RIP Athena og Darky
RIP Athena og Darky
Det var en sørgelig død mine to skønne campbells skulle have min agouti Darky fra 28. November 2012 og blive Fawn Athena fra 19. Maj 2013 jeg har været på weekend hos min far og havde fredag inden jeg tog afsted givet alle hamsterne frisk vand og mad da jeg søndag aften kom hjem og så der ikke var spist og drukket ret meget jeg kunne heller ikke finde dem men fandt dem efter lidt tid under flying saucerne hvor de begge var meget svage jeg fik dem til at drikke lidt sukkervarefremstilling men da jeg her til morgen vågnede havde de begge opgivet ikke lige sådan jeg havde regnet med de skulle dø og så var de så unge
Calobe's hamsteropdræt
-
Re: RIP Athena og Darky
Åh det er jeg virkelig ked af og høre.
Må de hvile i fred
Må de hvile i fred
Åh nej, endnu en trist historie om Flying saucers! :'( Sov sødt små piger! Det gør mig så ondt Camilla!
Åh hvor gør det mig ondt Stakkels små og stakkels dig
Ja, jeg tænkte straks det samme; endnu en trist historie om flying saucers. Det er så tragisk og så meningsløst, og endnu en god grund til at advare alle om farerne ved FS
Hvil i fred Darky og Athena
Medfølende kram fra mig
Ja, jeg tænkte straks det samme; endnu en trist historie om flying saucers. Det er så tragisk og så meningsløst, og endnu en god grund til at advare alle om farerne ved FS
Hvil i fred Darky og Athena
Medfølende kram fra mig
-
Det er jeg virklig ked af at høre Camilla
Kæmpe trøstekram herfra
Kæmpe trøstekram herfra
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk