Tilde er taget afsted til Hamsterland<3

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 30. nov 2008 08:34

årh, jeg får helt tårer i øjnene!

AnetteFrost
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 1. jul 2008 22:54

Indlæg af AnetteFrost » 30. nov 2008 11:12

Søv sødt Tilde

Og en STOR krammer herfra!
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Spot
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 8. okt 2006 10:26

Indlæg af Spot » 30. nov 2008 11:49

Årh min smukke, smukke tilde baby. Du har altid været en af mine yndlings mus...
Jeg vil aldrig glemme hvor meget jeg grinede da Louise skrev og spurgte hvad hun skulle gøre med dig og Spot... I to små tosser legede bare rundt i buret, gik armgang sammen og hyggede jer... Ikke noget one night stand der ;) Du og Spot var det perfekte par og jeres minde lever videre i de mange smukke unger i fik.
Jeg ved du havde et dejligt liv og aldrig manglede noget. Du var dit gode friske jeg lige til det sidste og jeg er sikker på du leger videre i hamsterhimlen. Jeg vil savne dig min skønne. det er jeg sikker på vi er mange der vil.
Glemmer dig aldrig.
Sov godt  :engel2:
Vedhæftede filer
klatre.jpg
klatre.jpg (27.01 KiB) Vist 2968 gange
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

ZenZen
Indlæg: 551
Tilmeldt: 19. apr 2008 16:23

Indlæg af ZenZen » 30. nov 2008 13:45

Aww hvor smukt skrevet Spot!  :hcry:  :hcry:  :hcry:  :hcry:  :hcry:  :hcry:  :hcry:  :hcry:  :hcry:

Lul
Indlæg: 186
Tilmeldt: 22. okt 2005 12:52

Indlæg af Lul » 30. nov 2008 22:51

Tilde, min lille skat!  :(
Det var alt for tidligt du skulle væk herfra! Jeg forstår slet ikke hvad der er sket, og hvordan det er sket? Du var så frisk, og pludselig gik det så stærkt.
Du betød rigtig meget for mig, og det var kun af bedste mening jeg gav dig væk til Zanndra, så du kunne få det endnu bedre end du havde det hos mig. Jeg er sikker på, at Zanndra og John har givet dig det bedste af det bedste lige til enden, men jeg ville ønske, at jeg kunne have været der til at sige farvel.
Jeg kan tydeligt huske den lange ventetid før jeg fik dig, og da jeg hentede dig i Brøndby, i den lille røde transportkasse.. Du fik to dejlige kuld, dog ikke med så mange i hver. Før du blev mor var du endnu mere turbo-hamster end du var efter. Men det var noget af din charme, Tilde. Du var noget helt for dig selv! Jeg er tom for ord, har vist ikke helt fattet hvad der er sket endnu.
Det er svært for mig, jeg havde regnet med en masse billeder af dig, men det blev det ikke til :cry:

Du var blevet to år d. 20. februar.

Jeg er meget ked af at jeg skulle have dette at vide fra Mette, og ikke Zanndra. Dog er jeg super glad for, at Mette gad fortælle mig det, for ellers havde der nok gået noget tid før jeg havde fundet ud af det.
Jeg forstår heller ikke helt, hvorfor du slet ikke har kontaktet mig, Zanndra. Føler mig lidt ligegyldig, men der har sikkert været så meget med Tilde..  :(

Hvil i fred, min lille Engel!  :heart:
Mange hilsner fra Louise ;D

FrkHoumann
Indlæg: 748
Tilmeldt: 8. jan 2008 19:53

Indlæg af FrkHoumann » 1. dec 2008 00:49

Hvil ii fred lille pige :cry:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 1. dec 2008 13:19

Stakkels lille Tilde. R.I.P :heart:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Besvar