Så kom dagen som jeg havde ventet men frygtet I dag fandt jeg min lille skat liggende helt stiv i midten af sit bur. Jeg var jo godt klar over at det ikke ville vare længe da du begyndt at få vejrtrækningsproblemer for nogle dage siden men jeg er glad for at jeg besluttede du skulle have lov til at leve dine sidste dage i dit bur.
Du har altid været meget speciel for mig! Du var den unge mange tvivlede på ville overleve da du klarede dig et-to døgn uden din mor i en ganske ung alder. Heldigvis fandt jeg dig i tide og fik fodret dig med en masse sund mad og du voksede og blev til en stor fin dame Du blev hurtigt tam og jeg knyttede mig til dig som aldrig før - vi to var rigtig gode venner! Her i dine gamle dage kunne du endda finde på lige at tage en lur i mit skød Jeg ville ønske du havde blevet her længere!
Du havde det skønneste sind og den dejligste væremåde!!! Jeg elsker dig og ved du er et bedre sted nu - men du vil altid være i mit hjerte
Prima Donna 8/1 2009 - 10/6 2011
Fra starten
Forskellen på dig og din søster dagen efter du var blevet fundet
Dejlige dig!
Den smukkeste lille pige <3
Den måde du altid stod og ventede på mig
Prima Donna du var min fighter med de største, blankeste og smukkeste øjne! Jeg savner dig min skat :hearts2 :cry2:
Livet's Prima Donna <3
Hvor har den været sød.
Super flot af dig at give den et par gode rolige dage til sidst og ikke stresse den yderliger. Og det er da også en flot alder for en dværghamster.
Trøstekram her fra også.
Super flot af dig at give den et par gode rolige dage til sidst og ikke stresse den yderliger. Og det er da også en flot alder for en dværghamster.
Trøstekram her fra også.
http://www.mywinterwhitehamster.com
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
-