R.I.P. Inge, Du vil altid være savnet <3

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
ciller1987
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11. nov 2010 18:48

R.I.P. Inge, Du vil altid være savnet <3

Indlæg af ciller1987 » 6. apr 2012 19:31

Jeg desværre måtte sige farvel til mit dejlige guldhamster Ingolf tirsdag d. 3/4 2011. Det gør helt ondt i hjertet og savner ham så meget. Hans bur føles så tomt. alligevel kan jeg ikke lide at fjerne det fordi jeg synes det er svært at fjerne det sidste af ham her i huset..

Han var det skønneste hamster og jeg er så taknemlig for at have haft ham hos mig i over 2 ½ år. Jeg vil aldrig glemme ham og han vil aldrig bare være et hamster som mange udefra stående bare tænker. Jeg har nu kun minderne tilbage om ham tilbage og dem vil jeg aldrig glemme.

Her i familien er han kendt som "the escape artist," pga. hans mange og meget udspekulerede flugt forsøg. Fangede ham dog hver gang og de sidste par gange kom han endda tilbage af sig selv inden jeg nåede at sætte nogen fælde op. Han havde vist endelig fundet ud af at det ikke var noget bedre end hans hjem med masser af mad :P

Husker tilbage på vores ture ud i naturen, hvor vi fandt ud af at han havde en fantastisk evne til at kravle i fodboldt mål. det så så vildt ud når han gjorde det. vi har hygget os så meget sammen.

Jeg er stadig imponeret din hengivenhed og den forsigtighed du altid udviste overfor alle selv på dine sidste dage viste du ikke andet end tillid. Jeg vil heller aldrig glemme vores sidste aften/nat hvor du sov i mine arme hele natten og jeg fik lov at pleje dig og nusse dig mens du var syg. Jeg vil altid elske dig min Inge <3

Ingolf havde desværre kræft og har nu fået fred. Glæder mig over at han nu er fri fra smerter og sygdom og igen kan være glad og fri på de evige græsmarker.

Du vil altid være savnet og aldrig glemt min Bardinge <3
hamsterne Meeko og Ingolf  og fuglen Archimedes <3

ciller1987
Indlæg: 44
Tilmeldt: 11. nov 2010 18:48

Indlæg af ciller1987 » 6. apr 2012 20:14

min bandit
Vedhæftede filer
min altid2.png
december 2011
min altid2.png (183.42 KiB) Vist 2004 gange
min bardinge.jpg
lige stået op :)
min bardinge.jpg (56.96 KiB) Vist 2004 gange
hamsterne Meeko og Ingolf  og fuglen Archimedes <3

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 6. apr 2012 21:02

R.I.P. Ingolf. Det lyder til at han havde et langt lykkeligt og spændende liv. Og dejlig i fik den sidste nat sammen.
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Besvar