Laban du blev født den 29. september 2007, mens jeg lagde på sygehuset, da jeg fik at vide dig og dine søskende var blevet født kunne jeg ikke vente med at komme hjem og se jer.
det lykkedes mig ikke at få solgt dig og dine to brødre, i fik alle en speciel plads i mit hjerte i var mit lyspunkt i en mørk tid. Du fik dit navn fordi du altid var en lille lømmel og altid livlig.
Jeg havde aldrig forestillet mig at jeg skulle sige farvel til dig før både dine forældre og din storebror, men sådan blev det altså.
du begyndte for et par måneder siden at tabe dig en hel del, jeg begyndte at give dig hjemmeblandet foder og du begyndte at tage på igen, men du nåede aldrig op på den vægt du burde have, for et par uger siden begyndte du igen at tabe dig på trods af du konstant havde foder i din skål. Du har altid været meget lille og spinkel af bygning og været den mindste af dig og dine 2 brødre.
og til morgen fandt jeg dig død i din rede, igår havde du været frisk og livlig men i nat var du sovet stille ind, du så så fredfyldt ud som du lagde der i din rede.
Du blev kun 1 år og 2 måneder, men jeg vil aldrig glemme dig.
tak for den lys du spredte i den mørkeste tid i mit liv
tak for den glæde du gav mig når jeg var trist
du vil altid have en plads i mit hjerte