Hvad er dit seneste indkøb?

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
burrus

Indlæg af burrus » 24. aug 2009 05:48

20 kg hamstercrispy til 300 kr  8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 24. aug 2009 07:25

Mine seneste køb - jo 6*14 kg biobase skulle selv have de 4

5 * Køjer til hammierne
Et nyt Hus til mille og Mulle
2 små drikkeflasker.

det er vist mine indkøbt fra den sidste månedstid

men der var jo også alle de bure jeg hentede i Kbh :oops:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Lullie

Indlæg af Lullie » 24. aug 2009 11:49

Majlund skrev:Jeg har lige investeret i 8 kg. brugt hamsterudstyr! :shock:  :oops:  :lol: For den nette sum a` 250 kr. + 100 kr. i fragt. Til gengæld bliver Abrikos og Mandarin så de heldige ejere af følgende:
En trævippe, en græshule, et træhjørnehus m. fladt tag, en pindebro, plasticrør, to overdækkede hamstertoiletter, to træstammebroer, lille høhæk, et plasticløbehjul, to trådløbehjul, sådan en udhulet trægren med indgangshuller, En træ-plateau-klatredims i tre etager, firkantet træhus og en stor træ-bark dims. . . . så skulle der blive noget spændende at rokere med. . . og legetøj til den "stationære legeplads" jeg skal have indrettet i et gammelt marsvinebur (hvor jeg selvfølgelig sætter finmasket trådnet på så ingen kan stikke af). Jeg glæder mig viiiildt til det kommer med posten!
:banan
PS: Ved godt de løbehjul ikke er gode. . . men vil enten sætte pap i dem og bruge dem i legepladsen - eller forære dem væk :wink:
Du kan gøre som jeg har gjort (kræver en hamster som ikke tisser i hjulet :lol:  )

Billede
Har sat stof på, ud og ind mellem tremmerne og så har jeg syet det sammen i enden. Min hams har aldrig tisset i hjulet, eller andre steder udover hans hjørne/sandbad. Men det er ret surt hvis hamsteren tisser i hjulet hele tiden, så kan man ikke lave andet end at udskifte og sy stof.
(Jeg prøvede nemlig først med papir, men han gnavede det fuldstændig i stykker), og han elsker tremmehjulet og løber langt hurtigere og bedre end i hans plastic ;)
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

Majlund

Indlæg af Majlund » 24. aug 2009 11:59

Supert tip! :D Det vil jeg prøve så de kan bruges på legepladsen. I buret har begge Nobby hjul. . . så måske de vil syntes det er spændende med en anden slags på legepladsen. . . . og så er jeg nødt til lige at sige: DIN DVÆRGHAMS ER BARE SÅ SØØØØØØØØØØØØØD! :wave2: Jeg er simpelthen blevet fuldstændig gak med sådan en rødøjet mandarin (hybrid) efter jeg fik Mandarin :oops: Er du vimmer de kan simpelthen se så bedårende ud at man er ved at gå til! :lol: Hvad vejer Silver i grunden? Tror nemlig min basse er liiiige lovligt rund :oops:  :heart: Det halve af hvad min guldhams spiser er ihvertfald ikke nok til ham :wink:

Majlund

Indlæg af Majlund » 24. aug 2009 12:00

PS: Har du sat løbehjulet fast på tremmerne? Det ser nemlig sådan ud? :wheel:

Lullie

Indlæg af Lullie » 24. aug 2009 18:22

Ved ikke hvad Silver vejer, har ikke lige vejet ham, men han er meget aktiv fra han er vågen! :D

Ja, jeg har sat det fast på tremmerne, kan godt prøve og tage et billede af det?
Det fungerer rigitg godt når det hænger på tremmerne, så bygger han rede nedenunder :lol:

Majlund

Indlæg af Majlund » 25. aug 2009 00:52

Hvis det ikke er til besvær, må du gerne tage billede af det. Den legeplads jeg skal have indrettet til hamserne, er jo i et marsvinetremmebur (som jeg selvfølgelig flugtsikrer). . .  tænkte det måske kunne være sjovt/pladsbesparende at hænge det som du har har gjort. . .også fordi jeg ikke syntes de hjul virker så stabile som de Nobby hjul de har i deres alm. bure. . .  :wheel:

minimus

Indlæg af minimus » 28. aug 2009 13:46

I dag  var jeg i maxizoo for at finde nogle træhuse hvor taget kan tages af.. :)  men som billede nok siger kom jeg hjem med alt muligt andet :oops:  bare ikke huse, da de ikke havde dem suk. men tror i ikke de små hammier bliver vilde og mine nye guldhammier lige så når de ankommer her den 12-13 sep.
Vedhæftede filer
hamster 004 [640x480].JPG
hamster 004 [640x480].JPG (96.7 KiB) Vist 6107 gange

Majlund

Indlæg af Majlund » 28. aug 2009 14:10

Kan ikke forestille mig andet end de vil blive rigtig glade for tingene! :D . . .  Ellers er de da nogle små utaknemmelige skarn! :lol:  :wink:

minimus

Indlæg af minimus » 28. aug 2009 14:17

Majlund skrev:Kan ikke forestille mig andet end de vil blive rigtig glade for tingene! :D . . .  Ellers er de da nogle små utaknemmelige skarn! :lol:  :wink:
Ja jeg må give dig ret :lol:  det bliver spænende når de vågner, så er det en tur i kravlegården :wink:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 28. aug 2009 21:47

Sikke en luxus de 2 små kommer til når du får dem hjem, det er de jo slet ikke vant til :oops:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

minimus

Indlæg af minimus » 28. aug 2009 22:02

AnetteFrost skrev:Sikke en luxus de 2 små kommer til når du får dem hjem, det er de jo slet ikke vant til :oops:
Nej men de skal jo ha det godt, :oops: også er det også lidt til de andre robor :)

Nu mangler jeg bare de huse som jeg ikke fik købt :oops:

Lullie

Indlæg af Lullie » 30. aug 2009 08:32

Majlund:
Her er et billede, dog sidder hjulet udenpå, for jeg bedre kunne tage billedet, men det er sådan det ser ud :D

Billede

(Jeg har fået nyt kamera, så det skulle selvfølgelg luftes 8-)

Majlund

Indlæg af Majlund » 30. aug 2009 21:42

Lullie: Ok. . . altså ikke noget med strips og alt muligt. . . smart! :thumb:
. . . . og godt kamera kan man tydelig se! :cheer

Lullie

Indlæg af Lullie » 4. sep 2009 14:36

Majlund skrev:Lullie: Ok. . . altså ikke noget med strips og alt muligt. . . smart! :thumb:
. . . . og godt kamera kan man tydelig se! :cheer
Ja det er nemlig rigtig genialt med sådan et "farligt" tremmehjul :D

Jeg er også rigtig glad for mit kamera, måtte dog også selv smide pengene på disken :wink:

Besvar