Farvel min lille skat

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Ringling
Indlæg: 931
Tilmeldt: 31. maj 2007 14:33

Indlæg af Ringling » 22. nov 2008 10:38

Tak allesammen... det varmer!
Kan sige at mine øjenlåg er så hævede, at jeg næsten ikke kan se noget i dag  :(
Tager hjem til min far og lillesøster i dag og begraver ham,
så kan jeg altid besøge ham når jeg er hjemme en tur  :wink:

Spot: Ja det tænker jeg også meget på. Er bare så glad for at jeg fandt ham i tide, så han ikke lå alene til sidst.
Men jeg var også nærmest over ham hele tiden, vidste jo at tiden nærmede sig.  :(

Gad vide hvor gammel han blev i hamsterår? I hvert fald gammel, og han havde det rigtig godt.
Lige nu som han ligger i sin lille æske ligger han faktisk og smiler, han ser så sød ud.  :heart:
Hilsen Lotte
Billede

Simse
Indlæg: 268
Tilmeldt: 22. sep 2008 19:31

Indlæg af Simse » 22. nov 2008 11:52

HamsterMiaah skrev:Hvor jeg tudede da jeg læste din tekst! :cry:

Man kan bare høre, at I to har haft det rigtig dejligt sammen, Lotte! :heart:

R.I.P Anker!

:kram:

Lige det jeg skulle til at skrive!!

:kram: Kram her fra :)
Mvh. Simone og de der hamstere ;-)
Billede
Facebook side: https://www.facebook.com/SimsesDyr

Janne

Indlæg af Janne » 22. nov 2008 11:57

Stort trøstekram herfra..

Mahonia
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 22. aug 2007 16:51

Indlæg af Mahonia » 22. nov 2008 23:11

Stor stor krammer herfra. Du kan tro jeg føler med dig Lotte.  :cry:

Æda
Indlæg: 256
Tilmeldt: 30. okt 2008 15:35

Indlæg af Æda » 22. nov 2008 23:52

Ville også sige trøstekram fra mig, søster!  :kram:  (selvom at jeg har givet dig mange i dag :cry: )
Anker var bare så sød og dejlig! Kan tydeligt huske da han gav mig et lille Anker-kys på næsen :)  
Men nu har han en rigtig fin gravplads i vores have, og det var også en rigtig flot begravelse han fik! og en meget smuk kiste og "gravsten" du lavede til ham <33
Ved godt at han var - og stadig er - helt speciel for dig, Lotte, og jeg ved at det var gengældt <3
Tror at han ventede på at du skulle komme for at sige farvel til ham, så han kunne leve de sidste øjeblikke sammen med dig!  :cry:
Føler virkelig med dig Lotte, men det tror jeg godt du ved <33 kram!
Hilsen Ida <3

Ringling
Indlæg: 931
Tilmeldt: 31. maj 2007 14:33

Indlæg af Ringling » 23. nov 2008 11:30

Æda skrev:Ville også sige trøstekram fra mig, søster!  :kram:  (selvom at jeg har givet dig mange i dag :cry: )
Anker var bare så sød og dejlig! Kan tydeligt huske da han gav mig et lille Anker-kys på næsen :)  
Men nu har han en rigtig fin gravplads i vores have, og det var også en rigtig flot begravelse han fik! og en meget smuk kiste og "gravsten" du lavede til ham <33
Ved godt at han var - og stadig er - helt speciel for dig, Lotte, og jeg ved at det var gengældt <3
Tror at han ventede på at du skulle komme for at sige farvel til ham, så han kunne leve de sidste øjeblikke sammen med dig!  :cry:
Føler virkelig med dig Lotte, men det tror jeg godt du ved <33 kram!
Tak skat  :heart:  :cry:
Hilsen Lotte
Billede

Hamsterhjulet
Indlæg: 603
Tilmeldt: 2. okt 2007 15:00

Indlæg af Hamsterhjulet » 23. nov 2008 19:56

:cry2:  :cry2:
Hvor er det smukt skrevet, Lotte! Føler virkelig med dig! :(

Han må virkelig have været en dejlig hams :(

Men tænk på, han levede rart, trygt og længe hos dig, og fik lov til at have den sidste tid sammen med dig :kram:

MANGE trøstende hilsner herfra :kram:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Besvar