NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
burrus

Indlæg af burrus » 29. dec 2009 11:24

NH: Jeg har fået stjålet penge på mit visa electron kort - beløb af ca 600 kr pr. gang. en gang om måneden i 3 måneder... jeg havde helt ærligt ikke bemærket det her før december hvor jeg havde lagt meget nøje budget ift julegaver osv...
Desværre forsvandt pengene i syrien og engelsk og amerikansk politi har været i røven af dem i ½ år nu... totalt nedslående... udsigten til at få pengene retur var lille  :(

NL: Min bankdame har lige ringet nu. Jeg får nogle indsigelses papire der skal underskrives og så får jeg formentligt mine penge retur nu  :D  
hun fandt lige ud af at de også have gjort det i oktober og november - så kan jeg da bedre forstå at de to måneder var så stramme økonomisk :lol:  :shock:  
men et nyt kort er på vej, det gamle er klippet over og spærret totalt, og jeg kan nu tage den lidt med ro igen... øv de 600 kr ville jeg godt have brugt på julegaver i år i stedet for at bruge dem på plattenslagere...

NH: Det er så slut med at købe bøger over amazon! it-afdelingen fandt et "hul" der og mener med 90% sikkerhed at det er der de har nuppet mine oplysninger  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 5. jan 2010 12:47

NL: Fik fri klokken 11 i dag, fordi politiet ville lukke vejene en halv time efter.

NH: Er sneet inde!! :cry: Vores C vej bliver ikke taget og nu vil politiet ikke anbefale folk at køre :cry:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

burrus

Indlæg af burrus » 5. jan 2010 12:58

BittéHamstereN skrev:NL: Fik fri klokken 11 i dag, fordi politiet ville lukke vejene en halv time efter.

NH: Er sneet inde!! :cry: Vores C vej bliver ikke taget og nu vil politiet ikke anbefale folk at køre :cry:
alt er virkelig bare sneet inde...

Hele nordjylland dækket af sne... midtjylland sku også blive ramt i eftermiddag...  og det skulle blive ved hele dagen!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Loan

Indlæg af Loan » 5. jan 2010 13:00

burrus skrev:
BittéHamstereN skrev:NL: Fik fri klokken 11 i dag, fordi politiet ville lukke vejene en halv time efter.

Hele nordjylland dækket af sne... midtjylland sku også blive ramt i eftermiddag...  og det skulle blive ved hele dagen!
Jeg kan kun sige en ting til det, YES! Elsker da bare sne så vold meget!
- Og så længe der ikke er udstilling i udsigte så gør det ikke noget at sneen vælter ned :D
Hilsen
Loan Vejby

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 5. jan 2010 13:46

Rubin skrev:
burrus skrev:

Jeg kan kun sige en ting til det, YES! Elsker da bare sne så vold meget!
- Og så længe der ikke er udstilling i udsigte så gør det ikke noget at sneen vælter ned :D
Jamen jeg vil til karate og min mor eller far vil ikke køre knap 10 km der ind :cry:  :cry:  :cry: Om så det ville tage 5 timer at køre de 10 km havde jeg været frisk, men de vil ikke :cry:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

burrus

Indlæg af burrus » 5. jan 2010 13:48

BittéHamstereN skrev:
Jamen jeg vil til karate og min mor eller far vil ikke køre knap 10 km der ind :cry:  :cry:  :cry: Om så det ville tage 5 timer at køre de 10 km havde jeg været frisk, men de vil ikke :cry:
det kan jeg godt forstå de ikke vil!
Det er møgfarligt at køre i bil i Aalborg lige nu!
det kan godt være at du gerne vil til karate selvom det tager lang tid - men de fraråder bilkørsel i Aalborg lige nu - det er ganske enkelt for farligt!  :(
Pia B

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 5. jan 2010 14:14

burrus skrev:
BittéHamstereN skrev:
det kan jeg godt forstå de ikke vil!
Det er møgfarligt at køre i bil i Aalborg lige nu!
det kan godt være at du gerne vil til karate selvom det tager lang tid - men de fraråder bilkørsel i Aalborg lige nu - det er ganske enkelt for farligt!  :(
Jamen det kun til Nørresundby :roll: (ved godt det ikke gør det meget bedre :lol: )

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 5. jan 2010 14:26

Rubin skrev:Jeg kan kun sige en ting til det, YES! Elsker da bare sne så vold meget!
Yaay! Endelig en der deler min mening om sne! :D
Eeeeelsker os bare sne, men alle andre klager over det :lol:  :oops:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Loan

Indlæg af Loan » 5. jan 2010 16:27

FrkHoumann skrev:
Rubin skrev:Jeg kan kun sige en ting til det, YES! Elsker da bare sne så vold meget!
Så må vi holde sammen imod modstandgruppen :D Kæresten hader det os, kan slet ikke forstå det, men hader når det bliver til smat, det så skide glat hehe :D Håber sneen snart kommer til Vejle igen, vil have en lang vinter, så vi ikke får så mange myg og møgkravl til sommer :D
Hilsen
Loan Vejby

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 5. jan 2010 22:18

Rubin skrev:
FrkHoumann skrev:
Så må vi holde sammen imod modstandgruppen :D Kæresten hader det os, kan slet ikke forstå det, men hader når det bliver til smat, det så skide glat hehe :D Håber sneen snart kommer til Vejle igen, vil have en lang vinter, så vi ikke får så mange myg og møgkravl til sommer :D
Sne er fantastisk, kan heller ikke forstå hvorfor folk piver.... jo det tager længere tid at komme fra A til B - og?

Så melder mig gerne ind i gruppen - Jeg elsker sneen :D
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

liv

Indlæg af liv » 5. jan 2010 22:39

AnetteFrost skrev:
Rubin skrev:
FrkHoumann skrev: Yaay! Endelig en der deler min mening om sne! :D
Sne er fantastisk, kan heller ikke forstå hvorfor folk piver.... jo det tager længere tid at komme fra A til B - og?

Så melder mig gerne ind i gruppen - Jeg elsker sneen :D

Uhh jeg elsker også bare sne!! surt at bo i københavn hvor alle vejene får det til at smelte og der næsten intet falder  :lol: ligenu er det bare smat hvilket kan være irriterende men utrolig smukt fra balkonen!!  :D  :lol:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 6. jan 2010 12:12

Jamen Anette hvad hvis det er umuligt at komme fra A til B fordi politiet fraråder det :oops:

Liv byt med mig, her er så meget sne, at jeg ikke kan se hvor græsplænen starter og kan kun se 1/4 ud af mit vindue :lol:

Siigne

Indlæg af Siigne » 6. jan 2010 18:19

Sne er kedeligt når man har 12 kaniner - og 12 vandflasker at tø op!
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 6. jan 2010 19:17

NL: endelig færdig med biologi!! skal fremlægge 5 sider imorgen

NH: det tog mig så også lige 3 timer :?

PlayEasy

Indlæg af PlayEasy » 6. jan 2010 19:41

Rubin skrev:Så må vi holde sammen imod modstandgruppen :D Kæresten hader det os, kan slet ikke forstå det, men hader når det bliver til smat, det så skide glat hehe :D Håber sneen snart kommer til Vejle igen, vil have en lang vinter, så vi ikke får så mange myg og møgkravl til sommer :D
Håber også at sneen kommer til Vejle!
VIL HA SNEFRI!

Besvar