Hvad er dit seneste indkøb?
Re: Hvad er dit seneste indkøb?
så kom gemalen lige hjem med konens bestillinger:
Kenneth Worms Hamstere - nu har jeg min egen så kan andre biblioteksbrugere også få lov til at låne bibliotekets udgave igen
Et løbehjul fra natural living, så jeg kan lave lidt forandringer i buret.
To platforme så de to hamsterdyr kan få en hver, det giver omkring 1/3 del mere burareal til dem.
Og i morgen skal jeg ud og se på et brugt akvastabil terrarium 80x40x40 - magen til den jeg har. For de har stadig ikke fået limet, den jeg ellers havde bestilt - og intet svar på hvornår den kan være klar, så nu kan det være lige meget, den er afbestilt. Vi får hundetravlt i morgen med et tons ærinder, så det er heldigt at sælger tilfældigvis bor i det område vi skal op i alligevel... lidt heldig har man jo lov at være, nu håber jeg bare det er ligeså pænt som hun påstår i annoncen
Kenneth Worms Hamstere - nu har jeg min egen så kan andre biblioteksbrugere også få lov til at låne bibliotekets udgave igen
Et løbehjul fra natural living, så jeg kan lave lidt forandringer i buret.
To platforme så de to hamsterdyr kan få en hver, det giver omkring 1/3 del mere burareal til dem.
Og i morgen skal jeg ud og se på et brugt akvastabil terrarium 80x40x40 - magen til den jeg har. For de har stadig ikke fået limet, den jeg ellers havde bestilt - og intet svar på hvornår den kan være klar, så nu kan det være lige meget, den er afbestilt. Vi får hundetravlt i morgen med et tons ærinder, så det er heldigt at sælger tilfældigvis bor i det område vi skal op i alligevel... lidt heldig har man jo lov at være, nu håber jeg bare det er ligeså pænt som hun påstår i annoncen
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
1x til tøsernes melorme.
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Har fået hentet de 18 faunabokse
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Puha jeg har købt mange ting! Lad mig se om jeg kan huske det hele
Til Vita:
Hus
Sandbad
Hjul
Bur
Mad
Madskål
Stof til hængekøje (er syet)
Hængende stigeting
Hylde til buret
Løbebold
Vandflaske
Til de andre:
3 sandbade
2 madskåle
4 hjul
15 kg sand
3 huse
mad
Et trætog
Et træhus med gynge
Godbidder
Mad
Vandflasker
Og sikkert noget mere som jeg ikke kan huske. Det har været en dyr måned
Til Vita:
Hus
Sandbad
Hjul
Bur
Mad
Madskål
Stof til hængekøje (er syet)
Hængende stigeting
Hylde til buret
Løbebold
Vandflaske
Til de andre:
3 sandbade
2 madskåle
4 hjul
15 kg sand
3 huse
mad
Et trætog
Et træhus med gynge
Godbidder
Mad
Vandflasker
Og sikkert noget mere som jeg ikke kan huske. Det har været en dyr måned
De sidste ting jeg har købt ind til drengene er:
2 stk. nye større huse - et til hver af drengene
2 stk. stiger i nauttræ
1 stk. legetøj
Og så siger man, at det er billigt at holde hamster
2 stk. nye større huse - et til hver af drengene
2 stk. stiger i nauttræ
1 stk. legetøj
Og så siger man, at det er billigt at holde hamster
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
For 200 kroner træ-tilbehør til hamsterne
Huse, broer, klatreting, osv. Hold op man kan få mange gode ting til hamsterne på zooplus
Huse, broer, klatreting, osv. Hold op man kan få mange gode ting til hamsterne på zooplus
en bil
så blev det altså tid.. den gamle fra 1999 var simpelthen ved at rasle fra hinanden...
så blev det altså tid.. den gamle fra 1999 var simpelthen ved at rasle fra hinanden...
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
-
Hvor fedt med ny bil. Hvilken?taysha skrev:en bil
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
den er totalt fed... det er en kobberfarvet nissan quas...qau..qasquai...øøhh årh f*** jeg har købt en bil jeg ikke kan stave til... nå men altså sådan en nissanting som er dejligt høj, så man skal sætte sig ind, og ikke ned i den... den er fra 2008 og har gået 145000km, diesel (jeg kører typisk omkring 25000km på et år, så diesel er altså det smarteste)... dejlig bil, især da det meste af min kørsel er landevej (og hullede grusveje)
-
Den lyder som en fed bil som passer godt til digtaysha skrev:den er totalt fed... det er en kobberfarvet nissan quas...qau..qasquai...øøhh årh f*** jeg har købt en bil jeg ikke kan stave til... nå men altså sådan en nissanting som er dejligt høj, så man skal sætte sig ind, og ikke ned i den... den er fra 2008 og har gået 145000km, diesel (jeg kører typisk omkring 25000km på et år, så diesel er altså det smarteste)... dejlig bil, især da det meste af min kørsel er landevej (og hullede grusveje)
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
2 stk. Berniebure blev det til i dag.
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
idag har jeg været ude og købe foder, huse, og masser af protein rige godbidder
Moeskjær's Hamsteropdræt
Facebook: moeskjaer's hamstery
Facebook: moeskjaer's hamstery
Forleden blev der købt en løbebold til Blob og Snehvide på Ø25 cm og to pakker Multifit vådfoder Junior som er det de store helst vil æde af kattevådfoder.
Derudover har jeg bestilt en FS til Snehvide da hun er blevet utryg ved sit hjul -.-
Derudover har jeg bestilt en FS til Snehvide da hun er blevet utryg ved sit hjul -.-
1x http://www.maxizoo.dk/small-bla.html
Købt til Cirkeline, da hun kun tisser et sted i buret og det vil være lettere at skiftet det hjørne hvis hun kunne bruge et toilet.
Købt til Cirkeline, da hun kun tisser et sted i buret og det vil være lettere at skiftet det hjørne hvis hun kunne bruge et toilet.