R.I.P. Trøffel 7.10.'08 - 16.12.'11 - og farvel

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

R.I.P. Trøffel 7.10.'08 - 16.12.'11 - og farvel

Indlæg af HamsterMiaah » 16. dec 2011 21:58

Hej alle :(

Så kom desværre den dag, som jeg jo godt vidste ville komme. Den dag man i sit hoved bliver ved med at udskyde, og den går nok først op for en når det er sket. Den dag hvor ens lille dyr dør.
Men denne gang var for mig speciel, da det var dagen hvor min sidste lille hamster, Trøffel, valgte at tage den lange vej mod Hamsterhimmeriget. :cry:
Nu skriver jeg måske lille, men det er ikke helt sandt. For Trøffel var faktisk kun min andet guldhamster, og har haft 4 guldhamstere i alt, hvoraf de to yngste, Lilje og Cirkeline desværre døde i tidlig alder af sygdom.
Min lille Trøffel har aldrig i sit liv været syg, men han har gjort mig bekymret:
En dag for 1½ år siden, hvor min far ringede mig op og fortalte Trøffel ikke længere var i sit bur. Han ledte og ledte i frygt for at katten havde taget ham, men til sidst fandt han ham under min seng - uskadt.
Det var et mirakel uden lige, og det gjorde mig 100 procent bevidst om at Trøffel var helt specielt. Han har desværre aldrig været rigtig tam, men her til sidst i hans levetid har ham og jeg knyttet et skrøbeligt bånd, hvor han har accepteret jeg tog ham op  :)
At han dør nu kommer ikke som et chok inderst inde - han blev trods alt næsten 3,3 år gammel hvilket er usædvaneligt for en guldhamster.
Jeg vil savne dig rigtig meget min lille ven og må du hvilke i graven :cry:  :cry:

Som noget helt andet, er det ikke kun Trøffel der siges farvel til.
Efter en masse år på forummet, hvor jeg glædeligt og interesseret har fulgt med i andre hamstere såvel som mine egne - har jeg valgt ikke længere at være aktiv herinde.
Det skyldes mange grunde, dels at jeg har mere travlt til hverdag en da jeg startede med at være bruger herinde, og dels idet at jeg ingen hamsterejer er mere og jeg holder et par års pause inden jeg anskaffer mig en ny.
Det har været hyggeligt at 'møde' en masse andre hamsterentusiaster, og håber at dette forum vil vare mange år endnu for det er et godt forum! :D

Farvel og tak
- HamsterMiaah -
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Josephine
Indlæg: 135
Tilmeldt: 31. jul 2011 15:28

Indlæg af Josephine » 17. dec 2011 20:22

Hvil i fred, Trøffel! <3
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

ciller1987
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11. nov 2010 18:48

Indlæg af ciller1987 » 6. apr 2012 19:34

det er altid så hårdt.. hvil i fred lille Trøffel!

Held og lykke med alt.
hamsterne Meeko og Ingolf  og fuglen Archimedes <3

Pauline
Indlæg: 171
Tilmeldt: 27. dec 2010 11:24

Indlæg af Pauline » 7. apr 2012 13:17

Det er en lidt gammel tråd at tage op.
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.

Besvar