I april i år spurgte Charlotte mig, om ikke jeg ville have to ørkenrotte-hanner - sorte, 6 måneder.
Det var enten mig som ejer eller en grufuld død i toilettet

Jeg kunne jo selvfølgelig ikke lade dig få den skæbne, så der blev takket ja og der blev købt et ordentligt bur...
Du kom sammen med Faust - og først troede vi jo at du var en dreng...
Jeres tidligere bur var frygteligt

I fik et stort dejligt bur at gå i, og masser af god mad... I blev så sunde begge to at se til - det var jo helt utroligt, når man tænkte på hvordan I havde levet før...
Men pludselig - 7-8 små rejer i bunden af buret :shock: De havde åbenbart ikke vidst at du var en hun - for du kunne ikke få unger under de dårlige forhold du havde før.. Kun FatBoy overlevede - og du passede og nussede ham til den helt store guldmedalje... FatBoy døde jo desværre kort efter han flyttede hjemmefra og nu venter han på dig.
Du har den sidste måned tabt dig voldsomt, blevet puffet rundt af de andre piger, ikke spist ordentligt og du så herrens ud til sidst

At frygt for at du skulle drage bort mens jeg var væk i julen, fik du fred i morges.
Du har levet godt det sidste lille års tid, og været en glad og tillidsfuld lille dimmer, som bestemt ikke har været mærket psykisk af din dårlige start med mennesker.
Sov godt lille tøs.
FatBoy venter på dig på den anden side af regnbuebroen