Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
-
Lemou
liv skrev:Lemou skrev:Fjernede papæsken igen, da den var blevet ret blød i hjørnerne

.. Men han bruger det samme sted som før

prøv at put en skål med chinchilla sand hen til der hvor paphuset stod og put alt det savsmuld med tis og andet skidt op i og se om han bruger det til toilet

Tak for råd

.. Det lyder som en god idé

Jeg havde i hvert fald tænkt mig at købe chinchilla-sand for at se, om han er interesseret i at lege lidt i det

-
AnetteFrost
Lemou skrev:liv skrev:Lemou skrev:Fjernede papæsken igen, da den var blevet ret blød i hjørnerne

.. Men han bruger det samme sted som før

prøv at put en skål med chinchilla sand hen til der hvor paphuset stod og put alt det savsmuld med tis og andet skidt op i og se om han bruger det til toilet

Tak for råd

.. Det lyder som en god idé

Jeg havde i hvert fald tænkt mig at købe chinchilla-sand for at se, om han er interesseret i at lege lidt i det

Det tør jeg næsten garantere at han er... da han gik med sin mor brugte alle 10 unger det som toilet, så det skulle skiftes 2 gange om dagen... nok også 3 gange når det var weekend

-
Lemou
Hehe.. Det er bare svært at finde chinchilla-sand heroppe.. Er vist ret usædvanligt at holde dem her xD
Savner godt nok de to varyler, som jeg havde <3
Havde to uartige piger der var ude på ballade

Men det var altså dengang jeg boede i Randers...
Har godt nok kigget efter dem, men de er sgu ikke til at finde
-
AnnaR
Undskyld mig, men dette var vist meningen at det skulle være en oplysningstråd. Ikke en tråd hvor vi snakkede for meget...
-
contraria
det okay at snakke. men nu ligger den jo i en kattegori for billeder. men det er rart med kommentare og udvekslinger af meninger om det der er blevet købt. sidder faktisk og more mig lidt over udviklingen af tråden og så det vi får købt hjem
de venligste hilsner amanda
-
liv
contraria skrev:det okay at snakke. men nu ligger den jo i en kattegori for billeder. men det er rart med kommentare og udvekslinger af meninger om det der er blevet købt. sidder faktisk og more mig lidt over udviklingen af tråden og så det vi får købt hjem
jeg synes også det er sjovt!

:lol: men man kan vel heller ikke regne med at lave en tråd uden kommentare men bare oplysninger det er vist helt umuligt så snaksaglige vi er herinde

ALLE ting SKAL bare ud

:lol:
-
Lemou
Hehe... Jeg LOVER, at jeg har billeder af de fire kokosnødder i morgen
Havde bare så travlt med at tage billeder af sneen at jeg glemte, at jeg lovede mig selv at tage af det lille mandfolk og hans omgivelser

-
Lemou
Lemou skrev:Hehe... Jeg LOVER, at jeg har billeder af de fire kokosnødder i morgen
Havde bare så travlt med at tage billeder af sneen at jeg glemte, at jeg lovede mig selv at tage af det lille mandfolk og hans omgivelser

Det blev ikke til ret meget af de kokosnødder...
I stedet for at tage billeder, er der kommet et nyt bur, nye rør, nye løbehjul, træbro, drikkeflaske og vist en lille smutter, der hedder Coconut; Coco
-
Vedhæftede filer
-

- Hun vil IKKE tages billeder af endnu :)
- DSC00750.jpg (180.87 KiB) Vist 8620 gange
-
Hopiw

To af dem på 15 cm i diameter.
De er blevet sendt fra UK i dag så de kommer nok frem på fredag (:
-
burrus
lækre bure!

:D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Hopiw
AnetteFrost: hvor store er de bure? Sad nemlig lige og kiggede i reklamen, men der står ikke mål.
-
AnetteFrost
Hopiw skrev:AnetteFrost: hvor store er de bure? Sad nemlig lige og kiggede i reklamen, men der står ikke mål.
De er lidt smallere end et mini dunabur... men ellers det samme, men der er god plads til de hjul jeg har (28 cm i diameter)
men de etager og bro der er med er jo af tremmer... jeg har sat dem ind højt oppe men reelt har jeg ikke plads til dem i mine bure når jeg har de store hjul i.
-
Hopiw
Hmm kunne være man skulle hoppe hen og købe nogen så. pt er alle mine ekstra bure fyldt op af roboer

:lol:
-
AnetteFrost
tja... jeg har så kun købt 4 med flat top til mig selv... det sidste jeg købte var med buet top til min nabo, de er lidt større..., men var nød til at tænke praktisk hvis jeg skal have plads til alle mine dyr når vi skal flytte, hvis vi ikke lige finde den lejlighed vi aller helst vil have