R.I.P Ramses og Fnuller..

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

R.I.P Ramses og Fnuller..

Indlæg af BittéHamstereN » 6. nov 2009 23:46

Lad os starte fra en ende af..
I forgårs fik Ramses diarré, så vi vaskede forsigtigt ham ren og lod ham sove til næste dag. Dagen efter lå han helt stille indtil jeg tog ham op. Han rørte lidt på sig, så han lå og sov ud på mit skød. Han var helt væk 21.10 d. 5-11-09. Savner ham allerede forfærdeligt meget!

I dag skulle jeg så tjekke dem alle for den der diarré og Fnuller var smittet. Jeg blev helt bange og ville ikke gøre noget, anden at sætte min ind foran fiskene.(Jeg ved det, er svag..) Min mor tog ham ud og skyldede ham, hun fik en tid til dyrelægen og så var det afsted. Dyrelægen aflivede ham, da han var blevet svag og det ville kræve meget medicin at få ham nogenlunde igen. Vi fik noget medicin med hjem, så de andre kunne blive forbygget og ikke få det samme.

Jeg har så siden da gjort alle burene rene med kogende vand, alt af pastic fik også en tur og alt træ er i fryseren.. Det er først nu det rigtigt er gået op for mig hvad der er sket, da alt bare har været stress..

Nadezhda's Ramses død: d.5-11-09 kl 21:10
(fra solsidens dyrehandel) Fnuller død: d.6-11-09 omkring kl 16 - 16:15

R.I.P dejlige Ramses og Fnuller :cry:  :cry:  :cry: Håber vi får det godt sammen med Bitté og alle de andre dejlige hamstere :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 7. nov 2009 03:55

KÆMPE Trøstekram herfra..

Du er ikke svag..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 7. nov 2009 07:48

R.I.P. Ramses og Fnuller  :lys

Hård omgang du har været igennem Helene, syntes du har taget det med stiv arm, trøstekram fra mig til dig Helene  :kram:

liv

Indlæg af liv » 7. nov 2009 09:05

farvel fnuller og ramses :cry:  :cry:

hvor er det trist helene!! kæææmpe trøstrekram fra  mig!

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 7. nov 2009 09:35

R.I.P små hamser

trøstekram herfra
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

AnetteFrost
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 1. jul 2008 22:54

Indlæg af AnetteFrost » 7. nov 2009 10:40

Sov sødt i kære små, det var alt for tidligt.

:lys
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

FrkHoumann
Indlæg: 748
Tilmeldt: 8. jan 2008 19:53

Indlæg af FrkHoumann » 7. nov 2009 15:34

Stakkels dig :(
Sikke noget at skulle opleve ..

Hvil i fred i små!
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Ringling
Indlæg: 931
Tilmeldt: 31. maj 2007 14:33

Indlæg af Ringling » 7. nov 2009 18:31

Åhr hvor trist!!  :(  :(
Kæmpe trøstekram!!
Hilsen Lotte
Billede

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 8. nov 2009 18:17

R.I.P smukke guldhamsere, sov sødt! :lys
KÆMPE trøstekram herfra.... :kram:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

ZenZen
Indlæg: 551
Tilmeldt: 19. apr 2008 16:23

Indlæg af ZenZen » 8. nov 2009 19:01

Åh hvor er det trist!

Trøstekram.

Hvad fik du af dyrlægen? Jeg havde en omgang for et par år siden, og der var min Sheila nær død - gav hende vand for at hun ikke skulle dehydrere, men vi var til dyrlæge med hende og der fik hun Zoolac og det reddede hendes liv.

Så det kan jeg varmt anbefale :)

ZenZen
Indlæg: 551
Tilmeldt: 19. apr 2008 16:23

Indlæg af ZenZen » 8. nov 2009 19:24

Jeg har fundet svaret i din anden tråd, og ville også skrive at Fibreplex er bedre end Zoolac "da den ta'r madpakke med ned i maven..."

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 8. nov 2009 19:43

ZannDra skrev:Jeg har fundet svaret i din anden tråd, og ville også skrive at Fibreplex er bedre end Zoolac "da den ta'r madpakke med ned i maven..."
Hvad mener du med "da den ta'r madpakke med ned i maven..."?
Jeg har kun fået at vide det var mere specielt lavet til kaniner/gnavere :oops:  :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

ZenZen
Indlæg: 551
Tilmeldt: 19. apr 2008 16:23

Indlæg af ZenZen » 8. nov 2009 20:48

BittéHamstereN skrev:
ZannDra skrev:Jeg har fundet svaret i din anden tråd, og ville også skrive at Fibreplex er bedre end Zoolac "da den ta'r madpakke med ned i maven..."
Hvad mener du med "da den ta'r madpakke med ned i maven..."?
Jeg har kun fået at vide det var mere specielt lavet til kaniner/gnavere :oops:  :wink:
Sorry - det er citat fra min dyrlæge. Hun siger også den er bedre egnet til gnavere. Bakterierne får "madpakke" med ned i maven og der er derfor bedre chance for bedring. :)

BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 8. nov 2009 21:08

ZannDra skrev:
BittéHamstereN skrev:
ZannDra skrev:Jeg har fundet svaret i din anden tråd, og ville også skrive at Fibreplex er bedre end Zoolac "da den ta'r madpakke med ned i maven..."
Hvad mener du med "da den ta'r madpakke med ned i maven..."?
Jeg har kun fået at vide det var mere specielt lavet til kaniner/gnavere :oops:  :wink:
Sorry - det er citat fra min dyrlæge. Hun siger også den er bedre egnet til gnavere. Bakterierne får "madpakke" med ned i maven og der er derfor bedre chance for bedring. :)
Hvor længe fik den hamster zoolac? Min dyre læge sagde mine ikke smittede skulle havde Fibreplex til der ikke var mere i pakket, men det har jeg regnet ud til der ikke er om 3-4 dage og jeg skulle jo holde øje med dem i 14 dage, så hvordan gik din behandling?
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Mahonia
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 22. aug 2007 16:51

Indlæg af Mahonia » 11. nov 2009 13:01

Det var synd, du skulle opleve at miste de små så tidligt. Jeg forstår godt du blev bange og ked af det. Det er ikke fordi du er svag.

Stort trøstekram til dig.  :kram:

Besvar