I morges skyndte jeg mig bare i tøjet og ind til Bitté, han var helt kold. Jeg tog ham med ud i køkkenet og lagde ham i håndklædet. Jeg skrev to beskeder til ham, en fra mig og en fra Saphir og de andre hamstere (Saphir skulle havde været Bitté "kæreste" for en aften). Jeg kiggede lidt på ham inden jeg skulle i skole..
Får to små timer siden kom jeg hjem og min far havde lagt ham i en pæn kasse. Nu er Bitté blevet smuk begravet i haven
Jeg kan næsten ikke skrive mere nu, men jeg har nogle billeder af Bitté jeg har taget i løbet af de 8 måneder han levede her.

Bitté 2,5 månede:

Bitté 4 måneder:

Bitté mødte Pusling og Pjuske (og han har ikke mødt dem lige siden jeg fandt ud af det kunne blive farligt!):

MIIIIIIIIIIIN smukke Bitté 6-10 måneder:

Bitté død natten mellem d.8-d.9:

Han blev kun 10 måneder, et alt får kort liv, selv får en lille hamster. Han var den første hamster jeg fik og den første jeg mistede. Han var det første dyr, der kun var mit. Han var også den første hamster jeg har haft med i skole (tag med og hvis frem på engelsk) og han var tam lige fra dag 1. Jeg vil aldrig glemme dig min dreng JEG ELSKER DIG BITTÉ