jeg turde bare ikke rigtig tro på det før

Men! nu tør jeg godt! :lol:
8. marts føder Audrey forhåbentligt et kuld jeg gerne vil beholde en han fra...
4. april tar mine forældre på ferie...
5. April starter jeg så min bil og kører en endags tur til Kgs. Lyngby (kun med et meget kort visit i Gentofte måske)...
Her pakker jeg så 3 hamstere - Harry, Audrey, Ramses (søn af harry og Audrey) - i min lille bil og så kører vi til Thy igen :D
Hvorfor? Fordi de flytter til Thy! :D :D :D :wave2: :wave2: :wave2: :yeah: :yeah: :yeah:
Charlotte har givet mig lov til at få dem alle til Thy :yeah: og Jan vil lave et fint bord de alle kan stå på så jeg kan få lov til at gå og nusse om mine dejlige små hamstere selv :D De flytter til casa mahonia 5. april om alt går vel!
Lucifer bliver dog hos Amanda så han forhåbentligt kan lave hvid unger igen med Lumi i kbh... så han bliver hos casa contraria i Lyngby indtil jeg flytter 1/8 (forhåbentligt til Aalborg)...
Det bliver 100% så fantastisk som det kan blive mens jeg bor hjemme ved mine forældre, hvor gnavere er forbudt... (kan bestemt ikke lide mine forældre for det!)
Jeg får mine små bamser så tæt på mig igen at jeg kan se dem og nusse om dem ofte igen

KÆMPE tak til charlotte og jan som har åbnet en del af deres 1. etage for mine hamstere og mig

nu går jeg bare og tripper for at det bliver april