Pyrus & Noël

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
Hamsterhjulet
Indlæg: 603
Tilmeldt: 2. okt 2007 15:00

Pyrus & Noël

Indlæg af Hamsterhjulet » 22. jan 2008 18:24

Natten til lørdag d. 20. jan 08 brød mine 3 hanunger ud af deres bur..
Den ene han fandt jeg i min tomme skraldespand, og han var heldigvis i live, hvilket han VIRKELIG stadig er! :shock:
De 2 andre har jeg ikke set siden.. jeg har prøvet at lytte i alle værelser, men intet. Jeg har lagt en masse mad ned i en kasse, de ikke kan komme op ad, med 3 forskellige slags stiger derned til, men intet. Jeg lagt chinchillasand hen til panelet, hvor det er mest sandsynligt de er, så man skulle kunne se fodsporene, men stadig intet. Jeg er bange for, at mine katte er kommet mig i forkøbet...  :cry2:

Pyrus havde været den lille frækkert i kuldet. Hver gang Dharma vendte ryggen til var han straks ude af reden igen. Det var ret sjovt. Hver gang hun kiggede på ham lavede han bare den der med at kigge op i himlen, og se ud som om fløjtede.. min lille frækkert, Pyrus...

Noël havde som helt lille haft dårligt øje, men det var ved at hele, og til sidst havde han den sødeste lille ring rundt om øjet, som var åbnet sig helt. Han var den roligste og tammeste i hele kuldet, og reagerede altid, når man kaldte på ham.. min lille charmatrold, Noël..  

Sov sødt lille Pyrus & Noël.....
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Aqua

Indlæg af Aqua » 22. jan 2008 19:26

Åhh nej dog fanni! de små stakkler! og den lille noël der havde været igennem så meget.

da jeg begravede Peanut lagde jeg en besked med (det var før den gode nyhed med at noël ikke skulle aflives aligevel) jeg skrev at han skulle passe rigtig godt på noël hvor de så end var. Penaut var en god hamster, så han skal nok passe på dem . jeg er sikker på de 3 brødre har det godt sammen nu.  
                                                                             :hsmile:  :tunge:  :ost:
                                                                              Peanut    Pyrus    Noël

stor trøstekrammer     :kram:
Senest rettet af Aqua 25. jan 2008 20:57, rettet i alt 1 gang.

Hamsterhjulet
Indlæg: 603
Tilmeldt: 2. okt 2007 15:00

Indlæg af Hamsterhjulet » 22. jan 2008 20:03

Åh, kan slet ikke holde tårene tilbage! Tusind tak for de trøstende ord.  :cry: Hvor er det sødt, at du skrev lille Noël med...
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Ringling
Indlæg: 931
Tilmeldt: 31. maj 2007 14:33

Indlæg af Ringling » 23. jan 2008 14:26

Det var dog sørgeligt at høre!.Sikke nogle små udbryderkonger!
Størt trøstekram...de har det nok godt nu alligevel  :engel2:
Hilsen Lotte
Billede

Spot
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 8. okt 2006 10:26

Indlæg af Spot » 23. jan 2008 17:12

Hvor er det trist :(
Rigtig ærgelig du ikke har fundet dem.

Men vil alligevel sige : giv ikke op endnu.. så længe har de ikke været væk. engang sad topsi bag vaskemaskinen i flere dage og kom først frem da hun blev tørstig!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Meddie
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 11. jul 2007 09:14

Indlæg af Meddie » 23. jan 2008 17:16

Ej hvor trist  :cry:
~ Mvh. Mette og Clean

Besvar