Jamen har du rotter?Spot skrev:Lyserød pose.. Købt i Maxi.. Tror det hedder Multifit! Der er en lysegrå rotte på
Hvad er dit seneste indkøb?
Okay, jeg spurgte min dyrlæge og hun tilbød at læse indholdet for mig og undersøge om det var godt nok. Det var i sammenhæng med altromin. Så som udgangpunkt var hun ikke enig i at hamstere og rotter skal have det samme.Spot skrev:Nej men har læst at rotter og hamstere skal have præcis det samme. Eneste forskel er størrelsen på foder stykkerne og det er jo ligemeget
jeg tror aldrig man bliver helt enig om hvorvidt hamster, rotter, mus osv. skal have det samme...AnnaR skrev:Okay, jeg spurgte min dyrlæge og hun tilbød at læse indholdet for mig og undersøge om det var godt nok. Det var i sammenhæng med altromin. Så som udgangpunkt var hun ikke enig i at hamstere og rotter skal have det samme.Spot skrev:Nej men har læst at rotter og hamstere skal have præcis det samme. Eneste forskel er størrelsen på foder stykkerne og det er jo ligemeget
alt efter hvem man spørger så får man forskellige svar...
nu har jeg fodret altromin en periode og kan konstatere at mine guldhamstere stortrives på det. James tog konsekvent 15 gr efter at have skiftet foder - 15 gr han havde godt at tage på!
Roborovski'erne er jeg så ved at overveje at skifte foder på igen, da det er meget svært at lære ungerne at spise altrominen, da de jo ikke har så store munde.
når jeg kigger på et foder som "harry hamster" - lavet til hamstere, så ligner det altrominen RIGTIG meget i indhold.
der er forskel på hamstere og f.eks. james som er rigtig god til at sortere er jeg glad for foder som altromin, hvor sortering bare ikke er muligt..
i indhold på købte blandinger - der ligner rotte og hamsterfoder hinanden - bortset fra at hamsternes ofte har lidt lavere protein indhold.. men hånden på hjertet - at give et foder med lidt højere protein indhold som rotternes er jo liiiidt lettere end at stå og blande kattefoder i en købt hamsterblanding

(mine får så kattefoder alligevel, da al protein i altromin er vegetabilsk protein, og de har godt af lidt animalsk protein...)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
jeg har fået det her hjem idag
der var også nogle huse formet som gulerødder men de var alle gået i stykker hmmm.
men der er købt til at alle hamsterne kan få et nyt hus (undtagen svenskerne der er for store til husene) og så dem der mangler nyt og større hjul kan få det
og nye foderskåle til de fleste

der var også nogle huse formet som gulerødder men de var alle gået i stykker hmmm.
men der er købt til at alle hamsterne kan få et nyt hus (undtagen svenskerne der er for store til husene) og så dem der mangler nyt og større hjul kan få det
og nye foderskåle til de fleste

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
2 - eller var det 3
:oops: - af disse:
3 af disse:
De påstår det er en pakke med 3 i - er der ikke det, så får de en klage! også selv billedet viser dem med to i! :?
2 af disse:
James' er i stykker, men kan muligvis stadig bruges og måske skal constantine have en hvis jeg fjerner den orange hylde i buret...
og så
1 af disse pakker med 400 g i (aner ikke hvor mange det er - det finder jeg ud af
)
Jeg forkæler så også kattene i denne omgang - de får denne
i håb om min hankat vil drikke af den! han har boykottet vandskålen og vil kun drikke rindende vand fra hanen, som render ned af vasken... måske denne kan lokke vand i ham! :D

3 af disse:

De påstår det er en pakke med 3 i - er der ikke det, så får de en klage! også selv billedet viser dem med to i! :?
2 af disse:

James' er i stykker, men kan muligvis stadig bruges og måske skal constantine have en hvis jeg fjerner den orange hylde i buret...
og så
1 af disse pakker med 400 g i (aner ikke hvor mange det er - det finder jeg ud af

Jeg forkæler så også kattene i denne omgang - de får denne

i håb om min hankat vil drikke af den! han har boykottet vandskålen og vil kun drikke rindende vand fra hanen, som render ned af vasken... måske denne kan lokke vand i ham! :D
Pia B
-
nej jeg har ikke vundet i lotto - desværre!
den dag jeg gør går de 20% til dyrene
SÅ skal du se indkøb!
men nu er vi jo startet på en NY måned
:lol: og de "manglede" jo 8-)
og så må jeg undvære det slik! (effektiv slankekur at bruge sine "cafépene" på hamsterne og kattene i stedet for usunde sager
)
den dag jeg gør går de 20% til dyrene

men nu er vi jo startet på en NY måned

og så må jeg undvære det slik! (effektiv slankekur at bruge sine "cafépene" på hamsterne og kattene i stedet for usunde sager

Pia B

1 stk.

Så kan sirius rejse hjem med stil på lørdag :D
1 stk skål med kanter der runder indad til de små robo'er :D den er lidt bedre end den rudolph og søn har lige nu

jeg går ikke ind i bonnie de næste 3 måneder :lol: :lol: :lol:
jeg bruger ALTID penge når jeg er derinde! :oops: :oops: :oops:
Pia B
burrus skrev::oops: :oops: :oops: bonnie er en farlig butik! :oops:
1 stk.
Så kan sirius rejse hjem med stil på lørdag :D
1 stk skål med kanter der runder indad til de små robo'er :D den er lidt bedre end den rudolph og søn har lige nu![]()
jeg går ikke ind i bonnie de næste 3 måneder :lol: :lol: :lol:
jeg bruger ALTID penge når jeg er derinde! :oops: :oops: :oops:
Hihi ja den er han vandt til

-
jamen så får han jo noget "velkendt" at sove i, mens han venter på at komme hjem :Dliv skrev: Hihi ja den er han vandt til:lol: sådan så hans gamle også ud
den blev dog smidt ud da han som lille fik blærebetennelse
(iiihh jeg glæder mig til at se dejlige sirius

Pia B
burrus skrev:jamen så får han jo noget "velkendt" at sove i, mens han venter på at komme hjem :Dliv skrev: Hihi ja den er han vandt til:lol: sådan så hans gamle også ud
den blev dog smidt ud da han som lille fik blærebetennelse
(iiihh jeg glæder mig til at se dejlige sirius:klap: :hop: :hop: )

puha jeg synes på en måde der er meget lang tid til lørdag med alt det jeg venter på :D
og meget kort tid med alt det jeg skal nå inden
:lol:
og meget kort tid med alt det jeg skal nå inden

Pia B