R.I.P. Issi 16-07-2012 Købt 06-09-2010

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

R.I.P. Issi 16-07-2012 Købt 06-09-2010

Indlæg af Wampi » 16. jul 2012 20:09

Vores dejlige superhamster Issi sov stille ind natten til mandag d. 16-07-2012...
Hun blev købt d. 6-09-2010 i en dyrehandel i Roskilde som ikke eksisterer mere.

Hun blev købt som helt lillebitte i en dyrehandel hvor de påstod hun var 6 uger gammel. Hendes størrelse taget i betragtning var hun nok nærmere de 3 uger. Men med masser af normalt foder og lidt ekstra godter endte hun med at blive dobbelt størrelse i løbet af de første 2 uger vi havde hende. Det stoppede hende dog ikke fra at hun stak af ved at mase sig imellem tremmerne på det bur jeg startede med at sætte hende i da det andet var så kæmpestort at jeg var nervøs for om hun ville blive for stresset.
Hun var et nysgerrigt og klogt hamster, hun lod sig ikke narre af at man flyttede rundt på tingene i buret for at få hende til at skifte bidested.
Hun var altid sød og blid og syntes nye mennesker var sjove.
Hun var altid så superforsigtig når hun tog noget fra hånden af godter, også når det var fremmede hænder der kom derned.
Hun klarede vores flytning sidste forår i strakt pote og virkede som om at det var noget hun kunne gøre hver uge hvis det stod til hende. Var ellers rigtig nervøs da vi havde et andet hamster sidst vi flyttede som endte med at blive syg af stress over flytningen og dø af det. Det andet hamster var yngre end hvad Issi var så det var noget vi snakkede om med risikoen for at hun ikke klarede det. Men det gjorde hun  :wink:

Som med alle vores hamstere er hun elsket og savnet utrolig meget.

Men hun var noget helt specielt da vi fra start var enige om at hun blev den allersidste hamster vi havde da vi ikke længere har tiden og overskuddet til en ny.

Kan være en dag hvis vores søn (som skal have mindst en søster/bror) gerne vil have kæledyr at vi vender tilbage til hamstere men indtil da er vi hamsterløse.
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 16. jul 2012 21:46

Hun lyder som en fantaistisk hamster som havde et fantatisk liv.

Jeg håber i en dag får tid og overskud til en hamster eller Erik eller hans søster/bror får lyst til at have en så endnu en hamster kan leve et lykkeligt liv i jeres familie.

R.I.P Issi  :engel2:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 17. jul 2012 08:36

mange tak :)

Ja håber jeg også på :) i 7 år har der altid været minimum et hamster hos os så det er ret underligt at der ikke skal være det mere :)
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Besvar