5. april.. nu tør jeg måske godt sige det højt!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
burrus

5. april.. nu tør jeg måske godt sige det højt!

Indlæg af burrus » 22. dec 2008 19:01

NU tror jeg godt jeg kan sige det højt...  :lol:  for nu har Jan også sagt det højt mens jeg var inde og se til hamsterne hos Charlotte og Jan (Mahonias)...  :lol:  
jeg turde bare ikke rigtig tro på det før :lol:  :oops:  

Men! nu tør jeg godt!  :lol:

8. marts føder Audrey forhåbentligt et kuld jeg gerne vil beholde en han fra...
4. april tar mine forældre på ferie...
5. April starter jeg så min bil og kører en endags tur til Kgs. Lyngby (kun med et meget kort visit i Gentofte måske)...
Her pakker jeg så 3 hamstere - Harry, Audrey, Ramses (søn af harry og Audrey) - i min lille bil og så kører vi til Thy igen  :D  
Hvorfor? Fordi de flytter til Thy!  :D  :D  :D  :wave2:  :wave2:  :wave2:  :yeah:  :yeah:  :yeah:
Charlotte har givet mig lov til at få dem alle til Thy  :yeah:  og Jan vil lave et fint bord de alle kan stå på så jeg kan få lov til at gå og nusse om mine dejlige små hamstere selv  :D  De flytter til casa mahonia 5. april om alt går vel!
Lucifer bliver dog hos Amanda så han forhåbentligt kan lave hvid unger igen med Lumi i kbh... så han bliver hos casa contraria i Lyngby indtil jeg flytter 1/8 (forhåbentligt til Aalborg)...

Det bliver 100% så fantastisk som det kan blive mens jeg bor hjemme ved mine forældre, hvor gnavere er forbudt... (kan bestemt ikke lide mine forældre for det!)

Jeg får mine små bamser så tæt på mig igen at jeg kan se dem og nusse om dem ofte igen
:D  så er der ikke så lang tid til august alligevel fra April... det bliver lige til at holde til :D  

KÆMPE tak til charlotte og jan som har åbnet en del af deres 1. etage for mine hamstere og mig :D  :flowers:  :flowers:  :flowers:  :flowers:
nu går jeg bare og tripper for at det bliver april :lol:  :oops:  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 22. dec 2008 19:13

tillykke med det...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 22. dec 2008 19:14

Hihi.... Det er da så lidt Pia. Dejligt at se, at du glæder dig.  :wink:  

Jo Jan er skam med på ide'en, for han kan jo se, hvor glade vi er for vores små pus og han kan da heller ikke lade være med at gå og give dem godbidder, når han er deroppe.  :lol:  
Ham har jeg nu været heldig med!  :lol:   :oops:

Lykke

Indlæg af Lykke » 22. dec 2008 19:29

Ih, tillykke med det!

burrus

Indlæg af burrus » 22. dec 2008 19:53

Mahonia skrev: Jo Jan er skam med på ide'en, for han kan jo se, hvor glade vi er for vores små pus og han kan da heller ikke lade være med at gå og give dem godbidder, når han er deroppe.  :lol:  
ja ham har du været meget heldig med!

og helt ærlig - en eller anden dag så tror jeg ski han vil have "sin egen" - hvis ikke allerede Lucy er lidt "Jans hamster"  :wink:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 22. dec 2008 20:36

TILLYKKE Pia!! det var dejligt at høre!! så r der endelig håb forude! der har jo været så meget med dine forældre og det så det var da bare dejligt! SKØØNT!!

burrus

Indlæg af burrus » 22. dec 2008 20:38

ja det er ganske enkelt kanon dejligt at jeg kan få dem så tæt på :D  alle de kære små :D  nu må det godt skynde sig at blive april :lol:
Pia B

Lisette

Indlæg af Lisette » 22. dec 2008 22:43

Tillykke med det, kan godt forstå du er glad for det  :)

Vimse

Indlæg af Vimse » 22. dec 2008 22:52

Tillykke
uhh flytter du til aalbor?g
KH. Kathrine

burrus

Indlæg af burrus » 22. dec 2008 23:00

Vimse skrev:Tillykke
uhh flytter du til aalbor?g
ja forhåbentligt :D  får jeg min eksamen og får jeg bolig på mere end 25 kvm pr 1/8 - så gør jeg :wink:  
så rykker jeg mod nordøst... har altid helst ville blive i jylland og kæresten vil også helst fortsætte studiet i Århus - hans forelæsninger ligger tirsdag - til torsdag, så han vil bo i Aalborg og læse i Århus (og så overnatte i Århus tirsdag til torsdag og resten hos mig :D )

så alt tyder på at jeg hører til i Jylland.. det er også som om jeg fungerer bedst med jydsk jord under fødderne!  :D
Pia B

Vimse

Indlæg af Vimse » 22. dec 2008 23:14

Dejligt med lidt flere hamstre folk her i Aalborg så! :lol:
KH. Kathrine

Spot

Indlæg af Spot » 23. dec 2008 19:46

STORT TILLYKKE MED DET :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 23. dec 2008 20:55

tak  :D  

ihh jeg glæder mig :D
det bliver kombineret med at amanda tar en lille ferie til det jydske samtidig - så det blir vildt hyggeligt at få hamsterne hjem og amanda på besøg sammen med hendes katte også :D (de skal jo ikke være alene så længe - så de kommer med)
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 23. dec 2008 20:59

tillykke Pia hvor bliver det bare dejligt for dig
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 24. dec 2008 01:26

burrus skrev:
Mahonia skrev: Jo Jan er skam med på ide'en, for han kan jo se, hvor glade vi er for vores små pus og han kan da heller ikke lade være med at gå og give dem godbidder, når han er deroppe.  :lol:  
ja ham har du været meget heldig med!

og helt ærlig - en eller anden dag så tror jeg ski han vil have "sin egen" - hvis ikke allerede Lucy er lidt "Jans hamster"  :wink:  :lol:
:lol:  Det er hun vist. Han styrer altid lige over til hende med en guf eller to, når han ser hende og hun er skam på mærkerne med det samme!  :wink:

Besvar