NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
liv

Indlæg af liv » 17. nov 2009 17:20

darkangel87 skrev:
liv skrev:NH: at være blevet så forvirret med hvor lang tid vinterhvide dværge er drægtige i!!  :oops:  :lol: Kan huske I også sagde det da jeg fik mit første kuld men har lykkeligt glemt det.. så først troede jeg det var 16 dage og blev såå skuffet og irriteret da der ikke var unger  :( Så troede jeg det var 18 dage og blev igen meget skuffet og irriteret da der ikke var unger.. nu ved jeg så det er 21 dage og nogen gane lidt mere.. troede (er lidt dum) det var igår aftes nat hun skulle føde og blev også skuffet nu da jeg lige kom hjem og der ikke var unger!! men har regnet ud det altså først er imorgen aften hun kan føde!  :lol:

NL: Så er der stadig håb om unger  :D  :D og jeg er færdig med at være forvirret!!
grunden til man siger 18-21 dage er jo at man ikke rigtigt har holdt øje med hvornår der er i brunst men bare sætter dem sammen i et stykke tid til man nogenlunde at hunnen er drægtig, og så må man jo se hvornår ungerne kommer. synes dværge kræver lidt mere at man tager det stille og roligt med hvornår ungerne kommer i forhold til guldhamstere
okay  :D Det giver meget mening!  :) siger heller ikke det er jer der har sagt forkert.. har læst forskellige steder og har overset nogen indlæg og sådan og har bare være træt.. tror det var mig der var helt galt på den! I gav mig sådan set svaret allesammen  :lol:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. nov 2009 17:28

liv skrev:
darkangel87 skrev:
liv skrev:NH: at være blevet så forvirret med hvor lang tid vinterhvide dværge er drægtige i!!  :oops:  :lol: Kan huske I også sagde det da jeg fik mit første kuld men har lykkeligt glemt det.. så først troede jeg det var 16 dage og blev såå skuffet og irriteret da der ikke var unger  :( Så troede jeg det var 18 dage og blev igen meget skuffet og irriteret da der ikke var unger.. nu ved jeg så det er 21 dage og nogen gane lidt mere.. troede (er lidt dum) det var igår aftes nat hun skulle føde og blev også skuffet nu da jeg lige kom hjem og der ikke var unger!! men har regnet ud det altså først er imorgen aften hun kan føde!  :lol:

NL: Så er der stadig håb om unger  :D  :D og jeg er færdig med at være forvirret!!
grunden til man siger 18-21 dage er jo at man ikke rigtigt har holdt øje med hvornår der er i brunst men bare sætter dem sammen i et stykke tid til man nogenlunde at hunnen er drægtig, og så må man jo se hvornår ungerne kommer. synes dværge kræver lidt mere at man tager det stille og roligt med hvornår ungerne kommer i forhold til guldhamstere
okay  :D Det giver meget mening!  :) siger heller ikke det er jer der har sagt forkert.. har læst forskellige steder og har overset nogen indlæg og sådan og har bare være træt.. tror det var mig der var helt galt på den! I gav mig sådan set svaret allesammen  :lol:
hehe sådan kan det jo gå, men det hjælper når man vænner sig til det der med at ungerne kommer når de kommer og præcis hvad dag er så det spændende
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 18. nov 2009 15:28

NL: ringede til mine bedsteforældre fordi min bedstefar fylder 78 idag, han var dog ikke hjemme men fik snaket lidt med min bedstemor

NH: alderen er ved at hale ind på mine bedstemor, hun er begyndt at føle sig gammel og har det ikke altid så godt, må vist hellere snart få fundet tid til at besøge dem
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 19. nov 2009 17:56

NH: ingen unger...

NL: hun vejer op til 33-34g vægten svinger lidt  :wink:

Kan jo have taget fejl af brunst dag.. Men synes bare det var meget tydeligt som han løb efter hende visse dage  :wink: Men hvis jeg har set rigtigt det døgn 23 i nat... men kan have set forkert også burde det være første nat i nat.. så meget spændende! hun har taget enten 11g på eller 9g - 4 da den anden har taget på af maden så således 7g eller 5g ca  :P  :P

liv

Indlæg af liv » 22. nov 2009 20:14

NL: så new moon i fredags den er såå god!! og taylor  :pinklove:  :lol:

NH: Eclipse kommer først 219 dage!!!!

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 23. nov 2009 12:41

Ved ikke om det er NH eler NL, så derfor smider jeg den herind ..

Men han er godt klar over min mening om minkfarme :oops:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Amanda

Indlæg af Amanda » 24. nov 2009 20:44

Jeanne skrev:
Spot skrev:at være afhængig af heste!!!
Det er da bestemt en NL - jeg kunne heller ikke leve uden mine heste  :D
Det kender jeg vist kun alt for godt !
Hilsen Amanda Og Feline ;-D

R.I.P. Felix <3

Loan

Indlæg af Loan » 1. dec 2009 03:30

NL: Er i gang i Twilight serien (bøgerne), og er fuldstændig bidt af dem, kan slet ikke ligge dem fra mig, og er kommet til 4'eren på blot 4 aftner.

NH: Er MEGET snart færdig med 4'eren og det betyder slutningen! Buhuuuu
Hilsen
Loan Vejby

Thitte

Indlæg af Thitte » 3. dec 2009 20:03

NL/NH: Projekt i næste uge.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Thitte

Indlæg af Thitte » 6. dec 2009 18:55

NL: Var i Ikea med muddi i dag - super hyggeligt! :D
NH: fik brugt aaalt for mange penge  :oops:
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 11. dec 2009 18:17

NL: Havde den bedste start på dagen. Kæresten sov hos mig i nat og at vågne op sammen med ham var bare så dejligt!

NH: Tia fik kun 2 unger. Ihh det ødelagde altså lidt det gode humør .. :(
Tjek min nye hjemmeside:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 16. dec 2009 12:53

NH: Puuhaa!
Vi (kæresten og jeg) var SÅ tæt på at køre en kat ned igår aftes :shock:
Vi kørte et sted hvor der er træer på hver side - sådan nærmest en lille skov. - Vi sidder og snakker og holder måske ikke helt nok øje med vejen. Pludselig får jeg øje på noget.
"Pas på! Hvad er det?!" hyler jeg op. Nu er katten foran bilen og jeg får øjenkontakt med den, man kan seriøst se den er ved at dø af skræk - den fortsætter.
Michael bremser så det hviner og jeg ser bare katten forsvinder ind under bilen ved venstre fordæk. Jeg er SÅ sikker på vi kører den over.
Men gudskelov!! Da jeg kigger bagud er katten på vej ind i skoven på den anden side.

NL: At vi ikke ramte den!!!
Tjek min nye hjemmeside:

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 28. dec 2009 16:21

NL/NH: Lille Feta er blevet 1 år :fest2:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 28. dec 2009 17:09

kathrine8D skrev:NL/NH: Lille Feta er blevet 1 år :fest2:
:bday3 Feta (og Kathrine), håber alle dine ønsker bliver opfyldt (hamstere har vel også ønsker :oops: )
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 29. dec 2009 10:58

BittéHamstereN skrev:
kathrine8D skrev:NL/NH: Lille Feta er blevet 1 år :fest2:
:bday3 Feta (og Kathrine), håber alle dine ønsker bliver opfyldt (hamstere har vel også ønsker :oops: )
Tak :D. Ja de må da også have ønsker, hun fik da også en fødselsdags gave og noget slik :D

Besvar