Hvad er dit seneste indkøb?
-
BittéHamstereN
Mit sidste indkøb var en fritte bold, da det var den eneste jeg kunne finde på over 20cm, den er hele 32cm:D:P Den er lige kommet ind af døren i dag
:o :D :P
- Vedhæftede filer
-
- Det er (desværre) den gule farve (bestemte ikke selv, men pyt!) Tror nok far mistede 199,95 får den
- frittebolden.jpg (8.24 KiB) Vist 7270 gange
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Jeg har den også i gul, den var den eneste de havde. Dog har jeg den i 25 cm :D . Havde godt set den i butikken flere gange og har endnu ikke set den str. andre steder.BittéHamstereN skrev:Mit sidste indkøb var en fritte bold, da det var den eneste jeg kunne finde på over 20cm, den er hele 32cm:D:P Den er lige kommet ind af døren i dag:o :D :P
henter dette übernice bur på lørdag på vej til korsør
og søndag får jeg måske med lidt held fingre i dette bur:
så må jeg lige se hvem der skal flytte ind hvor 8-) :P
og søndag får jeg måske med lidt held fingre i dette bur:
så må jeg lige se hvem der skal flytte ind hvor 8-) :P
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
hvem der bare havde en maxizoo i baghavenHopiw skrev:2,5kg multifit ørkenrotte foder. Helt perfekt til Roboer (:
Pia B
-
liv
hvor er det købt henne? :D
Pia B
Pia B
-
liv
hehe :D det er bare SUPER bure!! helt seriøst! de er så pæne at se på og dejlig nemme at rengøre! :D :D og så passer de godt ind i min reolburrus skrev:det var billig porto de har
dem ska jeg klart bruge når jeg flytter til sommer og ska have terrarie/r
flytter jeg til Aalborg har jeg jo ikke så langt i bil til hobro - så kan jeg jo køre ned efter den/dem
lige netop 70*35 tiltaler mig også til mine kommende bure og reolsystemer 8-)liv skrev:hehe :D det er bare SUPER bure!! helt seriøst! de er så pæne at se på og dejlig nemme at rengøre! :D :D og så passer de godt ind i min reolburrus skrev:det var billig porto de har
flytter jeg til Aalborg har jeg jo ikke så langt i bil til hobro - så kan jeg jo køre ned efter den/dem
:lol: :lol:
og deres 80*40*40 er heller ikke vildt dyr når porto'en er så lav - så matcher de faktisk samtlige priser inkl porto
Pia B
Hvad er portoen? Jeg kan ikke finde det?burrus skrev:det var billig porto de har
Edit: Jeg fandt ud af det ved at taste nav og adresse ind. 60 kr er godt nok billigt for sådan en sag!
jeg tjekkede lige hvad det ville koste at sende et terrarie på 70*35*35 = 60 kr :shock: lyder faktisk for godt til at være sandt :lol:AnnaR skrev:Hvad er portoen? Jeg kan ikke finde det?burrus skrev:det var billig porto de har
Pia B