Et minde om dig !

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
Loan

Et minde om dig !

Indlæg af Loan » 7. jun 2007 22:16

Hamstere er dejlige inde tvivl om det, men det eneste dyr jeg nogensinde vil kunne tude over resten af mit liv af min elskede afdøde hund Citta..

Hun var en Norsk Elghund, den bedste af slagsen, hun lejede med mig da jeg var lille, lod mig klæde hun ud med kasket og solbriller, kysse og kramme hende så meget jeg ville..

Hun nåede en alder af 13 år, hun blev gammel og syg efter en hanhund var smuttet hjemmefra og parrede hende ude i vores have..

Det blev så alvorligt med infektioner, ødelagte organer at hun ikke kunne reddes overhovedet, var kun en lille pige men minderne om hende kan jeg aldrig glemme eller kommer over..

Jeg kom hjem fra fritidsordning en eftermiddag, min far havde kørt til dyrlægen med hende mens min bror og jeg var væk hjemmefra og gravet et stort hul i vores have, ude ved stensætningen hvor hun skulle begraves, far havde pakket hende ind i et uldtæppe så vi ikke skulle se hende død, den dag idag sidder jeg stadig ude ved det sammenfaldende jord hvor hun ligger begravet og stor tuder og tænker på hende..

- At skrive dette har givet mig tårer i øjne over at mindes hende så meget..

Et års tid efter hun var blevet aflivet havde min far købt en ny hund af samme race, som desværre begynder at runde de 10 år her i år, så mange år har hun desværre ikke tilbage før hun skal ud og ligge i haven sammen med Citta..

- Citta hvil i fred for evigt !!
Hilsen
Loan Vejby

Solva

Re: Et minde om dig !

Indlæg af Solva » 7. jun 2007 23:03

Nu ejer jeg selv hund. Og ja. Hunde sætter sig godt nok dybt i følelserne.. Puhha...
Hvor der er gode stunder er der dårlige stunder.. Heldigvis får vi lov til at beholde de dejlige minder :)
Når jeg tænker på min hund jeg var nødt til at sælge pga. allergi begynder jeg også at græde.. Selvom jeg smiler.. For mens jeg er ked tænker jeg på alt det dejlige hun gav mig i mit liv...
Alle vores dyr vil altid have en helt speciel plads i vores hjerter...

Varme tanker her fra...

Besvar