James <3 6/2 2008 - 3/8 2010 R.I.P
James <3 6/2 2008 - 3/8 2010 R.I.P
I går kom den dag, jeg længe havde frygtet! James lå død lige ude for hans hus. :cry2: Han blev to et halv år gammel, og han var frisk lige til det sidste. Han var en lille hybrid, som jeg fik i fødselsdags gave, da jeg blev 12 år. James var mit største ønske! Han var en lille dejlig baby på 4 uger da jeg fik ham. <3 Et par dage før hans død, lå jeg på sygehuset, det eneste jeg tænkte på var at komme hjem til James! <3 Jeg har lige fået en kunstig hofte, på grund af en ulykke der skete for et år siden. :( Det hele har bare været en hård omgang! Det var min mor der fandt James, da hun lige ville tage ham op så jeg kunne holde ham. Hun så på mig og sagde Sofie med tårer i øjnene. Jeg skreg, jeg vidste hvad der var sket. Jeg var helt utrøstelig i går! Jeg nåede heldigvis at holde ham en sidste gang dagen før. <3
James du var en fantastisk hamster! Du var altid frisk, altid i godt humør, du kunne altid gøre mig glad! Jeg savner dig allerede lille mand! <3
R.I.P <3<3 Ha det godt på den anden side af regnbuebroen! :hcry:
James du var en fantastisk hamster! Du var altid frisk, altid i godt humør, du kunne altid gøre mig glad! Jeg savner dig allerede lille mand! <3
R.I.P <3<3 Ha det godt på den anden side af regnbuebroen! :hcry:
- Vedhæftede filer
-
- jamer.jpg (64.64 KiB) Vist 5787 gange
Senest rettet af Sofie&James 4. aug 2010 11:29, rettet i alt 1 gang.
-
hvil i fred lille hams
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Hvil i fred James
Er sikker på han havde et dejligt liv hos dig, sofie :kram:
Er sikker på han havde et dejligt liv hos dig, sofie :kram:
+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
-