Hvad er dit seneste indkøb?

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Hammi

Indlæg af Hammi » 1. apr 2010 13:50

Mahonia skrev:Lidt skørt måske, men jeg kunne altså ikke lade være.  :oops:  
3 små badekar til 3 små robo'er. Badekarrene er med stearinlys i, som først skal brændes væk. Så skal de rengøres og derefter i brug.  :D
Aww hvor er de søde de badekare!
Med venlig hilsen,
Jeanne

Billede
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook

Majlund

Indlæg af Majlund » 8. apr 2010 06:59

Så har jeg fået varer fra Lux shoppen :D . Jeg plejer at give 40 kr. for en karton med 1,5 kg. chinchillasand. Gennem shoppen har jeg fået 5 kg. til 60 kr. :thumb:  Har også fået Altromin hamster. . . (det der foder der er opfundet til laboratorierotter, men også er supert til hamser der ellers sorterer i deres foderblanding) 1 kg. (og det fylder meget :shock: ) for 27 kr. Som luksus har jeg også købt softpaper wool strimler til redamateriale til begge hamser - en stor pose med 150 g. for 19 kr. Det er bestemt også et hit :D Istedetfor at sidde og klippe strimler selv, tager man bare et par stykker og skiller lagene ad. . . og så er der vildt meget ud af strimler der ellers ser ud af ingenting. . . blødt og lækkert (og guldhamsen er så begejstret at hun også har klasket noget af det omkring sit løbehjul :shock: om jeg fatter hvorfor? :lol: ). Mine dage med lang tids klipning af toiletpapirsstrimler er ihvertfald forbi 8-)  :lol:  :wink:

Nu venter jeg så bare på Flying saucer og woodent wheel kommer på lager igen. . . sikke et super alternativ Lux shoppen er til dyrehandler :klap:

. . .  og nej. . . jeg får ikke noget for at reklamere, men syntes bare det er så supert :lol:  :wink:

LUX

Indlæg af LUX » 8. apr 2010 19:40

Jeg er gået amok i Ikea idag sammen med kæresten og Pia (Burrus).
Vi sku bare lige ha en hylde - og vupti... hvor blev de 1000kr af??!
Sofie

burrus

Indlæg af burrus » 8. apr 2010 20:55

LUX - part 2 skrev:Jeg er gået amok i Ikea idag sammen med kæresten og Pia (Burrus).
Ja det vil min bankkonto også godt spørge om  :lol:  :lol:  :lol:  
:oops:  
fik lige brugt 300 mere end planlagt  :shock:   (og det var uden jeres hjælp :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

LUX

Indlæg af LUX » 8. apr 2010 22:01

burrus skrev:
LUX - part 2 skrev:Jeg er gået amok i Ikea idag sammen med kæresten og Pia (Burrus).
Ja det vil min bankkonto også godt spørge om  :lol:  :lol:  :lol:  
:oops:  
fik lige brugt 300 mere end planlagt  :shock:   (og det var uden jeres hjælp :lol: )
Hvis der er noget vi er gode til, så er det at få folk til at bruge penge :D :D

zenta

Indlæg af zenta » 9. apr 2010 07:34

mit sidste indkøb er et bur haha, skal købe tilbehør i dag ;)

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 10. apr 2010 11:05

Mahonia skrev:Lidt skørt måske, men jeg kunne altså ikke lade være.  :oops:  
3 små badekar til 3 små robo'er. Badekarrene er med stearinlys i, som først skal brændes væk. Så skal de rengøres og derefter i brug.  :D
Jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg læste indlægget - hvor er det dog komisk med hamsterbadekarrer, men supergod idé! :lol:  :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Majlund

Indlæg af Majlund » 15. maj 2010 16:36

Jeg/vi har købt et Duna Fun bur (sådan et med to "platforme" med trapper ned fra, en lille række tremmer i + et rør der slynger sig ud af buret). Det prøver vi så at have Vaks i. Virker som et godt bur til en dværg :D Det andet Grabber bur tror jeg Bamse får istedetfor det mini Duna bur han har nu. . . og Abrikos bliver i hendes Grabber bur.

qwertyy

Indlæg af qwertyy » 9. aug 2010 14:39

En ny drikkeflask for den anden faldt på gulvet og gik i stykker  :?
og en skål til foder for sådan en havde jeg ikke før :oops:
Billede+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.

Betina

Indlæg af Betina » 17. sep 2010 09:14

Labyrint, der skal ligge halvt begravet i strøelsen:

Billede

Mad og drikke platform med rum under:

Billede

Ekstra etage:

Billede

Hamstervill

Indlæg af Hamstervill » 17. sep 2010 17:34

Betina skrev:Labyrint, der skal ligge halvt begravet i strøelsen:

Billede

Mad og drikke platform med rum under:

Billede

Ekstra etage:

Billede

hvor er det bare fine ting!! :D

hvis jeg må må jeg så spørge hvor du har købt det? :D

Betina

Indlæg af Betina » 19. sep 2010 09:33

hvor er det bare fine ting!! :D

hvis jeg må må jeg så spørge hvor du har købt det? :D
Jeg har købt dem direkte hos www.rodipet.de :)

my heaven

Indlæg af my heaven » 19. sep 2010 09:58

kan den foder platform købes her hjemme?
Billede

Betina

Indlæg af Betina » 19. sep 2010 10:30

my heaven skrev:kan den foder platform købes her hjemme?
Jeg har ikke kunnet finde den herhjemme, så jeg endte med at købe den direkte i på deres tyske onlinebutik. Selvom det er 15+ år siden jeg har brugt mit tyske, så gik det alligevel med lidt hjælp fra Google Translate - og da jeg ringede til dem talte de Engelsk ;) Rigtig god service derfra.

De har foderbrættene i to størrelser, som kan ses her: https://www.rodipet.de/index_ssl_at.htm hvis du klikker på "Rodipet Futterbar" i menuen til højre.

Ummidelbart passer den lille helt fint til min dværghamster, men jeg ville nok vælge den store, hvis jeg havde en guldhamster, da der ikke er meget plads oppe ved foderskålene.

my heaven

Indlæg af my heaven » 19. sep 2010 12:55

Betina skrev:
my heaven skrev:kan den foder platform købes her hjemme?
Jeg har ikke kunnet finde den herhjemme, så jeg endte med at købe den direkte i på deres tyske onlinebutik. Selvom det er 15+ år siden jeg har brugt mit tyske, så gik det alligevel med lidt hjælp fra Google Translate - og da jeg ringede til dem talte de Engelsk ;) Rigtig god service derfra.

De har foderbrættene i to størrelser, som kan ses her: https://www.rodipet.de/index_ssl_at.htm hvis du klikker på "Rodipet Futterbar" i menuen til højre.

Ummidelbart passer den lille helt fint til min dværghamster, men jeg ville nok vælge den store, hvis jeg havde en guldhamster, da der ikke er meget plads oppe ved foderskålene.
men jeg har kun dankort,det ka jeg vel ikke bruge der? :oops:
Billede

Besvar