Farvel Ellie-skat

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
Lotte
Indlæg: 163
Tilmeldt: 24. apr 2011 18:23

Farvel Ellie-skat

Indlæg af Lotte » 12. jan 2015 15:32

Ja, så er min lille Ellie blevet aflivet i dag pga. alderdom.
Det gik stille og roligt, dyrlægen er bare så dygtig og sød, så jeg følte, at Ellie var i gode og trygge hænder.
Jeg har det egentlig ok, savner hende selvfølgelig ekstremt meget, men er ellers ok. For hun var gammel, og hun ville ikke mere.
Dyrlægen følte på hende, og for første gang syntes hun, hun kunne mærke en knude i maven på Ellie, måske ifm. livmoderen. Så hun vil forsøge at åbne hende og finde ud af, hvad det kan være.
Så lige nu sidder jeg og kigger på hendes tomme bur, alt er der, bare ikke min lille Ellie-mus. Og nu tuder jeg øjnene ud af hovedet og har fået dundrende hovedpine, så mere ok er jeg åbenbart heller ikke. Savner min lille hamsterpige, ja, jeg gør så. :cry2:

Kære lille Ellie, jeg håber, at du trods alt har haft det godt hos mig, og jeg håber, du har fået det godt igen, der, hvor du nu er kommet hen.

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Farvel Ellie-skat

Indlæg af Maia » 12. jan 2015 15:35

:cry: :kram:
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

Freja
Indlæg: 369
Tilmeldt: 28. dec 2010 21:03

Re: Farvel Ellie-skat

Indlæg af Freja » 15. jan 2015 00:51

Det gør mig så ondt, Lotte-ven. Ellie var bare helt speciel. Kan godt forstå, det føles tomt nu. Du må trøste dig med, at hun har haft det bedst tænkelige liv hos dig.

Du ved, hvor jeg er, hvis du har brug for mig.

Knus

L
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

Besvar