Efter og have modtaget sidste pakke fra zooplus, hvor der igen igen var problemer, ville jeg høre om andre har oplevet det samme
Ligesom i Trines tråd starten sætningen: Du ved, du har fået en pakke fra zooplus når.....
Jeg ligger ud med: når der er sand i hele papkassen
Du ved, du har fået en pakke fra zooplus når
-
Du ved, du har fået en pakke fra zooplus når
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen
Benji's hamsteropdræt
Benji's hamsteropdræt
Re: Du ved, du har fået en pakke fra zooplus når
Du ved du har fået en pakke fra zooplus når hjulet er skævt.
Har kun den ene gang oplevet fejl fra zooplus og har bestilt utrolig mange gange. Skrev med det samme til dem og de sendte et nyt hjul, så ingen problemer der
Synes generelt de har en rigtig god kundeservice, har kun oplevet problemer med den tyske zooplus
Har kun den ene gang oplevet fejl fra zooplus og har bestilt utrolig mange gange. Skrev med det samme til dem og de sendte et nyt hjul, så ingen problemer der
Synes generelt de har en rigtig god kundeservice, har kun oplevet problemer med den tyske zooplus
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Du ved, du har fået en pakke fra zooplus når dækslet til hjulet er flækket..
Har aldrig fået et helskindet hjul der fra
Har aldrig fået et helskindet hjul der fra
Du ved, du har fået en pakke fra zooplus når du ikke kan finden katten... som har overtaget kassen som indholdet kom i... der er super stor fordi du har bestilt aaalt for meget
... Når du får en SMS fra veninden der siger: "hmm skal jeg ikke se om jeg kan låne en bil så du kan få dine ting hjem?"