Billeder af forummets brugere
Ja okay - så kommer jeg
Mit navn er Sandra,
Jeg er 7966 dage og 21 timer og 42 minutter gammel
(det er 21 år og 301 dage, hvis I ikke kan regne den ud :headbang:
Jeg bor i Esbjerg med min kæreste John
Jeg er 172 cm høj og min vægt er *bip*.
Øjenfarve: Øøhh...brun? Vurdér lige selv
Jeg er pt sygemeldt og er i arbejdstræning pga (som de kloge si'r) depressive tilbøjeligeheder.
Vi har her ca 12 dyr:
2 kanariefugle (han + hun)
2 deguer (hunner)
2 guldhamster (hunner)
4 dværghamster (hunner)
2 marsvin (hunner) hvoraf den ene potentielt er gravid - deraf kommer ca 12 dyr.
Det var vist det
Mit navn er Sandra,
Jeg er 7966 dage og 21 timer og 42 minutter gammel
(det er 21 år og 301 dage, hvis I ikke kan regne den ud :headbang:
Jeg bor i Esbjerg med min kæreste John
Jeg er 172 cm høj og min vægt er *bip*.
Øjenfarve: Øøhh...brun? Vurdér lige selv
Jeg er pt sygemeldt og er i arbejdstræning pga (som de kloge si'r) depressive tilbøjeligeheder.
Vi har her ca 12 dyr:
2 kanariefugle (han + hun)
2 deguer (hunner)
2 guldhamster (hunner)
4 dværghamster (hunner)
2 marsvin (hunner) hvoraf den ene potentielt er gravid - deraf kommer ca 12 dyr.
Det var vist det
- Vedhæftede filer
-
- Tja... Det er så mig og min usynlige ven Axel
- DSC00285 [800x600].JPG (50.71 KiB) Vist 11249 gange
Jamen så gør klar til en af siden, nok mest specielle navne ^^
Jeg hedder Loan Vejby (Sørensen).
Jeg er 17 år.
Jeg har fødselsdag d. 21/07
Jeg er 168 cm høj.
Jeg har blå øjne.
Jeg er oprindeligt brunette, men farver det ofte i enten sort, rød, mørkebrun, og nogle gange to farver, pt sort.
Jeg arbejder på en Mc Donald.
Jeg er hjemmeboende, men søger lejlighed.
Jeg har en mor, en far, en storebror, en hund og snart tre Guldhamster.
Jeg bor i Gram (Østjylland) i nærheden af Århus.
Jeg går på SOSU (Social- og sundhedsskolen) ved Skejby.
Jeg vil uddanne mig til Sygeplejerske, (Uden grænse).
Jeg er single.
Det var vidst alt om mig ^^
Jeg hedder Loan Vejby (Sørensen).
Jeg er 17 år.
Jeg har fødselsdag d. 21/07
Jeg er 168 cm høj.
Jeg har blå øjne.
Jeg er oprindeligt brunette, men farver det ofte i enten sort, rød, mørkebrun, og nogle gange to farver, pt sort.
Jeg arbejder på en Mc Donald.
Jeg er hjemmeboende, men søger lejlighed.
Jeg har en mor, en far, en storebror, en hund og snart tre Guldhamster.
Jeg bor i Gram (Østjylland) i nærheden af Århus.
Jeg går på SOSU (Social- og sundhedsskolen) ved Skejby.
Jeg vil uddanne mig til Sygeplejerske, (Uden grænse).
Jeg er single.
Det var vidst alt om mig ^^
- Vedhæftede filer
-
- Mig
- Me.PNG (246.46 KiB) Vist 11238 gange
Senest rettet af Loan 15. okt 2008 21:57, rettet i alt 1 gang.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
-
så vil jeg da også lige hoppe med her.
Navn: Heidi
alder: 21
højde: 178
min vægt: er gået i stykker :lol:
øjenfarve: brune
Hårfarve: sidst jeg så min ægte hårfarve var den en kederlig leverpostejs brun, derfor farvet mørkere.
Arbejde: sygemeldt
Hobby: dyr, natur, musik, at spille computer mest counter strike source og world of warcraft, bamser og at skrive digte.
uddannelse: matematisk stx fra Varde gymnasium almost sort linie (matematik, fysik og kemi på A niveau) havde biologi istedet for kemi.
fremtiddrøm: dyrepasser
usædvanlige ting jeg ejer: en gammel nintendo nes og en gammel super nintendo
jeg bor ved Tinglev i sønderjylland, sammen med min forlovede og vores mange dyr som på nuværende tidspunkt lyder på 11 guldhamstere, 2 deguer, 2 dværgpapegøjer, 2 burkes parakitter, 1 hund, 1 kat og nogle fisk.
Navn: Heidi
alder: 21
højde: 178
min vægt: er gået i stykker :lol:
øjenfarve: brune
Hårfarve: sidst jeg så min ægte hårfarve var den en kederlig leverpostejs brun, derfor farvet mørkere.
Arbejde: sygemeldt
Hobby: dyr, natur, musik, at spille computer mest counter strike source og world of warcraft, bamser og at skrive digte.
uddannelse: matematisk stx fra Varde gymnasium almost sort linie (matematik, fysik og kemi på A niveau) havde biologi istedet for kemi.
fremtiddrøm: dyrepasser
usædvanlige ting jeg ejer: en gammel nintendo nes og en gammel super nintendo
jeg bor ved Tinglev i sønderjylland, sammen med min forlovede og vores mange dyr som på nuværende tidspunkt lyder på 11 guldhamstere, 2 deguer, 2 dværgpapegøjer, 2 burkes parakitter, 1 hund, 1 kat og nogle fisk.
- Vedhæftede filer
-
- lidt ældre billede af mig
- mig 3.jpg (4.67 KiB) Vist 11141 gange
-
- ikke lige det bedste billede af mig men det nyeste
- PICT0005.JPG (33.77 KiB) Vist 11148 gange
Senest rettet af darkangel87 6. sep 2008 11:12, rettet i alt 1 gang.
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
her er så mig u
navn: liv
alder:12
højde:171cm
hårfarve:rød/orange
øjenfarve: grønblå
interresser:dyr og sport
drømmejob ligenu:dyrlæge
og min partner feta kommer der også billeder af:)
navn: feta
alder:uhh kan ikke huske præcis lige nu men omkring de 6-7 uger
højde(hehe mener nok længde her ) omkring de 7 cm tror jeg
hårfarve:hvid med grå rygstribe og grå i hovedet
øjenfarve:helt sort med en blå ring i nogen gange
interesser: sandbad mad sove osv
drømmejob:hmm.. ja gad vide!!
navn: liv
alder:12
højde:171cm
hårfarve:rød/orange
øjenfarve: grønblå
interresser:dyr og sport
drømmejob ligenu:dyrlæge
og min partner feta kommer der også billeder af:)
navn: feta
alder:uhh kan ikke huske præcis lige nu men omkring de 6-7 uger
højde(hehe mener nok længde her ) omkring de 7 cm tror jeg
hårfarve:hvid med grå rygstribe og grå i hovedet
øjenfarve:helt sort med en blå ring i nogen gange
interesser: sandbad mad sove osv
drømmejob:hmm.. ja gad vide!!
- Vedhæftede filer
-
- min patner
- Foto 393.jpg (62.15 KiB) Vist 11107 gange
-
- Foto 353.jpg (63.79 KiB) Vist 11107 gange
-
- Foto 257.jpg (58.34 KiB) Vist 11110 gange
Senest rettet af liv 11. aug 2009 12:43, rettet i alt 2 gange.
well så fik jeg faktisk taget et nyt billede omfg for første gang i mange år! :lol:
Navn: Pia Brix ØStergaard
20 år
er begyndt at bruge brillerne konstant (læs 90% af den tid jeg er vågen) da mine øjne får det værre og værre lige nu... Det kommer og går i perioder af ½'e år men har altså ikke lige 3k til nye glas, så mine øjne kan nøjes med læsebriller - så nu går jeg med lidt lavere styrke hele tiden - så bliver øjnene ikke trætte.. næsten da :lol:
Navn: Pia Brix ØStergaard
20 år
er begyndt at bruge brillerne konstant (læs 90% af den tid jeg er vågen) da mine øjne får det værre og værre lige nu... Det kommer og går i perioder af ½'e år men har altså ikke lige 3k til nye glas, så mine øjne kan nøjes med læsebriller - så nu går jeg med lidt lavere styrke hele tiden - så bliver øjnene ikke trætte.. næsten da :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jeg vil også lige være med.
Navn: Cecilie
Alder: 18 år ind til december
Højde: 165 cm
Hårfarve: Brun af en art.
Desuden har jeg også en masse huller i ørerne, en piercing i næsen og en tatovering på siden af kroppen.
Jeg bor i en lille by kaldet Søften, lidt nord for Århus. Jeg er dog født i Odense og boede der indtil jeg var 14.
Jeg går i 3.g lige nu og jeg har intet arbejde ved siden af - ikke udover min egen gnaverpension, som tjener ind til foder og andet til mine egne dyr.
Dyr: Fastboende: 10 marsvin, 1 hamster og 6 kaniner (jeg har også både voksne og unge salgsdyr lige nu, men de tæller ikke lige med)
Navn: Cecilie
Alder: 18 år ind til december
Højde: 165 cm
Hårfarve: Brun af en art.
Desuden har jeg også en masse huller i ørerne, en piercing i næsen og en tatovering på siden af kroppen.
Jeg bor i en lille by kaldet Søften, lidt nord for Århus. Jeg er dog født i Odense og boede der indtil jeg var 14.
Jeg går i 3.g lige nu og jeg har intet arbejde ved siden af - ikke udover min egen gnaverpension, som tjener ind til foder og andet til mine egne dyr.
Dyr: Fastboende: 10 marsvin, 1 hamster og 6 kaniner (jeg har også både voksne og unge salgsdyr lige nu, men de tæller ikke lige med)
- Vedhæftede filer
-
- Mig - lidt over ½ år gammelt
- Unavngivet.JPG (74.22 KiB) Vist 10944 gange
-
- Mig i Macau (fra sidste år engang)
- Unavngivet.JPG (96.72 KiB) Vist 10944 gange
Synes lige jeg ville opdatere mit billede. Har nemlig ikke pandehår mere, og det er blevet længere. Her er så lidt fakta om mig (eller hvad man nu kalder det)
Navn: Kathrine
Alder: 12
Højde: 160 cm
Hårfarve: Rød/orange med lidt blond i ;D
Interresse: Hamster, fodbold, venner og computer
Det vil jeg være: Arbejde i en dyrehandel og bagefter pædagog i en børnehave
Mit job nu: Konfliktmægler (får ikke løn -.-)
Navn: Kathrine
Alder: 12
Højde: 160 cm
Hårfarve: Rød/orange med lidt blond i ;D
Interresse: Hamster, fodbold, venner og computer
Det vil jeg være: Arbejde i en dyrehandel og bagefter pædagog i en børnehave
Mit job nu: Konfliktmægler (får ikke løn -.-)
- Vedhæftede filer
-
- Picture 1230.jpg (49.53 KiB) Vist 10898 gange
KH. Kathrine
Mig
Her er så mig...
Navn: Amanda
Alder: 14
Dyr: Cocker Spanielen Molly (Det er en Lady og Vagabonden hund...), Katten Kissi, Guldhamsteren Feline.
Hobbyer: Ridning, ridning og mere ridning ! Jeg har part på en Nordsvensk Hest (Sådan en som Emil fra Lønneberg har XD) sammen med en veninde, og hun rider så Fjordhest og så rider vi sammen med Belgier (Som vi nogle gange låner som pussenyssehyggehest for han er nemlig et rigtigt kælehoved.... Og rigtig stooor !) Jeg rider 3-4 gange om ugen, og hvis jeg ikke får lov til at være sammen med heste bliver jeg mildest talt gak :lol: Det hjælper selvfølgelig lidt med anfre dyr, men jeg når jeg er ude hos min Part/lånehest er det fra fri-fra-skole-tid (Tidlige dage = 1) til halv 6 om aftenen.... Tror jeg er blevet afhængig !!! :shock:
Og JA det er en due jeg har på hovedet ! Det var det bedste billede jeg havde... (Ser idiotisk ud på de fleste nemlig) Jeg opfostrede 2 skovdueunger her i sommers, og den jeg har på hovedet hedder Pip....
Hendes yndlingssidested udover skulderen XD
Navn: Amanda
Alder: 14
Dyr: Cocker Spanielen Molly (Det er en Lady og Vagabonden hund...), Katten Kissi, Guldhamsteren Feline.
Hobbyer: Ridning, ridning og mere ridning ! Jeg har part på en Nordsvensk Hest (Sådan en som Emil fra Lønneberg har XD) sammen med en veninde, og hun rider så Fjordhest og så rider vi sammen med Belgier (Som vi nogle gange låner som pussenyssehyggehest for han er nemlig et rigtigt kælehoved.... Og rigtig stooor !) Jeg rider 3-4 gange om ugen, og hvis jeg ikke får lov til at være sammen med heste bliver jeg mildest talt gak :lol: Det hjælper selvfølgelig lidt med anfre dyr, men jeg når jeg er ude hos min Part/lånehest er det fra fri-fra-skole-tid (Tidlige dage = 1) til halv 6 om aftenen.... Tror jeg er blevet afhængig !!! :shock:
Og JA det er en due jeg har på hovedet ! Det var det bedste billede jeg havde... (Ser idiotisk ud på de fleste nemlig) Jeg opfostrede 2 skovdueunger her i sommers, og den jeg har på hovedet hedder Pip....
Hendes yndlingssidested udover skulderen XD
- Vedhæftede filer
-
- Pip Og Mig
- Pipper.jpg (58.76 KiB) Vist 10773 gange
Hilsen Amanda Og Feline ;-D
R.I.P. Felix <3
R.I.P. Felix <3
sidste nye af mig
hader billeder af mig selv :oops:
hader billeder af mig selv :oops:
Pia B
Jeg sætter da også lige et ind så...
Jeg hedder Joan Og det her er mig:
Jeg er 27, bor i Haslev og studere til bygningskonstruktør og har endnu ikke nogen hamster, men glæder mig til at hente den om 8 dage d. 29/1-10
Jeg hedder Joan Og det her er mig:
Jeg er 27, bor i Haslev og studere til bygningskonstruktør og har endnu ikke nogen hamster, men glæder mig til at hente den om 8 dage d. 29/1-10
- Vedhæftede filer
-
- mig.jpg (49.27 KiB) Vist 10735 gange
-
- mig2.jpg (38.54 KiB) Vist 10735 gange