Chanti hvorfor allerede??

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
BittéHamstereN
Indlæg: 728
Tilmeldt: 4. mar 2009 15:47

Chanti hvorfor allerede??

Indlæg af BittéHamstereN » 16. nov 2009 16:04

Jeg vil starte med at skrive at det her indlæg skulle havde været skrevet i fredags, men blev syg, så har først tid nu. Men til sagen..

Efter Ramses' og Fnullers død blev alle de andre sat på medicin, alt plastic fik en omgang kogende vand og træet kom i en fryser næsten to dage (i hvert fald langt over 18 timer...) Men her i fredags, da jeg ville fodre og lige sige hej til den alle sammen, kunne jeg mærke noget koldt i Chanti hus. Jeg skyndte mig at tage huset op og der lå Chanti, helt stille og kold. Jeg vendte ham om.. Han havde ikke diarré, kun lidt tis og en helt normal puha. Han bevægede sig en lille smule, og derefter døde han helt.

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor han døde, mine hamstere har altid mad og rent vand og deres bure bliver skiftet hver anden uge. Mens jeg så har ligget syg har tanken "sælge/aflive alle og få et krybdyr igen" virkelig presset på, men nej, bare fordi der sker en masse dårligt på kort tid, giver jeg altså ikke op!

Savner dig helt vild Chanti, du var blevet så stor og smuk! Elsker dig af hele mit hjerte og håber ikke du har haft en skjuldt smerte! Jeg ved du får det godt oppe i himlen med alle de andre hamstere, men du levede aaaalt for kort tid på jorden!
:cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2009 16:20

hvor er det en sur situation for dig ligefortiden!! ØV!  :cry:  :cry:

Alt kan være sket.. det er ikke din skyld det er jeg sikker på!!

Hold ud.. dårlige tider fører til gode tider!

Sov godt Chanti!!

og KÆMPE trøstekrammer til dig din stakkel! :cry:

Ringling
Indlæg: 931
Tilmeldt: 31. maj 2007 14:33

Indlæg af Ringling » 16. nov 2009 17:40

Åhh hvor jeg føler med dig :(
Du er rigtig uheldig for tiden!!

Sov godt lille ven :kram:
Hilsen Lotte
Billede

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 16. nov 2009 17:50

hvor er du uheldig for tiden
det er overhovedet ikke sjovt sådan noget
R.I.P lille hams

stort trøsteram herfra
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 16. nov 2009 21:55

KÆMPE Trøstekram herfra
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

kathrine8D
Indlæg: 1133
Tilmeldt: 29. jun 2009 14:20

Indlæg af kathrine8D » 17. nov 2009 15:28

Stakkels dig.... :kram:. og ikke mindst lille Chanti, han har heldigvis haft et godt liv!.
R.i.P sov Chanti :lys.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Besvar