Hvilke og hvor mange dyr har i der hjemme?
Hvilke og hvor mange dyr har i der hjemme?
Dyr er jo bare skønne! Og jeg personligt kunne slet ikke forstille mig et liv uden
Vi har gennem tiden haft mange forskellige dyr, men her er dem vi har i vores liv nu :)
Vi har gennem tiden haft mange forskellige dyr, men her er dem vi har i vores liv nu :)
- Vedhæftede filer
-
- Vore 3 marsvin, Elvis Merle & Wilma.
- IMG_4593.JPG (93.34 KiB) Vist 23094 gange
-
- En hund der elsker gulerødder! :0)
- IMG_4619.JPG (146.84 KiB) Vist 23094 gange
-
- Vores Roboér, Bamse & Bamseline :0)
- IMG_5663.JPG (98.91 KiB) Vist 23094 gange
-
- STOR hund... lille hamster :0)
- IMG_6129.JPG (116.88 KiB) Vist 23094 gange
-
- Vores marsvine unger der søger nye gode og kærlige hjem! :0)
- IMG_5719.JPG (95.59 KiB) Vist 23094 gange
Sikke nogle fine dyr i har
Vi har også lidt forskellige dyr, hvor rotterne er vores helt store passion.
Vores dyreflok ser sådan ud:
2 katte (begge steraliseret)
1 steppe lemming
2 deguer
4 vinterhvid dværghamster
1 syrisk guldhamster
17 tamrotter (10 hanner, 7 hunner)
Der kan ses billeder af dem alle på vores hjemmeside
Vi har også lidt forskellige dyr, hvor rotterne er vores helt store passion.
Vores dyreflok ser sådan ud:
2 katte (begge steraliseret)
1 steppe lemming
2 deguer
4 vinterhvid dværghamster
1 syrisk guldhamster
17 tamrotter (10 hanner, 7 hunner)
Der kan ses billeder af dem alle på vores hjemmeside
Jo selvfølgelig
Der er som sagt billeder af dem alle inde på vores hjemmeside, hvor de alle sammen har deres egen profilside, så man kan læse mere om hver enkelt, men kan da godt lige vise et par billeder herinde
Oprettede en tråd igår med alle vores hamstere, og de kan ses her: http://www.hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=14490
Og her kommer lige et par af rotterne:
Den første er en han, og han hedder Shadow. Den nedenunder er en hun som hedder Frigg. Vi har netop lige haft de to til parring, så vi håber at der snart kommer unger fra dem
Det her er så vores steppe lemming:
Hun hedder Dorit, og hun gik oprindeligt sammen med hendes datter, som vi desværre måtte få aflivet for et par måneder siden. Hun klarer det heldigvis fint med at gå alene.
Her har vi så vores ene kat, Freja:
Og den anden, Mille:
Der er som sagt billeder af dem alle inde på vores hjemmeside, hvor de alle sammen har deres egen profilside, så man kan læse mere om hver enkelt, men kan da godt lige vise et par billeder herinde
Oprettede en tråd igår med alle vores hamstere, og de kan ses her: http://www.hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=14490
Og her kommer lige et par af rotterne:
Den første er en han, og han hedder Shadow. Den nedenunder er en hun som hedder Frigg. Vi har netop lige haft de to til parring, så vi håber at der snart kommer unger fra dem
Det her er så vores steppe lemming:
Hun hedder Dorit, og hun gik oprindeligt sammen med hendes datter, som vi desværre måtte få aflivet for et par måneder siden. Hun klarer det heldigvis fint med at gå alene.
Her har vi så vores ene kat, Freja:
Og den anden, Mille:
Hvor ér katten Freja dog flot. Ih, kan slet ikke stå for langhårskatte
Pt. har jeg katten Findus, en gammel hunmis på en 10-11 år, og så har jeg Malthe - mit dejlige guldhamster på 7 måneder.
Skal dog have familieforøgelse til august, hvor jeg regner med at få et lille dværghamster hjem
Har desværre ikke nogen nyere billeder af Malthe lige nu - det må komme i aften når han vågner, så indtil videre må I nøjes med min missekat
Pt. har jeg katten Findus, en gammel hunmis på en 10-11 år, og så har jeg Malthe - mit dejlige guldhamster på 7 måneder.
Skal dog have familieforøgelse til august, hvor jeg regner med at få et lille dværghamster hjem
Har desværre ikke nogen nyere billeder af Malthe lige nu - det må komme i aften når han vågner, så indtil videre må I nøjes med min missekat
- Vedhæftede filer
-
- P4190050.JPG (182.4 KiB) Vist 23076 gange
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
-
vores lille dyreflok!
Hej
Af dyr har vi følgende (der kommer lige lidt beskrivelser med he he):
Et mindre akvarium fyldt med guppy fisk som min mand reddede fra sin skole. Det var sommereferie, og da han overhørte en lærinde tale om, hvordan man bedst tog livet af dem, ja så sagde han snup! Så de blev hverken kogt eller frosset ihjel. Dem har vi så haft et par år, så det er vel tip-tip- oldebørnene der svømmer der nu :D
Så har vi den frække femmåneders killing (imorgen helt prøcist bliver han 5 mdr). Han hedder Vivaldi. Da vi har små børn mente jeg ikke han skulle være vores sengekammerat, men ja han havde en anden mening og hver nat ligger han lige i nærheden af mig, og inden det er morgen har han taget hele hovedpuden
Endelig er der den skønne Pinus - vores lille dværghamster! Vi var i en stor dyrehndel sidste efterårsferie og der løb hun rundt så selvfølgelig måtte vi have hende hjem.
vh
Hellera
Af dyr har vi følgende (der kommer lige lidt beskrivelser med he he):
Et mindre akvarium fyldt med guppy fisk som min mand reddede fra sin skole. Det var sommereferie, og da han overhørte en lærinde tale om, hvordan man bedst tog livet af dem, ja så sagde han snup! Så de blev hverken kogt eller frosset ihjel. Dem har vi så haft et par år, så det er vel tip-tip- oldebørnene der svømmer der nu :D
Så har vi den frække femmåneders killing (imorgen helt prøcist bliver han 5 mdr). Han hedder Vivaldi. Da vi har små børn mente jeg ikke han skulle være vores sengekammerat, men ja han havde en anden mening og hver nat ligger han lige i nærheden af mig, og inden det er morgen har han taget hele hovedpuden
Endelig er der den skønne Pinus - vores lille dværghamster! Vi var i en stor dyrehndel sidste efterårsferie og der løb hun rundt så selvfølgelig måtte vi have hende hjem.
vh
Hellera
-
Pyyyha, det krævede den helt store tælling idag..
Da vi bor; Kæresten, hans onkel og jeg sammen er der en del dyr.
Såååh;
4 rotter (mine)
3 hunde
11 hvalpe
2 campbells
3 guldhamster
13 katte (2 er mine)
9 killinger
1 jordegern
Så alt i alt har vi sammen 46 dyr... Pyyyyha
Da vi bor; Kæresten, hans onkel og jeg sammen er der en del dyr.
Såååh;
4 rotter (mine)
3 hunde
11 hvalpe
2 campbells
3 guldhamster
13 katte (2 er mine)
9 killinger
1 jordegern
Så alt i alt har vi sammen 46 dyr... Pyyyyha
Senest rettet af Loan 28. jul 2011 08:48, rettet i alt 1 gang.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
En enkelt kinesisk hamster, der lyder navnet Yinfeng (og Tigerdyret)
Senest rettet af Maia 24. okt 2012 06:42, rettet i alt 1 gang.
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)