Rudolph Valentino of Navel var den lille bitte roborovski dreng jeg fik den lange vej hjem hele vejen fra Tjekkiet
Lille og sød lige kommet til Danmark stort set
Da han blev født 14. februar skulle han naturligvis have navn derefter. Han skulle blive min lille avlsstjerne, så navnet Rudolph Valentino var oplagt! Opkaldt efter et sexikon - og han levede 100% op til navnet! Han var i sandhed damernes ven!
han er blevet far til flere enormt dejlige unger og virkelig sat sit poteaftryk i Danmark.
Hurtigt voksede han sig stor og ekstremt fin
De sidste 2 måneder har været en rutschetur hvor han har gået op og ned i helbred - den ene aften klar til sove ind, morgenen efter frisk som altid. han begyndte at se virkelig ussel ud, men så længe han trivedes ville jeg ikke aflive ham. han virkede glad og tilfreds, men det var tydeligt at de dårlige aftener blev flere end de gode til sidst.
Her til aften var det slut. Jeg tjekkede ham flere gange i løbet af i dag og her til aften var det tydeligt - han var rejseklar.
Jeg tog ham op og med ind i stuen, hvor han lå trygt i et stykke fleece i mine hænder og her for kort tid siden gav han slip. Han lukkede øjnene og faldt stille og roligt i søvn for aldrig at vågne igen
Han har altid betydet noget specielt - han var den roligste af alle mine roborovski'er og nød ligefrem at komme op i hænder. han stod klar og sprang op ad burets side for at komme ud på eventyr og blive kløet lidt på hovedet.
Sov godt lille Valle
Rudolph Valentino of Navel - 14/2-2008 -> 1/5-2010
Rudolph Valentino of Navel - 14/2-2008 -> 1/5-2010
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
hvil i fred smukke dreng
stort trøstekram herfra
stort trøstekram herfra
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-