R.I.P Ramses og Fnuller..

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Indlæg af BittéHamstereN » 18. nov 2009 22:20

Efter der ikke var så meget medicin tilbage, fik de ikke mandag, men det var den største fejl i mit og min mors liv, får i går var endnu en hamster offer for sygedommen, hun er fra en butik, så vi kender ikke hendes alder, kun hun var voksen da vi købte hende. Endnu en gang en langhåret hamster der dør og endnu en gang en af de mindst tamme, mon der er en sammenhæng. Vi har givet medicin i dag og i går og i morgen skal vi til dyrelægen efter mere eller måske noget andet.. Jeg vil ikke midste flere dyr og håber derfor ikke på flere tilfælde nu. Hvis dyrelægen ikke kan gøre noget andet i morgen, må vi se tiden an. Hvis der dør flere af den skrækkelige sygdom, vil aflivning af alle være en overvejelse, men de andre har det rigtig godt og de nyder medicinen, så mon dog der sker flere dødsfald :wink:

R.I.P lille Fnuggie! :cry:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 18. nov 2009 23:48

:kram:  :kram:  :kram:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 19. nov 2009 00:37

:kram:
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 19. nov 2009 16:47

:kram:- kram til dig!, håber du ikke mister flere.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Besvar