NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 16. feb 2010 05:44

NH: eg er blevet forelsket i en dejlig sød soldat fra Slagelse :) som har desværre en kæreste i forvejen

NL: Han fortæller at hun er ikke den "eneste ene" :D, så det betyder at når deres forhold bliver dårligt så vil han kontakte mig :)

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 16. feb 2010 08:09

Lillejyde skrev:NH: eg er blevet forelsket i en dejlig sød soldat fra Slagelse :) som har desværre en kæreste i forvejen

NL: Han fortæller at hun er ikke den "eneste ene" :D, så det betyder at når deres forhold bliver dårligt så vil han kontakte mig :)

Hvorfor dropper han ikke bare kæresten nu så?
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 16. feb 2010 09:16

Lillejyde skrev:NH: eg er blevet forelsket i en dejlig sød soldat fra Slagelse :) som har desværre en kæreste i forvejen

Øh vil han så "bruge" dig når/hvis deres forhold bliver dårligt ?
Jeg ville give ham et ultimatum, at han må vælge en af jer fra, der er da ikke fair for hverken kæresten eller dig at han opfører sig på den måde.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 16. feb 2010 09:20

malthesmor skrev:

Øh vil han så "bruge" dig når/hvis deres forhold bliver dårligt ?
Jeg ville give ham et ultimatum, at han må vælge en af jer fra, der er da ikke fair for hverken kæresten eller dig at han opfører sig på den måde.
Præcist, hvad jeg tænkte, turde vel bare ikke helt sige det  :oops:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 16. feb 2010 16:12

Hehe Det har han for blød hjerte til det at gør det mod mig og hans kæreste. Han vil ikke ingengang tilgive sig selv hvis han bare forlod hende for mig, plus han har sagt til mig at jeg skal ikke vente på ham, hvis jeg føler at jeg mangler en kæreste og må derfor søge andre fisk i vandet :).

Også den måde jeg lærte ham at kende er fra World of Warcraft-spillet  :), ham og jeg blev rigtigt gode venner imens.
først i starten af min forelskelse i ham, var jeg så bange for at hvis ham og jeg blev kærester ville det måske ødelægge mit venskab til ham  :? ...'
senere af året 2009 mødte jeg og han IRL i Slagelse (der begyndte forelskelsen)...
Efter det besøg fik han kæreste på.. :( :(

Wampi

Indlæg af Wampi » 9. mar 2010 20:25

NH: at Skat stadig ikke kan finde ud af at regne korrekt osv.

NL: at jeg lige var hurtig til at opdage at det er dem der skylder os penge og ikke den anden vej som de først mente.. gik fra at skylde 2850 kr til at få udbetalt 4500 kr.. rimelig stor forskel vil jeg sige.. det er "bare" befordringsfradraget der gør den store forskel på 5 mdr...

HUSK at tjekke om de har skrevet det på hvert eneste år...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

liv

Indlæg af liv » 27. mar 2010 17:37

NL: nu er den sidste unge fra kuldet på vej til Jylland  :D

NH: savner hende allerrede  :oops:  :(

liv

Indlæg af liv » 5. apr 2010 19:15

NH: skal ud og løbe.. ikke en specielt lang tur orker bare ikke efter en dejlig "fed" påskeferie  :oops:

NL: det bliver dejligt at vide man har motioneret idag... bagefter turen...

Thitte

Indlæg af Thitte » 6. apr 2010 18:41

NL: Jobsamtale i føtex idag :o)

NH: Dyrlægen med Thitte i morgen :-(! håber på det bedste.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Loan

Indlæg af Loan » 14. apr 2010 19:00

En dag fyldt med spekulationer, hvorfor skal det være sådan et besvær at være avler? Gid klokken dog bare ville blive 01:00 så jeg igen høre fra Mads  :oops:
Hilsen
Loan Vejby

burrus

Indlæg af burrus » 14. apr 2010 19:57

NL: hvorfor er soldater så søde?  :oops:  

NH: Men hvorfor er han på øvelse indtil fredag eftermiddag :?  ihh! det er længe... han har været afsted siden mandag morgen nu...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Ringling

Indlæg af Ringling » 14. apr 2010 21:07

burrus skrev:NL: hvorfor er soldater så søde?  :oops:  

NH: Men hvorfor er han på øvelse indtil fredag eftermiddag :?  ihh! det er længe... han har været afsted siden mandag morgen nu...
Puha...ja det er altså ikke sjovt at være kæreste med en soldat!!!!  :(

Min kæreste, Anders, er i Afghanistan med livgarden i øjeblikket....han tog afsted d. 5. feb, så det er 2 mdr. og 9 dage siden jeg har set ham!!  :(

Heldigvis kommer han på leave i 3 uger fra på næste torsdag, men ellers kommer han først rigtig hjem i slutningen af august! ÆV!!

Hehe...så jeg ved ikke om jeg vil "anbefale" at man falder for en soldat, men ved dte godt - det styrer man ikke altid selv!  :wink:
Hilsen Lotte
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 14. apr 2010 21:14

Ringling skrev:

Min kæreste, Anders, er i Afghanistan med livgarden i øjeblikket....han tog afsted d. 5. feb, så det er 2 mdr. og 9 dage siden jeg har set ham!!  :(

Heldigvis kommer han på leave i 3 uger fra på næste torsdag, men ellers kommer han først rigtig hjem i slutningen af august! ÆV!!

Hehe...så jeg ved ikke om jeg vil "anbefale" at man falder for en soldat, men ved dte godt - det styrer man ikke altid selv!  :wink:
jeg er "heldigvis" ikke kæreste med ham (endnu), men det er frygteligt når man bare går og venter... Synes det er en lang uge, især fordi jeg ved, at han bare går og keder sig... :P

Men vi har allerede snakket udsendelse osv., for han ville ikke starte på noget, hvis ikke jeg var indforstået med, at hans karriere var i militæret og derfor ikke var færdig med at "lege soldat" i udlandet...  
men det er nogle lange måneder man kommer til at gå og vente - men sådan er livet jo...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

golillefod98

Indlæg af golillefod98 » 15. apr 2010 13:56

NL: I skole i dag i frikvaterene, var der to pige der rykket i mig  :lol: ( Kalder jeg MACHO! :lol: )
NH: Så tørede en af pigerne sko af på mig :scratch :lol:

Ringling

Indlæg af Ringling » 15. apr 2010 19:49

burrus skrev:
Ringling skrev:

jeg er "heldigvis" ikke kæreste med ham (endnu), men det er frygteligt når man bare går og venter... Synes det er en lang uge, især fordi jeg ved, at han bare går og keder sig... :P

Men vi har allerede snakket udsendelse osv., for han ville ikke starte på noget, hvis ikke jeg var indforstået med, at hans karriere var i militæret og derfor ikke var færdig med at "lege soldat" i udlandet...  
men det er nogle lange måneder man kommer til at gå og vente - men sådan er livet jo...
Ja det er i hvert fald rigtig vigtigt, at være afklaret med situationen, så du ved, hvad du går ind til.
Tiden går langsomt ja, men man må bare finde på noget sjovt at foretage sig i mellemtiden!
Man kan i hvert fald godt klare det, hvis de bare passer godt på sig selv!!
Hilsen Lotte
Billede

Besvar