Mahonias Constantine - 7. 2. 2009 -> 6. 4. 2010

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Mahonias Constantine - 7. 2. 2009 -> 6. 4. 2010

Indlæg af burrus » 6. apr 2010 22:14

Alt for hurtigt blev det din tid.
Du var altid den lille i kuldet, og du blev faktisk aldrig en stor dreng - 120g da du toppede lige inden du blev far...
Men du var gudesmuk og din skønne personlighed var alt for stor til din lille krop. Du lignede James og Oliver Twist i temperamente så meget, at jeg elskede dig fra dag 1! Du var lille, lys og lækker!
Jeg var så heldig at følge dig lige fra fødsel hjemme hos Charlotte og så hvordan du udviklede dig, fra at være en lille hys dreng, til at blive blid som et lam. Du var helt perfekt!
Du var en ener - præcis som dine forfædre! dit skønne blide temperament og fantastiske lille bjørnefjæs gjorde mig dagligt i godt humør, når jeg var inde og give dig "kødben".
Du har stået imod meget - flere omgange utøj har du kæmpet dig igennem og hver gang kommet stærkt igen. Dit humør var altid højt - uanset hvad jeg fandt på af skøre ting vi nu skulle lave. Alt lige fra at sove længe under dynen søndag morgen til hamsteragility - du var altid glad! selv når du blev vækket og taget ud af reden, for du vidste jo godt, at man fik guf, når man blev vækket...

Constantine fra tiden før han blev gammel og træt
Billede
Billede
Billede
Billede

Du havde den sidste tid været gammel og træt, og jeg vidste jo godt, at det snart var din tid...
Du fik i går en hængekøje ind i buret. Du lå og sov tungt, da jeg lagde dig op i den - du nåede aldrig ud af køjen igen.
Du faldt i søvn i trygge varme omgivelser, og vågnede aldrig igen  :cry:

Du vil aldrig blive glemt, og din søn Arthur vil være mig evigt minde om dig.  

Dine forfædre James, Harry, Audrey, Zita og ikke mindst din far Oliver Twist (og alle de andre) venter på dig på den anden side...
Regnbuebroen

Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Phillo
Indlæg: 55
Tilmeldt: 15. jan 2010 19:39

Indlæg af Phillo » 6. apr 2010 22:22

Hvil i fred smukke Constantine :cry:  :lys
Hilsen Lisa
Billede

AnetteFrost
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 1. jul 2008 22:54

Indlæg af AnetteFrost » 6. apr 2010 22:55

Øv hvor trist :(

en stor krammer til dig Pia.

R.I.P.  Constantins :lys
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Majlund
Indlæg: 719
Tilmeldt: 30. jun 2009 18:06

Indlæg af Majlund » 6. apr 2010 23:34

:( Årh hvor var han smuk :hearts2 Sikke da noget at han ikke blev ældre. Sov sødt Constantine :heart:  :lys . . . og kram til dig Pia :kram:

Hamser skulle blive meeeeget ældre. . . hvis det var mig der bestemte :?

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 7. apr 2010 06:35

hvil i fred smukke dreng
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 22. aug 2007 16:51

Indlæg af Mahonia » 7. apr 2010 17:09

Sov godt lille skønne Constantine. Jeg ved du vil være savnet i lang tid.  :cry:

01Kami

Indlæg af 01Kami » 7. apr 2010 19:31

Har virkelig ondt af dig /; ..
Glæder mig ik til det blir Duchess's tur /; ..
-føler med dig, stooort kram<3

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 8. apr 2010 15:49

R.I.P. Cons, du var da bare en ener :lys

Stort trøstekram  :kram:

Enig med Majlund, hamstere bør blive ældre :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Ringling
Indlæg: 931
Tilmeldt: 31. maj 2007 14:33

Indlæg af Ringling » 8. apr 2010 17:13

Sov sødt lille fyr  :(

:kram:
Hilsen Lotte
Billede

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 9. apr 2010 12:45

R.I.P Constantine...Sov sødt :heart:  :lys
Stooort trøstekram til dig, Pia :kram: Føler med dig...

Håber det er iorden jeg kalder dig Pia, det er jo dit rigtige navn..
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 9. apr 2010 14:34

Ja det passer mig helt fint at blive kaldt ved mit navn... er også træt af at jeg ikke har muligheden for at skifte mit navn herinde, for føler lidt jeg er vokser fra mit gamle brugernavn...  men sådan er det jo  :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 9. apr 2010 19:18

burrus skrev:Ja det passer mig helt fint at blive kaldt ved mit navn... er også træt af at jeg ikke har muligheden for at skifte mit navn herinde, for føler lidt jeg er vokser fra mit gamle brugernavn...  men sådan er det jo  :)
Okay, det var godt :wink:..!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 10. apr 2010 10:58

Hvor sørgeligt :cry: men i det mindste havde han et langt og lykkeligt liv hvor han jo blev far til nogen skønno unger :kram:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Christina S.R.
Indlæg: 154
Tilmeldt: 24. maj 2008 18:38

Indlæg af Christina S.R. » 14. maj 2010 14:30

Aj, det er jeg ked af at høre - og også at jeg først opdager det nu :cry:
Sov sødt lille du - og hvor er jeg glad for at jeg nåede at få en af dine unger :)
Men lyder heldigvis til, at han døde på en god måde ...
:lys
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html

Meddie
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 11. jul 2007 09:14

Indlæg af Meddie » 15. maj 2010 06:42

Rigtig trist :(
R.I.P. Constantine
~ Mvh. Mette og Clean

Besvar