NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Loan

Indlæg af Loan » 6. jan 2010 19:43

PlayEasy skrev:
Rubin skrev:Så må vi holde sammen imod modstandgruppen :D Kæresten hader det os, kan slet ikke forstå det, men hader når det bliver til smat, det så skide glat hehe :D Håber sneen snart kommer til Vejle igen, vil have en lang vinter, så vi ikke får så mange myg og møgkravl til sommer :D
Håber også at sneen kommer til Vejle!
VIL HA SNEFRI!
JA! Kom til vejle! Hehe, mere vil ha' mere :D
Hilsen
Loan Vejby

kwo

Indlæg af kwo » 6. jan 2010 22:37

PlayEasy skrev: VIL HA SNEFRI!
Jeg vil også have snefri (altså, fri for sne  ;-) ).
Kenneth Worm

Ringling

Indlæg af Ringling » 7. jan 2010 18:04

kwo skrev:
PlayEasy skrev: VIL HA SNEFRI!
Jeg vil også have snefri (altså, fri for sne  ;-) ).
HØRT  :lol:  :lol:  :lol:
Hilsen Lotte
Billede

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 16. jan 2010 18:26

NL: Super god uge :D
NL: Mit lille fritids job, hos min mor :lol: Nå men altså jeg får penge for det :D

NH: Lille Feta er syg :cry:.  Hun har en byld, men heldigvis er betændelsen ved at flyde ud:). Men ikke lækker som hun plejer, hun er lidt mere sløv og jeg får så ondt af hende :cry:. Men ellers er hun frisk drikker og spiser og løber i sit hjul:).
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 17. jan 2010 23:47

At være forelsket i en som har kæreste i forvejen :( (men han overvejer slå op med hende engang). Og jeg er så nervøs for at blive afvist af ham :(

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 18. jan 2010 15:25

kathrine8D skrev:NL: Super god uge :D
NL: Mit lille fritids job, hos min mor :lol: Nå men altså jeg får penge for det :D

NH: Lille Feta er syg :cry:.  Hun har en byld, men heldigvis er betændelsen ved at flyde ud:). Men ikke lækker som hun plejer, hun er lidt mere sløv og jeg får så ondt af hende :cry:. Men ellers er hun frisk drikker og spiser og løber i sit hjul:).
Hvad gør man egentlig ved sådan en byld?
Men godt det går fremad  :)

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 20. jan 2010 17:42

Chagos Mutti skrev:
kathrine8D skrev:NL: Super god uge :D

Hvad gør man egentlig ved sådan en byld?
Men godt det går fremad  :)
Altså lige nu renser vi den:) Ellers kan man jo ringe til dyrlægen :wink:
Så er der også noget med at hvis den er hård, så er det ikke godt. Og hvis den er blød, er det bare noget betændelse :).
Men aner ikke hvordan hun kan få den. Det er altid rent i hendes bur :D. Og frisk mad og drikke :). Ellers er der nogle indlæg herinde, hvis du ville vide mere :D.  Og foresten tak :kram:

liv

Indlæg af liv » 20. jan 2010 17:51

Er den hård er det kræft og er den blød en byld. En byld vil springe efter noget tid. Mens kræft ja det er ikke godt jeg måtte aflive min Feta  pga det  :cry:

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 20. jan 2010 17:54

:? Jeg tror, at jeg har misforstået noget. Jeg troede det var ret sjældent en hamster fik kræft...
Den stakkels lille basse  :(

liv

Indlæg af liv » 20. jan 2010 20:38

Chagos Mutti skrev::? Jeg tror, at jeg har misforstået noget. Jeg troede det var ret sjældent en hamster fik kræft...
Den stakkels lille basse  :(
faktisk synes jeg der er mange tilfælde med kræft desværre.. "heldigvis" kan man være heldig at jeg fx kunne have min hamster 7 måneder efter hun havde kræft da det først blev slem der  :wink: men det er jo trist at skulle se sin lille hammi men en stor knude :?

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 21. jan 2010 16:31

liv skrev:Er den hård er det kræft og er den blød en byld. En byld vil springe efter noget tid. Mens kræft ja det er ikke godt jeg måtte aflive min Feta  pga det  :cry:
Nemmerlig :wink:.
Mente også jeg nævnte det :wink:. Sådan da... :lol:

Wampi

Indlæg af Wampi » 22. jan 2010 16:05

NL: er kaldt til jobsamtale

NH: det er offentligt løntilskud og i Kalundborg
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Desiree

Indlæg af Desiree » 23. jan 2010 14:23

Wampi skrev:NL: er kaldt til jobsamtale

NH: det er offentligt løntilskud og i Kalundborg
Held og lykke med det, det kan jo være det er et godt sted hvor du gerne vil være...
Vær lige opmærksom på hvad de skriver i kontrakten, og hvorvidt du får et reelt arbejde.
Blev selv sendt ud som pædagogmedhjælper på et værested for unge fjernet hjemmefra, lød super godt. I realiteten skulle jeg få 7 timer om dagen til at gå med at gøre rent i et privat hjem, stort, men alligevel. Så beskidt bliver der ingen steder.
Så jeg sad 4 timer om dagen og snakkede og nussede Pjuske, en kakadue. Super dejlig fugl, men 'hej Pjuske' hver dag i 3-4 timer blev lidt ensformigt.
De unge jeg skulle hjælpe med lektier og diverse var naturligvis i skole når jeg var der. Pædagogmedhjælper min bare *** .

Nh: fandt min lille peanut livløs i går, uh en forskrækkelse.
NL: Han var 'bare' gået i dvale, og har det fint.

Nu må den frost godt snart forføje sig, har varme på for fulde hammer i hamsterrummet, og alligevel går de i dvale...

NH og NL: Min hamsterbestand er nu nede på 15, ved helt naturlig afgang. Syntes jeg havde for mange, og mange af dem var rigtig gamle, men jeg bliver altså så ked af det når de dør alligevel  :cry:
mvh Desiree

burrus

Indlæg af burrus » 23. jan 2010 16:16

NL: Har lige rengjort begge rottebure og pakket transportkasser til købehavnsturen her d. 30  :D  

NH: det bliver en meget meget meget dyr weekend :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 23. jan 2010 17:03

burrus skrev:NL: Har lige rengjort begge rottebure og pakket transportkasser til købehavnsturen her d. 30  :D  

NH: det bliver en meget meget meget dyr weekend :shock:
haha kunne ikke lade være med at grine af det bliver en DYR weekend da du jo skal hente dyr :lol:

Besvar