Aww hvor er de søde de badekare!Mahonia skrev:Lidt skørt måske, men jeg kunne altså ikke lade være. :oops:
3 små badekar til 3 små robo'er. Badekarrene er med stearinlys i, som først skal brændes væk. Så skal de rengøres og derefter i brug. :D
Hvad er dit seneste indkøb?
Med venlig hilsen,
Jeanne
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook
Jeanne
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook
Så har jeg fået varer fra Lux shoppen . Jeg plejer at give 40 kr. for en karton med 1,5 kg. chinchillasand. Gennem shoppen har jeg fået 5 kg. til 60 kr. Har også fået Altromin hamster. . . (det der foder der er opfundet til laboratorierotter, men også er supert til hamser der ellers sorterer i deres foderblanding) 1 kg. (og det fylder meget ) for 27 kr. Som luksus har jeg også købt softpaper wool strimler til redamateriale til begge hamser - en stor pose med 150 g. for 19 kr. Det er bestemt også et hit Istedetfor at sidde og klippe strimler selv, tager man bare et par stykker og skiller lagene ad. . . og så er der vildt meget ud af strimler der ellers ser ud af ingenting. . . blødt og lækkert (og guldhamsen er så begejstret at hun også har klasket noget af det omkring sit løbehjul om jeg fatter hvorfor? ). Mine dage med lang tids klipning af toiletpapirsstrimler er ihvertfald forbi :lol:
Nu venter jeg så bare på Flying saucer og woodent wheel kommer på lager igen. . . sikke et super alternativ Lux shoppen er til dyrehandler
. . . og nej. . . jeg får ikke noget for at reklamere, men syntes bare det er så supert
Nu venter jeg så bare på Flying saucer og woodent wheel kommer på lager igen. . . sikke et super alternativ Lux shoppen er til dyrehandler
. . . og nej. . . jeg får ikke noget for at reklamere, men syntes bare det er så supert
Ja det vil min bankkonto også godt spørge om :lol: :lol: :lol:LUX - part 2 skrev:Jeg er gået amok i Ikea idag sammen med kæresten og Pia (Burrus).
Vi sku bare lige ha en hylde - og vupti... hvor blev de 1000kr af??!
fik lige brugt 300 mere end planlagt :shock: (og det var uden jeres hjælp )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Hvis der er noget vi er gode til, så er det at få folk til at bruge pengeburrus skrev:Ja det vil min bankkonto også godt spørge om :lol: :lol: :lol:LUX - part 2 skrev:Jeg er gået amok i Ikea idag sammen med kæresten og Pia (Burrus).
Vi sku bare lige ha en hylde - og vupti... hvor blev de 1000kr af??!
fik lige brugt 300 mere end planlagt :shock: (og det var uden jeres hjælp )
-
Jeg kunne ikke lade være med at smile da jeg læste indlægget - hvor er det dog komisk med hamsterbadekarrer, men supergod idé! :DMahonia skrev:Lidt skørt måske, men jeg kunne altså ikke lade være. :oops:
3 små badekar til 3 små robo'er. Badekarrene er med stearinlys i, som først skal brændes væk. Så skal de rengøres og derefter i brug. :D
Jeg/vi har købt et Duna Fun bur (sådan et med to "platforme" med trapper ned fra, en lille række tremmer i + et rør der slynger sig ud af buret). Det prøver vi så at have Vaks i. Virker som et godt bur til en dværg Det andet Grabber bur tror jeg Bamse får istedetfor det mini Duna bur han har nu. . . og Abrikos bliver i hendes Grabber bur.
En ny drikkeflask for den anden faldt på gulvet og gik i stykker :?
og en skål til foder for sådan en havde jeg ikke før
og en skål til foder for sådan en havde jeg ikke før
+ min nye hamsterinde Musse!
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
Se billeder af Wonda og Musse på Flickr.com ~ hvil i fred Wonda.
Jeg har købt dem direkte hos www.rodipet.de
hvor er det bare fine ting!!
hvis jeg må må jeg så spørge hvor du har købt det?
Jeg har ikke kunnet finde den herhjemme, så jeg endte med at købe den direkte i på deres tyske onlinebutik. Selvom det er 15+ år siden jeg har brugt mit tyske, så gik det alligevel med lidt hjælp fra Google Translate - og da jeg ringede til dem talte de Engelsk Rigtig god service derfra.my heaven skrev:kan den foder platform købes her hjemme?
De har foderbrættene i to størrelser, som kan ses her: https://www.rodipet.de/index_ssl_at.htm hvis du klikker på "Rodipet Futterbar" i menuen til højre.
Ummidelbart passer den lille helt fint til min dværghamster, men jeg ville nok vælge den store, hvis jeg havde en guldhamster, da der ikke er meget plads oppe ved foderskålene.
men jeg har kun dankort,det ka jeg vel ikke bruge der?Betina skrev:Jeg har ikke kunnet finde den herhjemme, så jeg endte med at købe den direkte i på deres tyske onlinebutik. Selvom det er 15+ år siden jeg har brugt mit tyske, så gik det alligevel med lidt hjælp fra Google Translate - og da jeg ringede til dem talte de Engelsk Rigtig god service derfra.my heaven skrev:kan den foder platform købes her hjemme?
De har foderbrættene i to størrelser, som kan ses her: https://www.rodipet.de/index_ssl_at.htm hvis du klikker på "Rodipet Futterbar" i menuen til højre.
Ummidelbart passer den lille helt fint til min dværghamster, men jeg ville nok vælge den store, hvis jeg havde en guldhamster, da der ikke er meget plads oppe ved foderskålene.