i løbet af den uge, jeg havde sådan en legegård...

De kravlede simpelthen over, såvidt jeg kunne gennemskue.

Lisette

Indlæg af Lisette » 26. nov 2008 19:29

Hmm har du så helt opgivet den?
Ej altså hvor surt er det lige! :?

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 26. nov 2008 19:47

Mine dværge kan ikke stikke af (kun når mennesket her glemmer at lukke legegården ordentligt :oops: ), men synes altid man hører at guldhamstere stikker af derfra.
Rigtig træls er det da :?
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 26. nov 2008 20:08

Jeg lavede selv en sidste år: http://hamsterland.dk/forum/viewtopic.p ... F8beg%E5rd

Den var i det mindste flugtsikker.
Dog er den løbegård ikke meget værd mere for vi skulle bruge mit værelse til gæster en nat tror jeg og så røg den ud og den har nu fået en masse vand så jeg kan lige så godt lave en ny hvis jeg vil have sådan en igen. :lol:
Men ideen var da fin nok i sidste ende. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 26. nov 2008 21:38

De fleste af mine hamser kravler også ud, men jeg bruger dem alligevel, har 2 gårde, for jeg kan lige nå at gøre et bur rent, mens dets lille beboer render rundt nede i løbegården. For det meste.  :lol:
Jeg skifter legetingene lidt ud af og til, så der er noget nyt at undersøge og lægger godbidder forskellige steder, som de skal finde.
Jeg kan slet ikke undvære de løbegårde, men dyrene er kun ude under overvågning.  :wink:

Lykke

Indlæg af Lykke » 26. nov 2008 23:17

hehe, jeg kunne kun nå at vende ryggen til... Det eneste de tænkte på var hvordan man kom ud på den anden side af tremmerne...

contraria

Indlæg af contraria » 27. nov 2008 02:23

jeg tog så en rulle net og hæftede på toppen af min. men hvor er det dog uhandigt og det fylder altså.
de venligste hilsner amanda

Besvar